Tja ik zou toch zoeken voor een paard wat al wat kent. Kan je gelijk aan de slag. Ik heb dan wel Gijs als veulen gekocht, maar komt door het verhaal erachter (veulen van lievelingspaard, op slag verliefd, was helemaal niet op zoek naar een paard.... ). Je bent dan toch jaren aan het wachten en ondertussen kost het wel geld, maar kan je zo weinig. Niet dat ik het niet weer zou doen, maar als ik bewust op zoek geweest naar een paard, was ik niet naar veulens gaan kijken.
zou ik weer een paard kopen,dan weer een dier wat al wat ouder is.geen veulen.vindt ze hartstikke lief en leuk,maar de eerste paar jaar kosten ze veel geld en je kan er nog weinig mee doen.
gister minder fijn nieuws gekregen:ik mag blijven werken,maar wordt in functie achteruit gezet.ga van de hh2 naar de hh1.is gewoon t zelfde werk,maar minder salaris.er komen teweinig klanten binnen voor de 2 en door bezuinigingen moet er veel veranderen.ga nu bijna 2,50 euro pu minder verdienen. echt enorm balen,want t voelt voor mij alsof ik m'n werk niet goed doe of dat ik wordt gestraft. ik hoop dat ik door deze wijziging eros kan blijven houden,maar de toekomst zal t uitwijzen. ben ook echt wel verdrietig door dit,maar ook boos.
ik hou de zelfde uren,werk blijft even zwaar dus daarin verandert niets,zal in de toekomst nog zwaarder worden omdat veel klanten worden gekort in de uren.in de praktijk betekent het echter dat de meeste toch evenveel gedaan willen hebben. hh2 zijn de medewerkers die al langer bij de thuiszorg werken en de zwaardere gevallen krijgen(dement,klanten die bijna niks meer kunnen).helaas worden die door de bezuinogingen bijna niet meer geindiceerd.nu ga ik dus terug naar de 1 en dus minder verdienen.scheelt toch als ik t goed uitgerekend heb 100 euro in de maand
vandaag naar een veulenborrel geweest van een tinkerveulentje had em al wel vlak na de geboorte gezien maar wat is kleine Magic gegroeit op 1 maand tijd Eigenaresse een mooi blink halster cadeau gedaan want ookal is het een hengstje met een naam als Magic verdien je bling bling!
hier in de buurt een jackrussel/boerenfoxje noemen ze reus.hoe kom je erop?
_Clocloken_
Geplaatst: 31-08-14 21:58
Haha reus, geweldig
ik was met men vriend toevallig gisteren ook over hondennamen bezig. Zijn allebei zo weg van newfoundlanders maar die zouden we natuurlijk pas zoeken als we samen zouden wonen en beiden werken, maar waren al wat bezig over hondennamen, zei hij plots dat hij hem 'Pluisje' of 'tinkerbell' zou noemen, zie je mensen al kijken als je zo'n joekel zo noemt
Hier noemt de buurtkat (die hier komt eten om te overleven) Muis .
Noem een hond maar Vis, ara, merel.. ofzo :p.
Jack was stout, nu ja stout geen idee wat die gedaan heeft maar had de poot onder de trampoline uitgekregen (terug hersteld) en de tent gesloopt (eeuwig kaduuk) en stond naast de draad... tenten van de action zijn niet paardproof jammer genoeg misschien wel Cuppie Proof (die kan er gewoon in lopen) .
Wat is dat voor ras? Hier op werk hadden ze een dwerpoedel met de naam coco een terveraanse herder met de naam gucci. Door de cliënten foetsie genoemd haha
De katten op de wei die we vroeger huurde hadden we Vis en Muis genoemd Luisterde ze goed naar
Pluis is een tibetaanse terrier
Lori
Geplaatst: 31-08-14 22:54
Jack niks, wij wel schade (die tent) . Nu ja Jack heeft misschien mentale schade opgelopen bij het feit dat die te groot is om in een tent te kruipen, voelt zich vast beledigd en heeft nu complexen over zijn omvang .
Pluis past bij de tinkers ook zo harig. Hier dat met onze konijnen teddy dwergen .
Oke moeder wil perse dat ik het schrijf, hebben vroeger nog een konijn gehad die d*ldo noemde.
Haha Lor, die naam is echt geweldig maar als hopelijk toekomstig kleuterjuf maar beter niet zo'n namen kiezen of ik krijg nog commentaar van de ouders
Bieter klinkt ook nog wel leuk voor een kat vind ik
Lori
Geplaatst: 31-08-14 23:43
Hoef je niet te vertellen aan hun . Nee moet je inderdaad wel wat rekening mee houden.
Eigenlijk weet iemand hier hoe ik een konijn makkelijk kan laten aankomen ? Heb 5 konijnen en toen ik hun allemaal uitgebreid ging kammen vandaag merkte ik dat de jongste wel erg mager was. Der maar apart genomen en zit nu op mijn kamer (normaal buiten met een dubbele verdiep hok + ruime afgesloten ren) met eten (konijnenbiks) en water en veel hooi zodat ik goed in de gaten kan houden wat en hoeveel ze eet. Is van April/Mei (weet niet precies welke data). Hoop dat ze snel wat aankomt zodat ik der terug met een gerust hart bij de anderen kan zetten terug bij der vriendjes.