[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine_L

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:08

SuperRoos schreef:
sjoe, leuk dat je nieuwsgierig bent,
ik wil je paardjes wel analyseren hoor
moet je weer even op mn site kijken en dan bij wat heb ik nodig
als je me zulke foto's mailt met je boktnaam, of gewoon pb dan zet ik je op de wachtlijst
paarden met een lange voorpluk, daarbij mag die achter het halster gestropt worden zodat het hoofd goed zichtbaar is

Ben meteen even wezen kijken op je site en heb het gevonden hoor.

whaaaa ze mogen niet eten
Dat wordt lastig ik ga kijken of ik zoiets in mijn archiefje heb en anders moet ik maar even foto's gaan maken.
ik laat je snel wat horen.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:10

haha idd tinks en shets zonder eten, moeilijk
maar je mag ze ook gewoon ff vastzetten hoor, of iemand ze vast laten houden
en de foto moet wel een beetje typerend voor ze zijn, dus niet slapen, of als ze net enorm gerend hebben, gewoon in normale situatie zeg maar

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:17

Zo vandaag tinkerpraat behoorlijk mee vol gel u lt nu eindelijk einde werktijd dus vlug naar huis, morgen ben ik op pad dus op z'n vroegst maandag weer op internet .... dat zal wel weer veel lezen worden

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:20

ik denk dat je dan een half uur minstens bezig bent met bijlezen, haha
maar ik ga morge weer naar de paardjes dus zal ik ze even opjutten en een paar show foto's maken

en idd, vind het heel erg sneu voor haar dat dr ponytje is overleden.. hij was ook nog zo jong!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:25

Nou Grid, ik zal me inhouden

Weet je wat ik nog t engste idee vind... de laatste x dat ik mee zou springen met Flan na een woensdagspringles, was ze begin van die les kreupel... Brrr Als ze deze week goed doorkomt zal ik nooit meer piepen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:37

hallo allemaal...

Ik ben net bij de dokter geweest. Volgens haar is het psychisch want mijn moeder heeft ook psychische problemen en dus zal dat bij mij ook wel zo zijn. Volgens haar zou de enige lichamelijke verklaring van mijn klachten een zware verkoudheid zijn waardoor de bijholtes verstopt zijn en het evenwichtsorgaan aantasten, maar omdat ik niet verkouden ben is het psychisch. Ik moest dus maar eens naar een psycholoog. Op mijn reactie dat ik daar al 2 jaar kwam was haar reactie: "dat is dan geen goede." Nee hoor... Dat mens heeft me onwijs geholpen, en zij zou niet goed zijn? Oh ik ben echt heel erg boos. De HA wil dus NIETS doen, ik heb er 25 minuten gezeten maar ze stond niet open voor me... Ik snap die conclusies niet en voel me alles behalve serieus genomen.... Mijn bloeddruk was overigens net zo hoog als de vorige keer, die rotpillen kan ik dus ook wel weg gooien....

Nu ff op jullie reageren...

Arme Finn... Ik duim voor 'm...

Chub, balen van je voorgangster, vind ik niet netjes van haar...

Flet, wat een ellende, allemaal... Sterkte en ook voor jou duim ik...

Pff, ik heb wel (HAVO)examen gedaan in Wiskunde (en NE, Eng, Bio, Gesch, eco), maar ik ben daar echt niet goed in, was toen al blij met mijn 6je...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:38

Oh BTW Chub, nog een leuk smsje gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:42

Leonoor, schone foto’s

Mamauba, veel kracht hiervoor gewenst… lijkt me inderdaad heel slopend voor alle partijen..

Lonneke ook sterkte voor de stage… Of bevalt het wel?

Flettie veel sterkte voor je moeder en indirect ook voor jou en je zus… Hopelijk valt het mee…

Bloody hell… 5 pages nog erbij zie ik… Spijt me, maar dat wordt bijscrollen….

