Hier een dame die juist heel blij wordt van deze temperaturen
Whisper en Serada Travis Mooie foto Lotte Knappe meid Roos Gelukkig dat ze goed door de operatie heen is gekomen Bikkel Boncho Wat kan Sikara toch fantastisch lopen Zazu gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
starjo
Geplaatst: 02-02-10 13:33
Zo, ik wordt wel erg deprie nu van dit "but" weer vandaag Een mooi pak sneeuw met zon kan ik nog wel waarderen, maar dit natte zeik weer ben ik echt zat Maar je wordt weer vrolijk als je al die mooie tinkies in dit topic ziet
Frisse dame hierboven, zij is ook lekker aan de maat he Samba tegen gekomen op de versier toer haha , who knows Roos weer helemaal de oude ,fijn hoor dat alles goed gekomen is.Ze ziet er super uit
Nou ik doe toch ook ff een zomersplaatje om er alvast in te komen Lekker lui Lekker bekkie ,
AmberB_
Geplaatst: 02-02-10 17:57
snowdon schreef:
Amber, moooie meid heb je daar!
Ik denk dat Wizzard liever als man mooi is, haha
@dobbel, kailey is een gave tinker zo heb ik ze nog nooit eerder gezien!
Laatst bijgewerkt door AmberB_ op 02-02-10 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 03-02-10 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Bewerking in link omgezet; graag geen bewerkte foro's plaatsen. Dankjewel!
met dat but weer van gister wil ik nu ook wel zomer
Eva_Jameson
Geplaatst: 03-02-10 08:58
Hé dat ukkie ken ik.
Leuke foto's allemaal!
Ik heb nou niet bepaald de intelligentste tinker.
nikkielvis
Geplaatst: 03-02-10 09:07
Muds heb even in je profiel gekeken naar aanleiding van je foto. Kan alleen maar zeggen Wouw wat een kanjers
Starjo wat een lekker koppie zeg. Heb ook echt gelijk weer zin in de zomer.
annelot tja dit zegt genoeg
mamauba wat een geduld om zoveel kleine vlechtjes te maken. En wat hebben die tinkers toch een trouwe ogen.
tinkermuts wat een kanjers maar ik hou zelf ook wel erg van wit. En lekker in het water kan niet wachten tot het weer boven de 20 graden wordt
Eva_Jameson misschien niet intelligent maar het leverd wel een erg leuk plaatje op zo.
xWhitneyx
Geplaatst: 03-02-10 09:49
Speciaal voor mijn lieve whitney , mn lieve yousje vandaag een jaar geleden dat ik haar heb moeten laten gaan.. Haar laaste foto's gemaakt door evelyne..
Naar haar laaste rustplaats toe brengen..
Barmat
Geplaatst: 03-02-10 13:16
Ooohhhh Zomerrrrr... *heimwee*
Wat een mooie foto van Whitney zeg Die laatste
Nou, hier alles behalve zomer... Hier een impressie van vandaag - eindelijk het kwik boven "0" maar dat was dan ook alles....
Jaron
Chad
fraske
Geplaatst: 03-02-10 13:36
@xWhitneyx sterkte mooi hoofdstel heeft ze om net een hartje om haar neus....
xWhitneyx
Geplaatst: 03-02-10 13:41
fraske schreef:
@xWhitneyx sterkte mooi hoofdstel heeft ze om net een hartje om haar neus....
Wat een leuke foto's allemaal van de mooie tinkerdingen.... Hier dan eens een foto van onze kleine blubbermeid. Ze heet Amaye en is geboren op 17 mei 2008, haar vader is Falcon.
Wat leuk, een Falconnetje! Een halfzus van die pluizebol die hierboven staat Wie is haar moeder?
Nicam
Geplaatst: 03-02-10 18:49
Ik dacht al enige gelijkenis te zien . Haar moeder is Proudmare. Is die pluizebol van jou ook zo zacht van karakter? Ik kan hier zo van genieten..elke dag weer.
Mariska_28
Geplaatst: 03-02-10 19:32
Nicam schreef:
Ik dacht al enige gelijkenis te zien . Haar moeder is Proudmare. Is die pluizebol van jou ook zo zacht van karakter? Ik kan hier zo van genieten..elke dag weer.
Wow da`s een hele gave merrie.. ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet als ze volgroeid is! Karakter is idd super!