[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 01:10

okidokie

Heb de voor mij mooiste sneeuwfoto van Sox gepakt (jaja die stond nog op mijn computer en dat bedacht ik me toen ik het profiel van Sox doorging).

Weet niet of je het wat vind maar als je hem wilt hebben dan mail ik hem even, heb er nu een fotolijstje met naam omheen gezet omdat hij te klein was voor mijnalbum.nl

Afbeelding

Tinkermuts

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 06:19

Goedemorgen

Tjee, wat hebben jullie zitten l*llen, heb 8 paginas bij moeten lezen, weet helaas veel niet meer om op te reageren,

Ik kom ook op de hengstenkeuring, wil het graag eens meemaken zonder dribbelhengst in de hand, toen ik met Chuck moest, is z'on 4 jaar geleden, was er heel weinig publiek, paar mensen maar, men wat was ik die dag zenuwachtig.

Roos, ben ook nog steeds zo superverliefd op hem, alhoewel ik hem ook wel es achter het behang wil plakken hoor

Pellie, komt omdat ik een maatje heb uitgezocht wat goed bij mijn bouw past, maar als je naar me staat te kijken weet ik wat je aan het doen bent, whahaaaa

Jean, word druk voor je de 14e

Jellie, wat een superhuisje

Chub, lekkere soap is dat leven van je, lees het met veel plezier

Nah, weet het niet meer, tis nog vroeg,
gister het kinderfeestje was echt lachen, meisje wat jarig was werd acht en wist van niets, net voordat de school uitging paard op de schoolplaats voor het klasraam gezet, ze werden helemaal gek en Dapnne straalde van blijdschap, ze herkende me en wist gelijk dat het voor haar was, toen de bel ging kwamen er z'on 50 kids op Chuck afgerend en werd hij bedolven onder aaitjes en knuffels, en ze vonden hem VET, haha, daarna een stuk wezen toeren met de zes uitgenodigde kids voor het kinderfeestje, ze vonden het super en het gegil was niet van de lucht, kids naar het huis gebracht waar het feestje was en weer lekker met Chuck naar huis gereden, hij had zich weer voorbeeldig gedragen en was wel best moe, hij heeft toch z'on 3 uur fanatiek voor de kar gelopen waaronder heel veel gedraafd, ben weer trots op hem.

fijne dag allemaal.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 07:32

Cheveyo, ja vind het ook erg leuk.

Peetorlan, 5 hengsten, guinness blijft thuis

leon idd, lieve help ben blij dat jullie eerder komen

FK,

Nee Romeo staat nog niet op KI, ik heb net gehoord volgende week dinsdag waarschijnlijk is hij hier.

Silas hij heeft altijd tot nu toe zijn kleur doorgegeven, voorzover ik weet in verschillende palomino tinten.

Indezz, de schofthoogte vraag ik vandaag.

roos, ja lijkt me ook erg leuk om iedereen te zien dan.

The Bos is in april waarschijnlijk niet meer hier dus je kunt hem alleen daar zien dan of bij mij thuis

Ben blij als er veel hulp komt, kan ik iemand nog eens een hengst in zijn handen duwen, hahaha }> , Raven is wel een snoepje, en Smithwicks ook, Falcon ook erg braaf, Drum staat meestal te kijken van haal me hier weg, Lia is een verhaal apart en The boss weet ik nog niet.

ai, lees nu dat ik met 6 hengsten kom help

Tinkermuts, idd bedenk ik me ook net, maar goed ik zie wel

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:06

Cheveyo schreef:
okidokie

Heb de voor mij mooiste sneeuwfoto van Sox gepakt (jaja die stond nog op mijn computer en dat bedacht ik me toen ik het profiel van Sox doorging).

