Probeer je paard maar eens op te zadelen als er zo'n puber steeds wil weten wat je aan t doen bent
huisje van de meiden bijna klaar
__Amber__
Geplaatst: 14-07-12 17:19
Darragh
fraske
Geplaatst: 14-07-12 19:26
hier vandaag toch iets mee gemaakt ik ga eigenlijk al jaren samen met Monique(starjo) mee op wedstrijd met verschillende paarden, maar vandaag was toch wel weer een bijzondere dag ze heeft met Samba mee gedaan (onderlinge wedstrijd) godzijdank hij begon wel netjes maar na het 1e bokje was er ging houwen meer aan hij werd er zo vrolijk van dat ik niet meer kon lezen en monique ook in d'r broek piste van de lach zelfs de jury kwam niet meer bij het was echt net Teigetje van winnie de pooh jaaa voetjes van de vloer oh en de kikkersprong hoppaa monique die niet meer bijkomt. zo jammer dat dit niet gefilmd is de foto's zeggen misschien niet zoveel de fotograaf vergat door de constenatie door te heerlijk zulke momenten kan je weer effe op door teren
Laatst bijgewerkt door fraske op 14-07-12 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
KimL86
Geplaatst: 14-07-12 19:26
Ook maar eens een foto plaatsen. Moeder en zoon samen. Rechts mama Ginger en links zoon Fally.
starjo
Geplaatst: 14-07-12 19:49
Ja As , dat waren de twee beste proeven die ik tot nu toe in mn leven heb gereden Je moet toch volgende keer niet meer zo hard lachen hoor.
Dit vond ik toch wel het beste shotje. Ik heb het niet droog gehouden vandaag Maar er zaten ook goeie stukken bij zo te zien.
En het losrijden samen met Kees en Bing, Even elkaar succes wensen. En Kees met Bing tijdens hun proefjes. Zij heeft het super gedaan en is 1x eerste en 1x tweede geworden tussen alle volwassenen Ze wilde zo graag van mij winnen, nou dat is zeker gelukt hoor
xsiroccox
Geplaatst: 15-07-12 10:18
, we dansen de Samba, we dansen de Samba...
FANTASTISCH en ik vind het toch zo'n mooie tinker, al van veulen af aan... Die foto met King is ook wel erg mooi hoor!
En Kees, gefeliciteerd meisje, zo tussen de grote mensen gewoon even 1e en 2e worden op een tinkerhengst
Berdien
Geplaatst: 15-07-12 17:08
Wat een geweldige foto's van Samba Wat een prethoofd trekt hij ook
Vandaag heeft mijn instructrice wat foto's gemaakt van onze les. Ben gezegend met het braafste paard ter wereld, die braaf z'n ding doet terwijl ik bedenk wat paardrijden ook maar weer was. Maar soms... soms lijkt het net alsof we weten wat we aan het doen zijn
En nee, ik ben niet klein, hij is zo groot
Lodewijk91
Geplaatst: 15-07-12 20:48
wauw wat zijn ze toch weer mooi de tinkies.
wij zijn druk aan het oefenen voor circus du soleil haha
Wauw, ik vind mijn naamgenootje ( ) zo ontzettend knap. Kon nooit begrijpen waarom ze niet verkocht werd indertijd. Als ik geld en tijd had, had ik het zeker overwogen. Ze is prachtig!
Resi_lover
Geplaatst: 16-07-12 19:19
Tolkien mocht weer Nadat ze de eerste keer niet drachtig is geworden is Fleur gister en vandaag weer gedekt. En nu duimen dat Faramir volgend jaar grote broer wordt!
knappe tolkien en knappe fleur! Wordt mooi babytje!!
heerlijke keet!
[edit]verkeerde topic!!! oeps[/edit]
Laatst bijgewerkt door Sandra1984 op 16-07-12 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
starjo
Geplaatst: 16-07-12 22:42
Zo, ik ben inmiddels weer bijgekomen van hertje rijden Tolkien weer een date ,
Zaterdag gespot , wie zou dat nu zijn hij is het echt En nog maar een mooie standfoto van mij en Samba
Soprano
Geplaatst: 17-07-12 00:08
Heb al heel lang niet meer gepost, heb ook al tijdje geen foto's gemaakt. Wat wil je met zo'n weer, weet niet hoe het daar in Nederland is maar in België lijkt het alsof we de zomer zijn overgeslagen en rechtstreeks naar de herfst zijn gegaan Iowa's sokken zien er dan ook wel eum zeer herfstig uit momenteel!
Maar heb van een tijdje geleden (tijdens een zeldzaam moment dat de zon scheen) toch 16 seconden puur geluk vast gelegd op film