kome echt super gave foto's voorbij!!!!
maar... ik ga maar weer even klaarmaken voor school... heb eerste uur gs. toets....
doegg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog succes ermee!!
maar bij jou dus veulen wat minder goed gegaan
maar idd misschien wel mede door omstandigheden toen, maar kan wel snappen dat je t nu niet meer durft
gelukkig gaat nu wel al wat beter!
lekker gereden
LordJ + de meiden
maffe prada
dat heeft ze nog nooit eerder gedaan dus heb erg de neiging om de ronde ijzers (staat toch niet handig/ stabiel) te beschuldigen
maar je moet toch echt meer kennis hebben van Ruimtelijke ontwikkeling en dan heb ik niet
dus dat wordt niks denk ...
moet over 15 minuten weg en nog ff wat eten

"He janet doe je oog eens open..." ziggy_janet schreef:Ja heb er zeker ook zin in.![]()
Marleen: ik ga kijken of ik je herken, en als ik genoeg lef heb stap ik op je af oke?
Mijn oog doet gelukkig niet erg veel pijn, hij brand af en toe. Op school waren ze mij ook aan het pesten..."He janet doe je oog eens open..."

grid schreef:Dat "pak de tijger" leren ze toch ook met snoepjes dat zak = snoepje of zoiets en ze daarom er zo achteraan gaan
Het is een soort van 'targetten' en ze worden inderdaad beloond als ze de zak raken. Alleen ik gebruik sinds deze week geen voedselbeloning meer en nu is alles een stuk minder intressant.
Ze worden allebei té opdringerig, dus nu gaat het met alleen een click, waar overigens wel naar toe gewerkt is met voedsel.