Weet niet of je het wat vind maar als je hem wilt hebben dan mail ik hem even, heb er nu een fotolijstje met naam omheen gezet omdat hij te klein was voor mijnalbum.nl

damnnnnn wat mooi!!
als je nog meer wil knutselen Chev

(helaas heb ik geen enkele echt mooie foto van tommie in de sneeuw)

Citaat:
ai, lees nu dat ik met 6 hengsten kom help

wwwhoeoeooeeehahahahahaahahahahahahhahaaaa,mijn dag begint goed door jou opmerking Jeanette hahahahahahaaa

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:18

Goedemorgen!

Jellie, dat de makelaar jullie nog niet heeft teruggebeld nav je bod betekent dat hij het erg druk heeft, of dat de mensen er nog over nadenken. En dat betekent dat ze het niet zomaar afwijzen!

Er gaan wel erg veel mensen inderdaad naar een keuring waar eigenlijk geen publiek verwacht wordt. Lastig lastig. Toch wil ik wel komen kijken: een gezellige meeting met veel TPers!

Mooi gedaan Chev! Maar Sox is dan natuurlijk ook wel een prachtige bolle!

Foto's met entiteiten en energiebollen. Tsja, ik geloof er wel in, maar vind het ook wel een beetje vaag. Heb al veel spirituele dingen meegemaakt in m'n leven en wil er eigenlijk niet te lang bij stil staan. Heb het er gewoon te druk voor eigenlijk.

TM, zo'n kinderfeestje krijgen is natuurlijk helemaal top! Gaaf dat de kindjes werden opgehaald van school.

Ik ga maar eens aan het werk. Vandaag helaas geen warme mailtjes, VUTter is op ander kantoor...

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 08:43

Des: ben benieuwd, ik neem aan dat we er dan al zijn, kunnen we Tommie wel even bewonderen!

Sox: wel super van de stalhoudster dat ze zo begaan is met je paardje, maar als je er idd van overtuigd bent dat ze genoeg krijgt, so be it.

fjordkootje: idd het heeft tijd nodig, dat mijn vorige pony net dood was riep ik ook: nu even een jaartje niet! Ik heb het geloof ik 2 weken uitgehouden.

cheveyo: prachtige kaart van sox!

Tinkermuts: dat klinkt als een supergeslaagd feestje! En je komt tuuuuuurlijk naar de hengstenkeuring, gezellie!

Jean: take it easy, we komen je echt helpen!

Chubby: blondie weet nog steeds niet wat VUTter betekent!

Ok nu even kort een verhaaltje van de Reiki:

Het was gaaf! 3 dagen een cursus gehad met 4 inwijdingen, en nuchtere lon ging er vrij sceptisch in, totdat ik Branka ging behandelen samen met de andere 2 aanwezige dames en ik door mijn handen heel veel warmte voelde en een hele heftige tinteling. Branka bleek dit precies hetzelfde gevoeld te hebben op haar buik waar ik mijn handen op had! Dat was heel erg speciaal, ook heb ik het geprobeerd op mijn eigen buik ( ik ben enorm ongesteld en daar heb ik altijd enorm veel last van) en ik kom de dag nu door ZONDER ibuprofen, wat me echt nog nooit gelukt is! Woensdag wil ik Irish gaan behandelen, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt!

Gisteren les gehad, gaat echt enorm super, ze begint echt te swingen!

En dan ga je eens braaf optijd naar bed, gaat de telefoon om 10 over 12, grrr wilde al eens flink in de hoorn gaan schreeuwen, was het Brandon. Die wilde even over kalkoenen praten ( ja kerstkalkoenen, hij kan er niet over uit dat we die hier niet eten!) En of we dan allemaal drop eten met de kerst hihi
Brandon, vroeg ik, weet je hoe laat het is? Jup tien over 11! antwoordde hij trots. Ja Brandon weet je nog dat het hier altijd een uur later is Mannen zijn ook vrij blond af en toe hoor

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:46

Goede morgen,
ga maar heel kort terug reageren .
denk wel dat ik naar de keuring ga, maar kan me goed voorstellen dat de hengstenhouders er niet blij mee zijn als ze last hebben van het publiek.
lijkt me wel heel leuk om te zien.