Jeutje Chubby, weet je ook waarom ze dat heeft gedaan? Uit onvrede, om de baas een hak te zetten? Wat ongelovelijk kinderachtig… Vreselijk, en jij maar brokken pogen te lijmen…

Roos veel sterkte… pijn in knie kan je enorm last van hebben…

Spetter, balen dat Finn weer die koliek heeft, wat is de oorzaak dit keer?

Flettie, in godsnaam, waarom wilt de baas dat gedifferentieerd hebben? Jij doet toch iets met Taiwanezen? Zijn dat dan zulke wiskundige knobbels? Ik heb heel goed wiskunde bijles hiervoor gehad, juist omdat ik er zo waardeloos in was. En toen ik het gehaald heb, lekker weer laten zitten

ICS… ik snapte er al niks van, en met de maanden snap ik er nog veel minder van. Ik snap 1 ding, dat ik heel blij ben dat Dewi al bij het NSvT zat… Voor degenen die wel bij ICS zitten, succes met alles te regelen!

Wen.. een hele dikke erg frustrerend zo’n huisarts…

Ik baal een beetje… zou meemogen om de ierse idioten af te leveren, maar baas wou dat ik bleef om de douanepapieren naar de douane te brengen om te stempelen. Net een hele hoop facturen ingeboekt, en nu kan ik weer uit mijn neus vreten… Ik moet niet zeuren, maar eigenlijk had ik me er wel een beetje op verheugd…

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:44

Maya schreef:
Flettie, in godsnaam, waarom wilt de baas dat gedifferentieerd hebben? Jij doet toch iets met Taiwanezen? Zijn dat dan zulke wiskundige knobbels? Ik heb heel goed wiskunde bijles hiervoor gehad, juist omdat ik er zo waardeloos in was. En toen ik het gehaald heb, lekker weer laten zitten

Het hoorde bij een assesment test die een stagaire moest maken vandaag. En mijn collegaatje en ik waren benieuwd of we er zelf ook uit konden komen

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:46

Niet dom hoor Roos!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:46

wenk jesus zeg, lekkere docter dan, dat is toch niet normaal of wel dat je zo met dit weer wordt weg gestuurd
ik zou zeggen, volg je gevoel, en blijf mooi bij die psychiater die je hebt als je haar goed vind
anders eens een keertje gaan als er een invaldocter is ofzo
balen van je bloeddruk ook, nog zo hoog
was dat ook psychisch volgens haar
sterkte drmee hoor...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:48

Ja, bloeddruk was stress...

oh, ik ga niet weg bij mijn psychologe hoor! Zij is echt top, ik kom daar al 2 jaar, het laatste jaar maar 1 keer in de 2 a 3 maanden, maar toch...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:53

Die huisartsen van tegenwoordig maken zich overal maar makkelijk vanaf. Je hebt t te druk, spanning, psychisch
Sterkte WenK, houd het er maar op dat je even tijd en rust nodig hebt en intussen zorg je maar eens goed voor jezelf! Over 2 weken geen verbetering gewoon weer naar de HA.

Maya,

WenK, zou niet weten wat voor sms?!

Zag net de papieren van het detacheringsbureau. Ik kost de baas nu bijna 6500 euro per maand!! En wat ik dan krijg Hoop dat hij mij een leuk aanbod wil doen, dan is 'ie zeker goedkoper uit

Verder, mijn bureau is weer schoon. Heb m'n best gedaan rotzooi van voorgangster te ruimen (en eigen rotzooi ook ). Is denk ik idd een hak geweest richting baas. Maar dat een agenda/ afspraak niet klopt, dat is nauwelijks te voorkomen nu. Op goed geluk dus maar! twee belangrijke afspraken van vanmorgen stonden ook niet in de agenda zag ik vanmiddag (te laat dus)...

En nu ga ik naar huis. Hopelijk heb ik vanaaf nog wat tijd voor jullie. vanmiddag was ff bagger

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:02

Hmm, niet aangekomen dus? Collegaatje had een smsje gehad waar we allemaal dubbel om lagen en ik moest eigenlijk meteen aan jou denken daarbij (ging over een datingsite ), dus hebben we hem naar je doorgestuurd...

