[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:02

Nou ik ga ervandoor, het is droog :D

Tot straks maar weer :wave:

timokyana

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:03

balen schimpje,waarom kunnen mensen nou niet van andermans spullen afblijven!
felici met je winstpunt :-)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:39

he bah! wat een eikels zeg!
ben je daarvoor verzekerd eigenlijk? denk het wel toch...

veel plezier bij de paardjes vanmiddag allemaal!
Ik mag vnvd weer! nog een half dagje werken....

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:42

vanavond ga ik voor het eerst rijden met Odinn op de pony club, in de binnen bak. ben enorm benieuwt.

zo even buiten wat aan het draad van de paarden doen.

en ben eens aan het rond kijken naar een tuig, wil graag de bak kunnen trekken met Odinn.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:54

Klink leuk Maartje!
Krijg je dan ook les?

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:32

Thanks allemaal!!
Opa woont inderdaad nog thuis samen met oma... Ze hebben alleen beide geen rijbewijs en ook geen auto. Daarom ben ik een aantal keer meegweest.

Balen is dat als je portemonnee gejat wordt!
In de herfstvakantie is er op klaar lichte dag ook bij Johan's ouders ingebroken!! Hoe durf je toch?? tv, geld en sieraden weg....

Net even heerlijk relaxed met Rakker (mijn hond, die bij mn ouders woont) wezen wandelen. Mn ouders zijn een paar dagen weg dus doen mn zusje en ik Rakker even. Als het morgen een beetje weer is ga ik lekker met dr het bos in!!
Afbeelding
Schatje toch?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:45

ik het een setter?

krijg inderdaad les op de ponyclub, is heel leuk allemaal daar, maar ben wel een beetje rond aan het kijken voor les erbij, zodat ik ook echt wat leer ;)
maar ik vind altijd dat je van iedereen iets kan leren, als is het maar een simpele aanwijzing, je ziet toch andere dingen als je er naast staan dan als je erop zit.

ben nu ook gister aan de slag geweest met de tolt, hij tolt wel netjes aan, soms wat onzeker nog, maar hem erin houden is nog wat lastig. (voor mij ;) ) probeer dan een overgang naar stap te maken ipv dat hij in draf valt, en dan net voordat hij dat zelf wil gaan doen.

ga zo maar weer naar buiten zelf de bak trekken, we hebben zo'n zware rol en dan loop ik een paar keer heen en weer (wel de pest voor je rug, maar heb niets om hem achter ene paard te knopen ;). (zal pim eens vragen of hij voor paardje wil spelen en mee wil trekken :P)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:53

Rakker is een engelse cocker spaniel.

les is inderdaad wel erg fijn! Ik had elke week privéles maar nu om de week. Is financieel net iets fijner en we rijden verder ook geen wedstrijden enzo.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:54

Zo hè hè werk wat ik achterlag :o is af :7 kan ik nog ff relaxe :z

Hier nu trouwens mooi droog ondertussen :)
Vanochtend was het echt klereweer het leek op gegeven moment wel weer nacht :=

Zag nog leuk tinkerhengstje wat op de markt stond voorbij komen in ander topic :7

:oo Britta wat ontzettend klóte :\ maar je gaat wel als een speer met Benson :):)

Ellen lekker dichtbij aan het werk :7

Carola lekker met hond wandelen :z

Angela schoongemaakt en paardjes gedaan en nu Dolce Gusto koffie :9k ... dat heb ik nou nog nooit gehad :o := maar meestal vind ik gewone koffie lekkerder :o

Eva ruzie over Clover ?! Hoe dat zo...

