Ik ben te zwaar, maar t zou ook niet goed zijn als ik 55 kilo zou wegen Dan kan je door me heen kijken denk ik hihi
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 06-01-10 23:29
Ik weeg 44, eet me een ongeluk en voel me verder goed.
Balen Mirjam, aan het einde van een drukke dag nog overal misgegrepen.
_Patrick_
snowdon
mnkortleve schreef:
Mijn moeder is een kop groter dan dat ik ben.
Verschil van zware botten vs. lichtgewicht botjes
ellieellende
Geplaatst: 06-01-10 23:30
blij blij blij blij blij
Ik heb het groot tinkerboek, vind ik ook wel wat leuke dingetjes instaan over kleurvererving. Vind die tinker dan ook wel weer een combi tussen een vanner en een grai Leon... (lengte rug en schofthoogte)
Welkom Christien.
Nou Mirjam, heb je zadel getest en deze is zeker goedgekeurd! kan er lekker op dressuren Niamh was erg blij dat ze mee mocht, was weer ff geleden dat ze op de trailer had gestaan, maar vond het prima en ze liep lekker haar best te doen, de buiging om het binnenbeen wordt een steeds lastiger punt met die bolle buik, maar ze was lekker voorwaarts dus heb ze ook ff lekker laten uitkuren met het galoperen, de achterbeentjes zijn zelfs nog een cm of 4 van de grond gegaan bij een poging tot een bokje achut moedertje Heerlijk om weer eens lekker te werken!
Ow wilde niet van je af hoor Janet! maar ik denk zeg vast truste omdat ik wegging
Chipsssssss Ik wil ook Heb gewoon niks lekkers meer in huis, en dan heb je juist zin haha
Grit
Geplaatst: 06-01-10 23:34
Goeieavond!!!
Ik heb zware botten , iemand nog 5 kilo nodig???
Welkom Christien! Thirza zegt mij zo niks, maar ik zal eens gaan spieken in je profiel
Berdien, leuke foto!! En ik blijf het zeggen, wat een knoeperd is Flynn, met zo'n vriendelijke reus uitstraling
En verder gelezen, maar niet opgeslagen , te laat, ben toe aan de de douche en de bank!! Was weer crisis op de weg, sommige collega's werden om 4 uur al terug geroepen en kwamen ook pas net binnen. Ik had gelukkig alleen een randje van de sneeuw.