Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nee, hij weet net zoals Maxolo, eerst even kennismaken, dan rustig springen als ik het zeg. Ideaal! Vasthi schreef:Leonoor, is dat Dewi die gedekt wordt?
Chev, knap dat je die gezoomde vlekken zo snel herkent!
Pellie schreef:dat dat paard er zo voor staat te stuiteren wil nog niet zeggen dat die merrie ook zo besprongen is toch?
en met deze actie was ie in een wei met merries terecht gekomen (zonder halster) en 't is em niet gelukt (gelukkig, waren allemaal luxe KWPN-ers
)
... gelukkig zijn die merries vaak bitchig genoeg en bepalen zij over het algemeen wanneer het mag....en zo hoort het ook! hahahahaha
.. wéér een ander topic starten met discussie dekken
?
. In het filmpje was hij net op de Asheuvel, en mocht al gelijk aan het "werk"

Wacht netjes af, snuffelt een beetje,...en stijgt erop zodra Koen op zn dooie gemakje" ja je mag" zegt
(écht waar!)
)Cayusejuhh schreef:als hij er uit is gegooid in ronde 1 of 2.
Iedereen heeft er recht op. BV alsje hengst niet rad genoeg liep of weet ik wat. dan mag je naar deherkeuring.
Maar nadeel. als je de reden niet weet. is de kans groot dat het weer fout gaat..

Citaat:Leonoor riep heel de tijd al,"ik ga voor de herkeuring"
Leonoor schreef:Citaat:Leonoor riep heel de tijd al,"ik ga voor de herkeuring"
nooit te voorbarig zijn he
Citaat:hahahhahahhahahahahaa
gelukkig hoef je daar niet heen!!!
Maar het besef is er nog niet hoor! En 6 maart nog even afwachten!Leonoor schreef:En jij, ga jij>? of pas over 1 of 2 jaar?
Leonoor schreef:Nou, duimen jullie morgen voor Silas en Baggio? Dat ze de bok gaan begrijpen?
Bij Baggio wordt het resultaat meteen bekeken, spannend!