Gister met Pink naar de ics keuring geweest. Ze heeft een goede 2e premie met 143 punten gehaald! Op gedrag had ze zelfs een 10, ben super trots op haar! Ze is officieel gemeten op 1,50.
De laatste foto die gemaakt is van Felicity en mij.
Felicity had spat aan beide achterbenen, hoge en lage overhoef aan beide voorbenen, artrose aan 3 lendenwervels en waarschijnlijk ook kissing spines en artrose in de halswervels. Ze was de laatste maanden enorm in gedrag veranderd waardoor een sociaal leven niet meer mogelijk was. Ook liep ze al weken kreupel en was het duidelijk dat ze veel pijn had. Felicity is afgelopen vrijdag 21-08-2015 ingeslapen.
Dank jullie wel. @Caily: De DA zegt dat dit wel erfelijk moet zijn als ze het op deze leeftijd al in zo'n ernstige mate had. Als ik terug kijk in de tijd kreeg ze als jaarlinger op de keuring al commentaar over de zwakke spronggewrichten. Maar het doet er nu helaas niet meer toe waar het aan heeft gelegen.
Een foto die 2 maanden geleden nog is gemaakt door Juliette fotografie.
Vandaag heeft mn exachterbuurvrouwtje Deaggie alias spekkie en Taar gereden, ik ben zelf 1.5 week geleden nogal hard gevallen en heb nog steeds behoorlijk last, vandaar dag zij ze fftjes voor me rijdt