Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is inderdaad wel heel duur.. En ik maar denken dat de dollar zo gunstig stond..
Dus kheb ze maar niet besteld.. 
.. Met de paardjes ging alles lekker.. Shania lekker gelongeerd en Amy ook lekker getutteld..
met die gekke brandstofprijzen gaat alles driedubbel over de kop.

Ben goed opgeschoten met m'n administratie, en nu begonnen met wat nieuwe projectjes uit te zoeken. Oa wat de wettelijke termijnen zijn van het bewaren van CMR's (vrachtbrieven). Ik ben er iig al uit welke ik hoe lang moet bewaren voor de financiële administratie van de fiscus. Maar ons bedrijf is in het ene geval afzender, dan ontvanger, en sommige regelingen zijn intracommunautair, en andere weer nationaal. En er zit ook verschil in of iets naar een EG land moet, of naar Rusland of Afrika ofzo. En het bedrijf bestaat nu eigenlijk goed een jaar, dus veel moet nog uitgezocht worden
Verder weer een bult info op me afgekregen, bezig geweest met wegen + bijbehorende admin, CMR's en exportdocu's opstellen. Ook nog verpakkingsorders etc. etc.
) dus rij dan in principe de zondag al door. Dacht, mss, als het je leuk lijkt
valt het wel te combineren met een bezoekje?

Maar zal m'n best doen

En dan heb ik gelijk last van flauwheid, moe etc.
Ook nooit gehinnikt ofzo... Ik weet dat dit goed zit, maar heb zo enorm het gevoel dat ik gefaald heb met haar......
Baal er een beetje van....
Zulke dingen zijn niet leuk, maar gefaald met haar heb je zeker niet. Zo moet je het niet zien..
Het getuigd van enorm veel wijsheid, liefde en kracht dat je in het belang van Lynn kiest 
Trusten mensen!
Neemt niet weg dat het gewoon heel verdrietig voor jou is