Mag je gewoon mailen naar senr@tinkerstamboek.nl Wendy is nu even op vakantie, dus de bevestiging krijg je iets later. Jammer dat je niet mee kan doen!
Ik hoop dat ik 11 maart mee kan doen in Amersfoort.. Destiny is nu bijna 1 week kreupel aan haar achterbeen. (alweer) ze wilde er afgelopen donderdag helemaal niet meer op staan. Morgen komt de dierenarts weer even langs. Misschien echo of foto maken als er niks uit komt..
ik zit met het zelfde probleem. (rhino) Zit hier maar goed 9 km van een bevestigde stal af. Gelukkig staan de paarden vrij geisoleerd en kan niemand ze zomaar gaan aaien door een goeie bomenhaag die rond de wei staat. Maar zou heel graag wel gaan komen, zin 1ste start dressuur sinds 2 jaar. Afwachten en hopen dat het hele rhino gedoe tot rust gaat komen
Inderdaad hopen dat het snel tot rust komt. Ik wacht het ook nog even af hoe het met het Rhino staat maar wil het risico voor de gehele stal niet lopen voor 2 onderlinge proeven. Aan de andere kant is er op wedstrijd niet super veel kans op overdracht, behalve als je met veel in de binnenbak rijdt. Maar iedereen moet dat voorzichzelf beslissen, en de organisatie zal daarin ook zeker geen groot risico nemen dus als het doorgaat zal het kunnen.
We wachten even af.
tinkie45
Geplaatst: 29-02-12 15:57
wij kunnen op 11 maart jammer genoeg niet meedoen, Destiny staat nu een maand op rust en weer 5 dagen op de metacam zal zo gelijk wendy mailen . Maandag voor een NKO en/of peesecho, afwachten wat daar uitkomt .
fraske
Geplaatst: 01-03-12 19:51
wie gaan er volgend weekend nog naar Amersfoort? wij zijn er zondag.
En het mooie is dat we lekker op tijd kunnen vertrekken Chris, want ik dacht dat ik moest werken maar zie op mijn rooster dat ik gewoon vrij ben dus kunnen de meiden mooi even bijtanken daar.
ik ben er ook beide dagen! Wendy rijd mijn hafje beide dagen en ik doe zondag een b proefje met haar. Ik heb er echt zin in. De vorge wedstrijden zijn allemaal wegens het weer afgelast, dus dit is gina haar eerste wedstrijd. Ben zo benieuwd hoe ze het doet!
Jij leest toch hoeft hij hem toch niet uit zn hoofd te doen
Nee hoor ik ga hem lekker rond sturen en hopen dat hij het weer net zo goed doet als vorige keer heb er echt zin in
starjo
Geplaatst: 02-03-12 22:10
KNHS heeft alle Indoorkampioenschappen van 3 , 9 en 10 Maart afgelast, ivm met twee mogelijk nieuwe uitbraken van het Rhino virus. Hoorde net op de radio dat ze adviseren om geen paarden meer te vervoeren.