[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:40

yarka schreef:
Ga je verhuizen Vasthi?

Bedoel je niet Jellie?

Hmmz het gaat weer lekker bij Peeky zo te zien: viewtopic.php?f=5&t=505257

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:47

Jihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yes,yes, t is van ons

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:48

Wat goed Jellie! Van harte gefeliciteerd!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:52

Gefeliciteerd Jel!!!! En nu verder? Heb niet alles goed door kunnen lezen omdat het zoveel was... Waar is het ergens en wanneer gaan jullie waarschijnlijk verhuizen?

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:08

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:12

Van harte gefeliciteerd Jellie! Ik zei het al, het ziet er echt heel mooi uit, echt leuk joh! Alleen.. pas in september opgeleverd? Duurt wel lang zeg Zou ik vinden dan Aan andere kant, dan heb je idd zelf tijd zat om eigen huis te verkopen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:17

Jellie, ben verder niet nieuwsgierig hoor... Hebben ze jullie eerste bod geaccepteerd? Of heb je alsnog moeten onderhandelen?

September duurt nog wel lang, maar heb je wel fijn de tijd om inderdaad jullie huidige huisje te verkopen.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:18

Gefeliciteerd Jellies!!!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:25

Jellie gefeliciteerd!!!!!!!!!! Geweldig zeg!!!
Roos boeiende foto's hoor! Vooral die laatste.
Kreeg ook na het lezen van de verhalen hier dat publiek op de keuring niet echt op prijs gesteld wordt. Snap ik niet. Juist dan is het toch leuk als er publiek aanwezig is zodat je ook een indruk krijgt hoe er gekeurd wordt enzo.

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:30

Gefeliciteerd Jellie!!!

@ Snowdon, ik bedoel wel Vasthi, zij schreef toch iets over het taxeren van haar huis? Of had ik mijn ogen nog dicht vanmorgen? (zou ook kunnen hoor...)

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:40

Jellie
schreef:
Vanmiddag vrij. Huis verder aan kant maken voor de makelaar komt om te taxeren. Gisterenaaf stond ik nog nieuwe plantjes in de tuin te planten Moet er ook wel een beetje gezellig uit zien

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:58

Zie...toch Blont! Sorry!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:17

gefeliciteerd Jellie,echt leuk!!
mazzelaar
Citaat:
Gezien de tendens duidelijk is dat men niet naar de hengstenkeuring
mag als zijnde loslopende bezoeker,
ga ik dan ook maar niet. Weet alleen nog niet of ik dan wel naar de hengstenshow ga, dat is wel wat later in het jaar dus komt minder handig uit allemaal met het land. Enfin, doet er niet zoveel toe, ben er zelf ook nog steeds niet uit of ik Dewi ga laten insemineren of dekken komend voorjaar

dit vind ik een l*llige opmerking Maya!!
en ja ik voel me aangesproken.
er word alleen maar gezegd dat de accomodatie klein is,dat het zou kunnen dat de mensen als het echt druk word in de weg zouden kunnen staan....
en dat er maar 1 toilet is,en dat is dus ook gewoon zo.
er word absoluut nergens gezegd dat je niet mag komen!!

er ontstond volgens mij ook wat verwarring omdat mensen dachten dat het gelijk de hengstenshow was.....

niemand word geweerd en iedereen is welkom volgens mij ( maar ik ben geen bestuurslid) alleen zit ik er niet op te wachten om een hele dag te 'moeten' praten met mensen omdat ik toevallig een bokker ben.
zo duidelijk??
hmmmm dat laatste klinkt erg onaardig maar zo ervaar ik het wel.....

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:21

JELLIE, FELIDEPELI !!!! SUPER MEID !!! Ben echt blij voor jullie, dit is echt een superkans volgens mij !! Mijn bezoekje wordt dus straks ooit aan jullie nieuwe paleis !!!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:27

Kijk er staat nergens dat niemand mag komen, Wil je niet praten doe je het niet wil je wel praten doe je het wel,
Naar mijn mening wordt er door iedereen hier veels te druk omgemaakt, je moet maar gewoon afwachten hoe het loopt. hoe je bui is, wie er wel echt komt enz.
mijn ervaring is dat je echt geen last van bezoekers hebt en dat juist een praatje op zijn tijd best even leuk is,
ik ga gewoon heen en zie het wel hoe het loopt,
Laten we ons er nu nog niet te druk over maken en gewoon zien hoe het loopt, En er een leuke dag van maken.

Jellie gefeliciteerd met je nieuwe huisje, ziet er echt super mooi uit zeg

Verder net weer controle gehad in het ziekenhuis en het ziet er volgens de artsen allemaal prima uit, al gaat het naar mijn mening vergeleken met de vorige keer erg langzaam, Ik ben ondertussen erg moe en kan het rijden ook niet echt lekker meer volhouden we doen voornamelijk maar veel stap werk, Lonan en Biggels zijn nu aardig gewend aan hun nieuwe stalletje lonan is echt de baas en Biggels heeft daar tot nu toe nog heilig ontzag voor, Gisteren de staart van Biggels even gewassen was ook wel weer nodig zeg, erg lastig een witte staart, maar je je kan niet alles hebben he,
zo ga weer stoppen en zo naar stal.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:41

Jelli, van harte gefeliciteerd met je huis, een mooi plekje en een plaatje van een huis

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:44

Des, de tosti's zijn niet zo heet als dat ze opgediend worden. Het stond er gister allemaal wat afwijzend maar dat zullen ook de zenuwen kunnen zijn. Het was dit jaar hartstikke leuk en publiek is er volgens mij altijd geweest, misschien niet zoveel als nu maar oke. Op de keuring in Houten was toch ook gezellig Des?

