Vind het zo knap van Mac,gewoon springen en bruggetjes lopen. En dat voor het eerst in je leven! Er zit ook een erg knappe vent op Mac! Je boft maar met dat stel,Dees!
Hope wordt huges!!!!!
Lekkere waterfoto van Hidalgo.
Hier vandaag ook weer het water opgezocht met de lesruiters.
stalnijmegen
Geplaatst: 05-06-10 23:00
thnx liefste dinnetje zodra het me lukt kom ik op zaterdag met peerd, lekker watercrosse
grrr
Geplaatst: 05-06-10 23:10
Wat lekker die zomerse spetterfoto's in het water. Hier vanmiddag ook les gehad, en Annita heeft het op de foto gezet...
KootMiraDrum
Geplaatst: 06-06-10 12:07
Zalig zonnige foto's hier..........
mancha
Geplaatst: 06-06-10 13:55
Knappe Mac vloog voorbij Hier zijn halfbroertje Weylin, even checken of hij later ook kan springen....
Akecheta
Geplaatst: 06-06-10 14:05
O luitjes, wat een heerlijke foto's Weylin kan heel mooi op 1 been staan Kootmiradrum, mooie foto's Grrr mooie lesfoto's Gaaf die paardjes in het water Marja ook weer mooie foto's
Janus heeft een vlek aan zijn verzameling toegevoegd. Is ie toch nog een beetje bont
JPTinkers
Geplaatst: 06-06-10 14:09
hmmm mooie hope!! love her , vind jammer dat ik dago niet meer zie ben wel benieuwd hoe die er nu uit ziet
weylin is leuk!! appart zo dat ene been dat zo ver doorgekleurd is!!
Vandaag voor het eerst met Frietje een stukje het bos in geweest
Leuke foto's van Frie! wat is weylin een lekkerding! Mooie Binti! Wat kan Kascha leuk lopen! Gave foto's wisky in het water! Leuke foto's Hildago en Patrick!
was gewoon heel dit topic kwijt... Snel even deze pagina bijgekeken, Naat prachtig met dat touwhalster en met jou ernaast! Die TREC dat had ik heeeeeel graag meegedaan...gemist... zo te zien was het erg leuk! Wisky, waar is dat nou precies? jullie hebben zulke gave waterplekken daar! Is er ook een route van verkrijgbaar? Anders kom ik misschien eens met een andere tink die kant op, lijkt me supergaaf!
Verder natuurlijk ook nog genoten van de andere tinkies, heerlijk ras!
Mijn soepkipje ook maar weer eens. Hier heerlijk aan het kroelen met mijn paintjaarlingetje.
wat is hij toch prachtig donkerbruin! Houden jullie zijn sokken nu kort?
stalnijmegen
Geplaatst: 06-06-10 20:41
TREC heeft op Mp gestaan als advertensie voor introductie, wie weet komt er nog eens eentje waterpret is in dodewaard heerlijke foto's van paardjes op hun best
marleen110
Geplaatst: 06-06-10 20:54
wat heeft hope een mooie kleur! en ooh zo gaaf door het water rijden, wil ik ook!!
hier Claire nog weer een keer;
ze kan zich heeeeel groot maken
en kusjes geven kan ze ook
tinkert_tje
Geplaatst: 06-06-10 20:55
gave foto's van je mannen dees gertje heerlijke waterpret foto's hey nicole mooie foto van die twee puur lieve anoukje FireAndIcemooie foto van jullie [img]marleen110[/img]heerlijke zoen foto
hier mijn lekkere kanjer in de tuin voordat we een rondje met de wagen gingen
Cheveyo
Geplaatst: 06-06-10 22:03
I luv vlekken!!! haha Heerlijk ook weer in de achtertuin Petroes, vind dat altijd zo grappig bij jullie! We zouden nog eens afspreken voor een strandritje volgens mij . Marleen heb je westernles met je paardje? van wie? Grootmakende Claire
tinkert_tje
Geplaatst: 06-06-10 22:11
ooohh kom maar op hoor voor een heerlijke strandrit je bent hier altijd welkom gezellie