Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik krijg er bijna een weektaak aan, jullie kletsen veel te veel, haha.
Als je ze eerst af laat koelen dan koekt alles aan, krijg het er dan maar eens af. Maar ik zal nu komende week wel voorzichtiger doen, misschien toch maar de hitte-bestendige handschoen aan. Een van de andere koks is allergisch voor onze breading dus onze roosters zijn omgeruild (ik ben een van de weinige die zowel service als keuken kan en fulltime werkt), dus nu kan ik deze week lekker veel oefenen 
Oefening baart kunst, en gewoon lekker naar het bos kunnen is wel heel fijn natuurlijk. Ik besef maar eens hoe verwend we hier zijn, bos in de achtertuin van stal
Wat voor singel heb je? En wat is een singel zonder rolletjes?
En wat goed van die galop 
Misschien kan je een tijdje alleen op de grond bezig en heel veel gaan wandelen en grondwerken (met les?), misschien vanuit daar op den duur er ook weer op. Als je hem door en door kent en hij daarbij iets ouder is is misschien al wel weer heel anders. Als je hem toch besluit weg te doen is het denk ik slimmer hem eerst te verkopen en dan rond te gaan kijken naar een nieuw paardje. Je weet immers niet hoe snel hij te koop staat en of je uberhaupt een baasje gaat vinden wat jij goed genoeg voor hem vindt. Met een nieuw paardje zou ik gaan voor een wat oudere ruin met veel ervaring, merrie's kunnen nog wel eens wat sensibel zijn en zijn vaak gevoeliger voor jouw stemmingen. Jong kan nog zo braaf zijn, de ervaring hebben ze niet en dat betekent vaak wel dat ze steun van de ruiter nodig hebben. Je kan Jack altijd te koop zetten en kijken of je iemand vind waarbij je gevoel zegt "hij mag wel gaan", komt die persoon niet dan blijft hij lekker bij jou 
Sandra1984 schreef:ben ik met je eens! ik denk vaak te veel na waardoor ik ga twijfelen(adhd)
maar ik weet wat king voor mij betekent en wat ik beteken voor king

Erynn, Pride en Diesel.

Hopelijk komt het snel goed met hem
Maar voordat ik mee doe aan een ZC of WC zijn we (helaas) nog wel een paar jaar verder, maar ooit, ooit doe ik mee, beloofd!
Gisteren bij Charmian wel, jemig, wat een bossen. Maar zij staat meer binnen en is drachtig, beide zorgen in mijn ogen voor een eerdere verharing, dus vind het niet zorgwekkend.

En heerlijk ff op Charmian -zo mogelijk nog ronder dan anders - gezeten op stal. Zometeen nog ff boodschappen halen en dan weer werken. Morgen weer een paardendagje, en daarna de rest van de week weer werken. Poeh, ik beginnen haast te verlangen naar een dagje echt vrij

geniet er maar lekker van 

Je woont dichtbij Amersfoort genoeg
Is nu over 2 dagen verdeeld zelfs, zaterdagavond en de zondag.
We hebben nu een natuurgenezeres erbij gehad (op verzoek/aandringen van Ilona) en ik ben een week later al niet meer zo sceptisch, maar de kans dat hij geheel hersteld is 0,0

Becs schreef:Diaz: Wanneer ga je kijken? Heb je daar wel eens een les gezien? Niet dat je er straks staat en dat de lessen dan zwaar tegenvallen.

Heeft zijn 1e dekkingen voor 2012 al gereserveerd staan.

BOKTNAAM = NAAM (leeftijd) = TINKER(S) (leeftijd)
04. Freakish1977 = Andrea = Ballyheigue (5)
05. elliecuijk = Ellie (29) = Ruana (3,5)
06. Diaz = Karlijn (26) = Diaz (3,5)
07. Snackie = Andrea = paardloos
08. SIEMxFUNNY = Simone = Kayleigh (2,2)
09. Becs = Rebecca = Caitlynn (2,5)
10. Sandra1984 = Sandra = King (15)
11. Marjootje = Marjolijn (37) = Nino (4,5)
12. Tinkerplein = Carolien (43) = Tinkers (13 tot 2,5)
13. Mallow = Eva (21) = Clover ( 4,5 )
14. Jackytje = Kaat (13) = Tinky (10)
15. _Lot = Lotte (19) = Luna (2,5)
16. James_bont = Wietske = Wohan (8)
17. Jolandaa_ = Jolanda (21) = Dana (5)
18. Niekje31 = Danique (21) = Thigor (7)Diaz schreef:Voor de mensen die er nog NIET in staan:
- Quoten
- Aanvullen
- Voila!
- Code
BOKTNAAM = NAAM (leeftijd) = TINKER(S) (leeftijd)
04. Freakish1977 = Andrea = Ballyheigue (5)
05. elliecuijk = Ellie (29) = Ruana (3,5)
06. Diaz = Karlijn (26) = Diaz (3,5)
07. Snackie = Andrea = paardloos
08. SIEMxFUNNY = Simone = Kayleigh (2,2)
09. Becs = Rebecca = Caitlynn (2,5)
10. Sandra1984 = Sandra = King (15)
11. Marjootje = Marjolijn (37) = Nino (4,5)
12. Tinkerplein = Carolien (43) = Tinkers (13 tot 2,5)
13. Mallow = Eva (21) = Clover ( 4,5 )
14. Jackytje = Kaat (13) = Tinky (10)
15. _Lot = Lotte (19) = Luna (2,5)
16. James_bont = Wietske = Wohan (8)
17. Jolandaa_ = Jolanda (21) = Dana (5)
18. Niekje31 = Danique (21) = Thigor (7)
19. Jayney = Jayney (18) = Erynn (8,5 maand)
grondwerken en longeren met een zadeltje om lijkt mij niet echt een probleem voor een bijna 3 jarig paard zolang het maar niet te vaak gebeurt, overbelasten wil je niet hebben! Maar lekker wandelen, poetsen, grondwerken, met zadeltje wat wandelen, af en toe erop zitten... moet allemaal kunnen lijkt mij (meningen verschillen hierover uiteraard!)

Zo'n vuile meid! Ik ga nog maal eens werk hebben..