en idd ook gefeliciteerd
leuk dat ze naar zelfde baasje gaat als Owen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*duim *duim*
Zal vast niet makkelijk zijn
Gooya schreef:Sabina, wat een lieve foto van die twee in de trailer. De linker echt een beetje van "er gebeurt wat en ik vind het eng" en de rechter zo vol rust en vol vertrouwen. Heel schattig!
DiaBelle schreef:heb een Haflo-Arabier gehad, alles is goed met hem gegaan totdat hij een een jaar of 5 was, hij heeft gesteigerd en we zijn beiden achterover gevallen, sindsdien niets meer mee te beginnen. Ik ben door al zijn acties bang geworden, en heb heel wat geprobeerd destijds om het goed te maken maar helaas, hij is na een hele tijd proberen verkocht. Op den duur zat ik te janken als ik met hem weg moest. Ik pakte liever mijn fjord, die wel eerlijk en lief was. Dit is ruim 20 jaar geleden.
Hallo allemaal,
, fijn dat je je verhaal met ons wil delen. Ik hoop dat het op dit moment goed met je gaat!
; lastig om zo'n beslissing te moeten nemen, maar als het niet wil dan wil het gewoon niet en dan is het voor jou en voor Amy beter als ze gaat verhuizen (wat natuurlijk niet wil zeggen dat het makkelijk is om afscheid van haar te nemen)
)
Goede beslissing !
.
...keb nog nooit zo'n dier van dichtbij gezien denk ik haha..wat grappig.
, maar verder, nee ik weet het niet.