Maartje met Odinn naar de binnenbak 8-)

pff is zeg al Eeeuwen ik ga weer lesje afspreken, maar nog steeds niet gedaan :o op 1 of andere manier zijn mijn batterijen wat dat betreft gewoon een beetje op -O- kan me er niet toe zetten :O :n hobbel wel gewoon wat rond :o

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:02

stom is dat dan he grid, dat je er dan ineens niet meer toe kan zetten. heb dat ook gehad. maar scheeld dat ik met Odinn gewoon zoveel te leren heb.
Voor mij is het helaas ook een beetje een geld kwestie. Heb gewoon niet het geld om elke week een dure les te nemen. Paarden houden is nou eenmaal niet goedkoop en heb keuzes gemaakt. Hou liever avelyn en wil wat achter de hand hebben voor als er ooit wat is.
Les nu dus gewoon bij de ponyclub om wel lekker echt bezig te zijn (voelt net iets meer als verplichting zodat ik niet alleen maar in de bossen te vinden ben straks)
naast al het voer wat ze weg eten en de normale dierenarts en hoefsmid kosten hou ik weinig over. (plus net een hoop nieuwe aankopen voor Odinn en dan los van de paarden nog het hele op mezelf gaan wonen gebeuren :P)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:14

Ik rijd ook 2 x per week op de ponyclub, nou ja, rijvereniging ben immers 18+... vind dat ik daar veel leer, dus erg goed. nu ben ik trouwens gestopt met springen dus nog maar 1x per week.
maar kan mezelf goed vermaken in de bak trouwens, ook lekker buitenrijden is niks mis mee, kun je ook een beetje dressuurmatig bezig zijn, zigzag vaak een zandpad over, hebben we ook het wijken geoefend toch?

Rakker ziet idd erg lief uit!

Goed bezig Ingrid, lekker achterstallig onderhoud bijgewerkt!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:15

Maartje :(:) ja nieuw paardje kost ook weer allemaal nieuwe dingen... en op jezelf wonen enzo :$
en als je zo lekker naar de ponyclub kan handig toch :)

Ik rij braaf minstens 2x in de week dressuurmatig en ook in het bos hobbel ik niet alleen aan los teugeltje maar rij ik tussendoor ook wel bewuste overgangen e.d. ;) maar zit denk gewoon ff in een motivatiedipje :o

Heb nu trouwens ook zin om weer in bed te kruipen :O zit enorm te gapen achter pc :=

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:16

ja het is ook van dan smerige weer...
heb geen zin om naar buiten te gaan :P

gister in het bos ook flink aan de slag geweest met de tolt, zeker een mooi lag fietspad is erg handig (arme fietsers :P)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:18

haha gister fietspad "misbruikt" voor tölt :+

en Ellen op de grote mensen ponyclub :D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:22

Ik kan mezelf er gelukkig ook aardig toe zetten om als ik geen les heb ook dressuurmatig bezig te zijn met Bons!
In het bos daarintegen ben ik wel van het lange teugeltje....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:34

Carola fijn is dat hè beetje "zelfdiscipline" 8-)
Wat dat betreft ben ik dus ook nog vrij fanatiek, maar aan de ene kant dus het gevoel dat we nu beetje blijven hangen en wil ik graag les :j (ook omdat er dan weer van die dingetjes "insluipen")
maar aan de andere kant heb ik dus geen zin/ bang om teveel te vragen/ der kreupel te rijden enz enz...
8)7 wordt soms gek van mezelf :o

*kun je je hoofd ook een keer uitzetten ?? := *

*bazel bazel bazel*

hmm :o denk dat ik maar ff bank ga hangen met koppie koffie :9k

:wave:

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:45

Lastig Grid dat gedimdam!! Je kan toch ook (net als mij) om de week lessen?? Vraag je waarschijlijk niet teveel maar steek je toch weer wat op!
Ik ben heel tevreden over hoe het nu gaat bij ons! Niet leke week maar toch de week na les wat te oefenen.

