Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk het dan toch laten zitten en op hoop van zegen...
full speed wei uitmesten en dan breekt zonnetje door toen nog lekker op Nigel gehobbeld
Heerlijke foto's van Kiki en
dat (buiten)rijden komt wel weer
en Neeltje nog steeds niks ...
Berdien nog last van enkel en bijna volle week werken ...
ja en tenen hè
en dat koppie van Santa
en zo te zien niet hengstig
spannend!
en petekindje nog ff op pony gezeten, is al echt een ponymeisje
en mams heeft Sayla uit de wei gehaald
Say maakte er mooi gebruik van door alle stukjes gras onderweg mee te pikken en mam maar zeggen "Och ze heeft nog honger" (
staat minstens 8 u op GROENE wei en krijg daarnaast nog voordroog en wat brok)
haha zo duurt een stukje zandpad best lang
en je had die kop van Say moeten zien toen ik haar riep
Mennen wilde ik ook altijd met een Tinker
maar met Say nog niks van gekomen
in het begin was ze zo schrikachtig en bang van dingen van achter enzo dat ik me er nog niet aan wilde wagen en nu ... kwee nie ... soms zit ik er over te denken maar tot nu toe nooit meer dan lange lijnen gedaan
Oh men, wat een ondéugend paard had ik toen
zie ze nog zo gaan, ZOEFFFF en weg was Jessie

en is het buitenrijden gewoon op één hand, los teugeltje en dan hopsen wij zo rond. Letterlijk, als Jes blij is gaat ze zo hard met 'r hoofd schudden dat we van links naar rechts over het pad wiebelen. Tel Jessie haar geluidjes daarbij op en mensen kijken ons altijd heel raar aan. Typisch
vertel het niet door, maar na iets van 2-3 keer oefenen aan de lange lijnen (lees: Jessie had het halve tuig op en ik wandelde er achter aan
) hebben we haar in goed zwaar land gezet, goede zware platte boeren wagen erachter geknupt, meiden op de wagen, ik naast Jessie, twee rondjes door het land en klaar. Volgende dag drie rondjes door het land en op de derde dag liep ze op straat.
gekkenwerk
en ik doe het ook bij geen ander paard weer. Maar Jes.. ach. Die doet dat gewoon even

Berdien schreef:Verder is Jes best normaal Clown en is het buitenrijden gewoon op één hand, los teugeltje en dan hopsen wij zo rond. Letterlijk, als Jes blij is gaat ze zo hard met 'r hoofd schudden dat we van links naar rechts over het pad wiebelen.

gezellige Bokkers gemeet, en veel te veel geld uit gegeven

Janet druk en internetloos
Berdien Den Haag dus niet goed voor portemonee
en jessie dus ook leuk voor de wagen
niet "boktethisch" beleerd
Heb ook nog paar pics met Tel gemaakt
wel mooi groen nu
maar op foto lijkt het gras korter dan in echt
VAAG
(dazen zijn gelukkig nog minimaal *afkloppen*)
daar is het nl LANGG...
had geen "verplichtingen" vandaag dus lekker geluierd en getut ook hier 
is voor zomervakantie maar kan ik natuurlijk ook voor andere pics gebruiken
Nu ff hubbie gezelschap gaan houden
Thanks ... idd genieten
zoals die van jullie vast ook toch?!