goede morgen hier lig ik nog ziek in me bed, een kop vol snot,tranige ogen,hoesten en niezen, warmkoud warm koud. Dus ben maar niet gaan werken. Ik heb vannacht zo gezweet dat me nekhaar helemaal nat er van is.
Mir ik heb er niet veel weet van. Maar de dames hebben zo te lezen genog advies voor je
Lies het is hier ook koud in huis, dus buiten zal het nog kouder zijn
Jemig Lies, wat is dat nou voor filmpje, daar wordt ik toch niet wakker van Middelharnis zal je zien dat ik er vandaag kom en dan niet langs kan komen omdat ik iemand aan het inleren ben Ben al een tijd jullie kant niet meer op geweest.
Dan schop je je leerling er maar uit onder het mom van survival-test. Als het goed is, is ie onderweg, hij belt als ie bij BoZ is. Dus kan nu alleen maar wachten. Heb een site gevonden waarmee je camera beelden van de Belgische wegen kunt zien. Zit nu naar een trailer te zoeken...
Grit
Geplaatst: 27-01-10 09:39
wachten
_Rhiannon_ schreef:
Heb een site gevonden waarmee je camera beelden van de Belgische wegen kunt zien. Zit nu naar een trailer te zoeken...
Wat is de site, kijk ik mee, twee zien meer dan een
Zie wel een ongeval vlak bij de fabriek in Geel waar ik vaak heen moest, op diezelfde afrit ben ik ook een keer bijna onder een vrachtwagen geschoven. Maar das niet op de route van vandaag gelukkig.
Hoe zou het met Ellen zijn?? Zo'n controle lijkt me ook niks als het nog steeds pijn doet.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-01-10 10:06
Ik weet uit ervaring dat ontstekingen in je mond snel genezen, mits open en oppervlakkig. Dat wat zij gister omschreef deed me denken aan toen mijn lip helemaal viezig werd (denk aan pluizige schimmelkaas maar dan nat) en die geur en smaak zijn zo ranzig.
mnkortleve
Geplaatst: 27-01-10 10:17
Goedemorgen
Zat ik net toch bijna met mijn fiets op een motorkap stelletje achterlijke gladiolen rijden als gekken in die bocht en als er dan een tegenligger aan komt en ik daar fiets hebben ze een probleem de auto slipte helemaal zo hard moest hij remmen. Mijn ochtend begint al goed dus.
Ellen op controle dat had ik gisteren even gemisd , maak me ook veel te druk denk ik, maar wil gewoon niet weer zo'n hoopje ellende in de wei.
Peet nog ziek beterschap hoor kruip maar lekker onder de wol.
En Denise zo zenuwachtig zou ik ook zijn hoor, maar komt goed schatje
Ik ga maar eens kind nr 3 aankleden en aan de arbeid.
Grit
Geplaatst: 27-01-10 10:18
Ieuww, dat klinkt idd ook niet fris.
Ik ga werken. Veel plezier Denise, hopen dat ze er snel zijn!!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-01-10 10:21
Das schrikken Mirjam Kan daar ook zo kwaad om worden dat nutteloze gescheur. Je bent echt niet eerder waar je wezen moet en de kans dat je helemaal niet aankomt is alleen maar groter. En de kans dat iemand anders niet meer thuis komt ook.