Lekker op de bank met een kopje koffie (voor mij thee)
Straks nog even wat prulletjes veranderen hier in huis!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:58

ja idd zou kunnen :) maar dan moet ik wel afspreken :o wat ik dus steeds al niet doe...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:00

Denk dat ik de komende maanden ook wel wat meer ga free stylen, heb wedstrijdpauze enzo, dus dan ligt er ook niet zo'n druk op... maar ze verleren gelukkig niet veel:-)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 17:07

:wave:

Grid in een motivatiedipje :(:)
Gewoon lekker afwisselend bezig blijven :), zo blijft er voor beide uitdaging in zitten!

Of ja les worden voor een ponyclub / lesvereniging zoals carola en ellen :)

Leuk hondje carola :D

Nou ruzie met clover dus, ze heeft vandaag een ik dram door je heen dag. Pf, zet haar in de paddock vanmorgen, eerste wat ze doet is omdraaien en keihard terug racen, de deur stond nog open, dus clover racend over t erf. Gelukkig kon ik dr zo vangen, maar ik was ZO boos, ze mag bij mij veel, maar door me heen lopen echt niet. Dus haar achteruit helemaal terug laten lopen naar de paddock, en echt heel boos geworden als ze niet luisterde, en toen ze weer in de paddock stond kwam ze 100 kusjes geven en excusses aanbieden. Nou vooruit dan ;) Daarna even 2 rondjes vrijwerken, was echt maar 5 minuten. Alleen maar die kont naar me toe draaien. Pf, dus had t helemaal gehad, nu staat ze lekker op stal, ga zo maar weer voor de 3e keer terug :P, kijken of ze nu wel braaf is.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:15

snowdon schreef:
Owja Lois, Junia woont hier bij om de hoek, dus niet bij jullie ;)
Nog een tip voor Junia bij de manen is inderdaad bij het vlechten aan de goede kant te gaan staan waar je ze naar toe wilt en dan over de hals heen een pluk pakken (of 3 eigenlijk) en dan vlechten, dan blijven ze wel hangen aan de kant die jij wilt :j
Bij Snowdon sowieso wel, maar bij Chayenne met d'r dikke manen doe ik het dus zo.

Hee lachen! Ik woon inderdaad niet ver van jou vandaan volgens mij! Dat is grappig, maar ik heb nooit een hele collectie tinkers zien staan hier in de buurt... :\ Heb je die van mij wel al 'ns gespot?

De manen hangen nu in vlechtjes aan de andere kant, het is gewoon gelukt door telkens een pluk met elastiekje erin naar de goede kant te hangen. Tirzah's manen zijn helemaal niet zo dik dus 't viel allemaal wel mee. Alleen stonden de vlechten de eerste dag een beetje rechtop. :D

Wat een trutje kan Tirs trouwens zijn af en toe! Het had geregend dus het was glad in de wei en dat wist madam HEEL goed. Toen ik haar uit de wei wilde halen om een stukje te gaan rijden en zij besloot dat ze nog niet klaar was met hooi eten, werd dat dus ski-les aan het halstertouw. Ze trok me gewoon mee terug de wei in (probeert ze normaal niet eens) en ik kreeg geen grip met m'n voeten dus ik hing daar spastisch te spartelen, jammer dat er niemand bij was, want dat had een briljante funniest home video kunnen worden.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:17

O haha Eva ik dacht ruzie OM Clover niet MET clover :+

Hé eindelijk weer eens iemand met ook een vosbontje :# is die van Kent ??
Laatst bijgewerkt door grid op 02-11-09 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:17

zow eva! ff cursusje opvoeden! doe je goed.
(arme clover hihihi)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:20

o tss alweer half 5... krijg je als mam ineens op msn zit :=

:wave: grtjs

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:28

grid schreef:
Hé eindelijk weer eens iemand met ook een vosbontje :# is die van Kent ??

Kent? Zegt me niks, haha!

Voor zover ik weet is haar afstamming niet bekend, ik heb haar gekocht van Andrea (Aricia hier op bokt).

Ik heb je profiel eens bekeken, leuk paardje heb je. :9