flettie schreef:Ik niet... zo snel kom ik niet op mijn paard![]()
Maar de kunst is toch dat je snel kunt afstijgen en op een stoel ploffen als de muziek stopt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoefff schreef:[ Afbeelding ]
Nog even een foto van het beruchte hek in de gevorderde cross. Je ziet een 'los' plankje bovenop, dat zat er bij de beginners niet op. De hekken bij Treekerhoeve zijn heel hoog (omheining), meestal hangt iedereen daar met ellebogen op en komt hoofd en dan netjes bovenuit zeg maar....
MamaMiesje schreef:Ik ga vanmiddag even oefenen bij Flettie/zussie op Dunla; vergt natuurlijk ENORM veel voorbereiding zo'n A proefje, dus we móesten wel 1x oefenen natuurlijk
M_D_H schreef:Lowara schreef:Hopelijk gaat die rot regen weg.
Kan mij nog een editie herinneren dat de grote buitenbak ineens 'Leusden aan zee' was geworden
En dat mijn tent in storten en dat ik eerst bij petra in de tent heb gelegen en daarna bij Renske...
Ik ga maandag naar de cross les
Lowara schreef:M_D_H schreef:
ooh ja, jij ging in die mega storm bij alle trailers aankloppen omdat je tentje was ingestort. Wij lieten je niet binnen
MamaMiesje schreef:flettie schreef:Ik niet... zo snel kom ik niet op mijn paard![]()
Maar de kunst is toch dat je snel kunt afstijgen en op een stoel ploffen als de muziek stopt?
TinkerdagLeusden schreef:Om een beetje tempo in het spel te houden moet je weer binnen 10 seconden op het paard nadat het muziek weer is beginnen te spelen. Zit je er niet op dan ben je gediskwalificeerd.
flettie schreef:carolina1278 schreef:ik zou ook een stoel moeten hebben om op te stijgen.. hahah dus word hem ook niet voor mij
Nou ja, volgens mij staat er nergens in het reglement dat je niet 1 van de stoelen mag gebruiken als hulpmiddel bij het opstijgen
carolina1278 schreef:ik zou ook een stoel moeten hebben om op te stijgen.. hahah dus word hem ook niet voor mij
MichelR schreef:Ik vind juist dat, als je het nodig hebt, je de stoel of kruk moet gebruiken om op te stijgen. Als de stoel of kruk maar heel blijft.