Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niene87 schreef:Carolina daar was ik al bang voor... maar geen stress s ochtends qua wekker en zo dat scheelt
Ja nu gaat die om half 9 ong voor het lezen maar dat is redelijke tijdAls je zelf moet rijden gaat die denk ik om 7 uur of zo
carolina1278 schreef:Niene87 schreef:Carolina daar was ik al bang voor... maar geen stress s ochtends qua wekker en zo dat scheelt
Ja nu gaat die om half 9 ong voor het lezen maar dat is redelijke tijdAls je zelf moet rijden gaat die denk ik om 7 uur of zo
Nee hoor, wekker is niet nodig.. ongeveer een uur/anderhalf uur voordat de eerst moet starten komen ze al langs om ze te gaan wassen.. vooral met paarden met ijzers is dat heel leuk zo vroeg
![]()
carolina1278 schreef:WenK schreef:Och, ik zal nooit de actie van Petra bij Britta vergeten. Sindsdien sta ik op voor de eerste start haha....
Vertel..vertel..
Leonoor schreef:Lezers regel ik ter plekke welNu is het zo dat josephine het ook al beetje doorkrijgt, dus dat is makkelijk.
Druk programma voor het weekend, vooral de zondag met 3 paarden in de L1Wordt dus nog even rennen en vliegen, maar gaat vast goedkomen!
Met spullen en lijstjes totaal nog niet bezig geweest, gewoon fiks aan het werken, stamboekgeregel en ook voor het wakeboarden. Dus druk, druk, druk!
Overigens stimuleren we schijnbaar ook spijbelen van school enzo... Josephine moet vrijdag 16.45 starten en is officieel 15.15 uit.... dat is onhaalbare zaak