Voor alle andere die naar de hengstenkeuring willen komen, Hanneke zegt al dat ze hun best doen om de inwendige mens te verzorgen. Ach dan is het maar een broodje minder toch?
Zou echt nog steeds niet weten waarom we niet zouden mogen komen kijken.

Jellie en Jan!!!!!!!!!!!!!! Wow wat is dat snel gegaan zeg!!! Jeetje, onwijs gefeliciteerd. Ben ook wel nieuwsgierig naar jullie onderhandelingen.

Maya, die pijltjes in Word zijn inderdaad errug irri!!

Tm, Oh stoere Chuck, gaaf zeg dat hij zo braaf is daarmee. Hij heeft natuurlijk ook al veel ervaring opgedaan met optochten enzo natuurlijk. Mocht er eentje in de buurt zijn dan wil ik ook wel een keer mee met Kit (ehum, onderteken ik nu mijn eigen doodsvonnis ?? hihi).

Jean, als ik iets verder was geweest in het herstelproces had ik je graag willen helpen met 1 van je hengsten maar ik durf het gewoon niet nu, stom he? Behalve met Kit daar durf ik alles weer mee gelukkig. Komt wel weer terug.

Knutselen voor:
- Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?
- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)

Chub, kan hij dan niet mailen vanaf andere kantoor? Vind je het erg dat we hem hier VUTter noemen? Nee toch, het is lief bedoeld hoor

IL, stoer die Reiki, ben benieuwd hoe je paardje reageert. Heb ook vaak bij mijn kat mijn handen gebruikt, helemaal heet wordt het dan en lekker dat ze het vindt! haha drop met de kerst tssssss mafketel!

Annick en Leonoor, veel plezier vanmiddag, doe voorzichtig maar vooral have fun!

Snowdon, heeft Cora je pc kunnen opereren?? Lekker dagje vrij, als je je verslapen hebt begint je dag toch al zo raar. Lekker met de kar oefenen dus.

FK, hihi Tinkerslaven, zouden ze dat van ons denken, die vlekkies? hihi. Zie je wel, heb het altijd geweten !!!

Dobbel, zit je nu op de h-kuur?

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:51

Yep klopt

Jean als je handen te kort komt geef je maar een gil ik kom je graag helpen hoor,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:01

Dobbel, ik hoop dat het deze x allemaal goed gaat komen! Het is onwijs afzien, lijkt me, niet alleen lichamelijk maar vooral geestelijk. Maar je weet waarvoor je het doet huh!

Chev, hij kan niet mailen vanaf andere kantoor, omdat 'ie daar druk aan 't werk is met collega. Moet zeggen was, want hij komt net hier aan! VUTter is niet erg, volgens mij heb ik dat zelf de wereld ingeholpen

Tinkerslaven ja! hahaha!

Heb de lunch maar overgeslagen. Vanmorgen een Bossche Bol en een saucijzenbroodje op. Voor vanmiddag nog een zak M&M's staan...

Ga maar eens wat doen nu, heb vanmorgen vooral gebokt

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:04

Afzien is het zeker chubby zowel geestelijk als lichamelijk, maar ik klaag niet het is voor een goed doel, roep ik steeds tegen me zelf, maar ben er nu wel een beetje zat van, ban al vanaf april bezig he dus ben wel aardig gestrest de laatste tijd, maar dat zal wel weer goed komen,

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:06

Hallo allemaal,

voor alle duidelijkhied: IEDEREEN IS WELKOM OM TE KOMEN KIJKEN.

Hou er alleen wel rekening mee dat het terrein van de kliniek niet erg groot is en dat er dit jaar met linten het stuk waar de hengsten getoond worden, wordt afgezet. Waardoor het wellicht wat dringen beblazen wordt om alles goed te kunnen zien of om te maken.

Ik zal de kliniek vragen om ruim soep, broodjes, ballen, worsten, , thee, chocolademelk etc. in te slaan. Dus voor de inwendige mens zal goed gezorgd worden.

Wat de uitwendige mens betreft: hou er ook rekening dat het koud (heeeeel koud) kan zijn. Dus warm aankleden.

Wil je zitten, neem dan zelf een klapstoeltje mee, want zoveel stoelen zijn er niet.

Dus nogmaals IEDEREEN IS WELKOM

En wanneer iemand nog vragen heeft, mijn mailadres is: hanneke@mathildehoeve.nl

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:06

Nou duildelijker kan het niet lijkt me,

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:08

I knew it!!
Thanks voor je bericht Hanneke. We gaan op naar Ermelo getalen hihi

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:14

Idd, geweldige verduidelijking Hanneke!

Chubby, zo gaan de kilo's er nooit af he?
Enne zolang geleden is het nu ook weer niet hoor... JIJ hebt idd de term VUT-ter ter sprake gebracht

dobbel, sterkte! Zal zeker niet meezitten...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:21

Cheveyo, snap ik bedankt groot gelijk, doe maar lekker rustig aan.

Super hoop jullie dus allemaal te zien in Heerde.

Dobbel, gezellig als je komt en tijd en zin hebt de dag voor de keuring

Chub, lekker eten, klinkt goed