over Gijs zijn Gijs gesproken ... wel lekker hoor zo'n dominant geval in de groep , wordt jouw Gijs misschien alleen nog maar makkelijker van !
Ben hard aan het nadenken over nog een merrie erbij .... Als ik het zelf wil fokken , ben ik minimaal 12 jaar( met al het geluk vd wereld ) bezig en nu komt ze me zomaar voorbij , denk denk .....
Nou ik ben dr niet zo heel blij mee.. irritant dier, moet steeds zo opletten dat ie me niet stiekem bijt als ik even niet oplet.. maar ja tussen de jonge hengsten moet je sowieso opletten.
Wauw wat een super super mooi hoofdstel! Echt balen Faye! Gijs heeft ook zo'n plofkop, heeft nu al (halster) maat Full. Chantal ik ben benieuwd.. foto?
Arme Gijs!! En Diaz werd zelf echt niet gelukkig in een kudde waar ze weggedrukt werd zegmaar.. ze werd alleen maar heel onzeker naar mij toe ook. (je kan het makkelijk noemen.. maar ik hou er niet van) Nu ze haar eigen baas is, is ze veel meer zichzelf, en gelijk koppig.. muts haha
Mooi hoofdstel!
Hypo focus is vandaag geweest! Hoop straks een fototje te krijgen vast!
ben me aan het wakkerhouden tot ik de eerste foto te zien krijg haha.. haar internet was de hele middag uit, dus duurde allemaal langer
elliecuijk
Geplaatst: 19-01-13 22:44
patrick wordt gewoon moe van whisper!zwangere dames zijn gewoon vermoeiend!
vandaag heeft bijrijder met eros in de sneeuw gereden.in het weiland,want de bak is te hobbelig. ook zijn er foto's gemaakt.
nieuwe paard is aangekomen.mooi ding hoor(maar niet zo mooi als eros).een bonte maar afstamming onbekend voor zover ik t begreep.t is nog maar een jong dier,4 jr maar wel 1.75 hoog.bruinbont met zwarte manen.
meteen bij de eerste foto dacht ik:oe wauwie,die is gaaffff!
Lori
Geplaatst: 19-01-13 22:59
Leuke foto's Patrick en Karlijn, ik kan er morgen waarscheinelijk geen meer maken van Jack met dat ik vanaf 12uur met de trein wegben om te gaan fotograferen bij iemand.
Misschien nog enkele beelden schieten s'morgens (zou 'm op de weide laten heel de dag) als ik 'm uitlaat.