Ik doe wel rustig aan, ik blijf wel weer streng voor mezelf, 1 avond in de week thuis op de bank/ achter internet en regelmatig een avond zwemmen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:10

WenK, vervelend zo'n huisarts daar schiet je dus nog niks mee op

Jellie/ Roos...nou zo'n feest zal het niet worden hoor...morgen gwoon weer school...denk dat het gewoon een avondje msn/bokt wordt met een zak chips erbij

Pizza is ook al besteld, daar heb ik echt trek in

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:20

haha hiero wel feest vanavond
ga met poppetje 101 naar een vriend van hem toe wiehoeeeeeee

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 16:23

pff even snel gelezen, maar niet de puf om op iedereen te reageren, voldoe alleen even op mijn meldingsplicht! Ga nu weer tot 22.15 naar school!

ENNE onkruid vergaat niet he! Alleen vriendschappen !!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:27

ingrid, nou das ook lekker eens he

wenk, jee, vind het maar een raar verhaal hoor, echt...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:46

jeetje, ben net thuis maar poe wat een pagina's...

heb niet zoveel tijd want ik ga zo lekker naar Silas....

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik een keer oversla...

Huisartsen zijn dramas!!! Wendy pas goed op jezelf...

Wat een drama met het ICS weer

oke ik ben weer weg....tot later

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:13

Roos, ik baal er ook van... Ik ga kijken of het met een beetje rust minder word en contact opnemen met een andere arts.

ja Silas, ik pas wel op hoor... Zal wel moeten...

Strakkies ff Lisje voeren en dan naar de therapeute (had ik al een afspraak, dus dit gaan we mooi ook even bespreken). Hoop dat ik lekker op tijd thuis ben, dan kan ik mooi op tijd weer mijn bedje in.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:27

Ow die WenK... Ik dacht al, waar komt die dan vandaan?!

SR, veel plezier!

Ga zo naar Chubje.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:30

Hehe, leuk is die he???

Have fun, ik ga zo Lisje eens blij maken met een emmer voer...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:38

Te koop: damesfiets

In geval iemand nog een fiets nodig heeft voor dochter (of voor zichzelf, indien niet zo groot)... Mijn zusje, 1.62m is er nu uitgegroeid en krijgt vrijdag haar nieuwe fiets.

MamaMiesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:50

flettie schreef:

Het hoorde bij een assesment test die een stagaire moest maken vandaag. En mijn collegaatje en ik waren benieuwd of we er zelf ook uit konden komen

Nou dan was ik me toch een portie gezakt voor m'n stage......
Gelukkig is het rekenen in groep 4 nog niet zo moeilijk.....ghegheghe....

By the way:
goed nieuws over onze mams: het was dan wel een kwaadaardig "dingetje" maar het was veel minder dik dan ze dachten en dat is dan weer gunstig. Door een wat warrig verhaal van de dokter hadden mn vader en moeder begrepen dat het vlekje 3 mm dik was en dat is behoorlijk veel en eng. Maar het was maar 0.96 mm dik en alles wat beneden de 1 mm zit is relatief 'veilig'.
De lymfeklieren in haar been en lies zijn goed gecontroleerd en daar werd niks raars gevonden gelukkig. Maar ze blijft de komende jaren wel onder controle: just in case.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:53

jeejtje, gaan jullie me nu ook al pesten met cijfertjes op tinkerpraat
die laarzen vind ik erg mooi, maar ik heb vandaag al 99 euro uitgegeven aan mn hobby
een heel mooi hoofdstel gekocht, en online een longeer singel en mooie waterdichte winterdeken.
toch netjes he, voor 99 euro.
en ik ga nog mijn andere 2 winterdekens die syl niet meer past te verkopen, dus het komt wel weer goed .

vandaag trouwens nog heerlijk in de wei mn zadel en nieuwe hoofdstel ingevet, met sylke naast me grazend in het zonnetje.
daarna nog even het hoofdstel ingedaan en er zonder zadel een paar rondje op gestapt.
(het leek wel of ze beter op dit hoofdstel reageerde, terwijl het helemaal niet heel anders is...)