Chev: wat prachtig die kerstkaart, als je niks te doen heb .ik heb ook een profile en een site, www.tinker-damian.tk

Hoop dat je goed nieuws krijg over het huis Jell, ik duim ook mee.

TM: supper vette coole Chuck, en zo zie je maar dat een ouderwetse paard en wagen echt te gek kan zijn voor kinderen van deze tijd
en wat is hij toch op en top een koele tinker he die hengst van jou.
50 kids die op je af rennen

te gek zeg IL klink heel bijzonder

nou ben vandaag vrij, in Vlissingen lijkt het wel of er sneeuw in de lucht zit, ga zo naar stal mesten en dan vanmiddag deems in het tuig.

fijne dag allemaal

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:50

I-L cool van die reiki! Ben benieuwd wat je paardje ervan vindt inderdaad!

VUTter heet zo (hier) omdat hij 10 jaar ouder is dan ik ben...

Annick: succes en veel plezier straks met je prins!

Roosje, als je 14 januari wilt gaan, en het ook uitkomt met je knie: het is voor mij slechts 15 km omrijden via Arnhem (op 175 km maakt dat niet uit toch?)...

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:59

Gaaap, ben wakker.
Lag er een naast met te TATATATADADADADADBABABABABAén, dan ben je snel wakker hoor.... Rotkind, hahahahaha.

Ga even aankleden, ontbijten, kind in bad (moet immers naar mijn moeder(, boodschappen doen en dan Damian in het tuig. Het ziet er inderdaad uit alsof er sneeuw hangt!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:05

Chubby, wilde Elke niet met je meerijden naar Heerde 14 januari? Ik ga daarna nog terug naar Jean hoor, maar desondanks toch bedankt voor je aanbod om mee terug te rijden!

Ik ben het verder met Baileys enzo eens vwb de HengstenKEURING... Maar het is wel erg gaaf om bij te zijn, vind ikzelf.. dus probeer elk jaar iets te vinden, waarmee ik kan helpen

Cowboy Magic-mensjes: Kan iemand het dan niet ophalen bij Cornelie, als het besteld is? Dat scheelt verzendkosten? Ik zou overigens gewoon bellen hoor, voor eventuele korting... Mocht ik nog beslissen iets te bestellen, wil ik best bellen... Het is een oud-stalgenoot van me.

Annick/Leonoor, veel plezier en succes met Damian in het tuig vandaag!

Cheveyo, onwijs gave bewerkte foto van Soxje!!!

Ik heb me vanochtend verslapen En heb dus maar een dagje vrij genomen... Kan ik even wat boodschappies doen, relaxen en met de kar oefenen voor zondag! Want dat komt er steeds maar niet van....

En kan nu nog mooi ff op de pc beneden, want nu is er niemand thuis Als de vriend van mn ma thuis is, is die pc toch continu bezet!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:14

Desillies, ben blij dat ik je dag zo leuk heb kunnen laten beginnen, hahaha

Ik denk niet dat mensen in de weg staan eigenlijk, vind het wel erg leuk

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:38

fjordkootje schreef:
Indezz schreef:
Ga nu eens kijken hoe lang het rijden is voor mij naar Heerde...

Maakt niet uit, je komt gewoon!

Ruim 2 uren karren met kar voor een hengstenkeuring

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:39

Indezz schreef:

Ach tegenwoordig is dat niets!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:49

Goedemorgen!

BrankaZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:53

Mogge allemaal, ik meld mij ook weer eens.

irish_lady schreef:
Ok nu even kort een verhaaltje van de Reiki:

Het was gaaf! 3 dagen een cursus gehad met 4 inwijdingen, en nuchtere lon ging er vrij sceptisch in, totdat ik Branka ging behandelen samen met de andere 2 aanwezige dames en ik door mijn handen heel veel warmte voelde en een hele heftige tinteling. Branka bleek dit precies hetzelfde gevoeld te hebben op haar buik waar ik mijn handen op had! Dat was heel erg speciaal, ook heb ik het geprobeerd op mijn eigen buik ( ik ben enorm ongesteld en daar heb ik altijd enorm veel last van) en ik kom de dag nu door ZONDER ibuprofen, wat me echt nog nooit gelukt is! Woensdag wil ik Irish gaan behandelen, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt!

Moet zeggen dat het inderdaad heel gaaf was en dit een hele aparte ervaring. Bij de eerste inwijding kreeg ik een heel warm hoofd en daarna dus niets meer.
En dit was dus heel raar. Ik lag daar met mijn ogen dicht en kreeg die tinteling. Toen ze klaar waren hoorde ik dus van Lon dat zij op hetzelfde moment dat ook had gevoeld.
Ben benieuwd hoe Irish op de Reiki reageert woensdag. Laat je het even weten?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:58

Voor mij is het 175 km heen... Uche...

Snowdon, ik heb ruimte voor meer meerijders in mijn Clio hoor!! Dus Elke, je kunt heus met me meerijden als je wilt!

Wel lekker, een dagje vrij! Heb ik ook onderhand behoefte aan! Heb sinds ik hier begon, 07 september, nog geen dag vrij gehad...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:59

Jean schreef:
Ben blij als er veel hulp komt, kan ik iemand nog eens een hengst in zijn handen duwen, hahaha }> , Raven is wel een snoepje, en Smithwicks ook, Falcon ook erg braaf, Drum staat meestal te kijken van haal me hier weg, Lia is een verhaal apart en The boss weet ik nog niet.

Zou je dolgraag willen helpen, weet ik gelijk hoe het een beetje voelt en waar ik op moet letten als ik zelf over 2 jaar met 1 van mijn jongens ga..... Maar je zal vast wel hulp genoeg krijgen als ik het zo lees..... Maar ik zou het wel heel erg leuk vinden....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:03

Indezz schreef:

Jij hebt de routeplanner gebruikt! Enne JIJ bent ooit op dat eiland gaan wonen!
Het is niet alleen de hengsten, het is ook het ontmoeten van lotgenoten, andere Tinkerslaven. En je hebt nu eindelijk in 't andere topic verteld dat je Liesbeth heet, en nu moet je je dus wel in real live laten zien. Snappie?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:11

Tinkerslaven? Bedoel je niet Tinkerverslaafden?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:14

fjordkootje schreef:
Indezz schreef:

Jij hebt de routeplanner gebruikt! Enne JIJ bent ooit op dat eiland gaan wonen!
Het is niet alleen de hengsten, het is ook het ontmoeten van lotgenoten, andere Tinkerslaven. En je hebt nu eindelijk in 't andere topic verteld dat je Liesbeth heet, en nu moet je je dus wel in real live laten zien. Snappie?

Jij bent een mooie Heb nooit voor het eiland gekozen, ben daar gewoon geboren..... Mijn ouders hebben mij nooit de wijde wereld laten zien.... Nu moet ik als poldermeidje, een bloedeind rijden naar de grote boze wereld om de hengsten en jullie te ontmoeten... T'is toch wat

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:14

Goedemorgen!

Sox, leuk dat je een veulenwens hebt, hihi staat er zo grappig Ik ben er ook helemaal verliefd op t huisje. Jan gelukkig ook Wat sneu dat Sox steeds verjaagd wordt. Maar gelukkig krijgt ze genoeg binnen.

Bonte, ik kom dan niet.

Fk, toch mooi zo hoe je t 'aanpakt' met stalgenoot.

Hihi Pel bedankt!

Oh Chev, wat heb je die foto van Sox mooi bewerkt

Tmuts, ik kan me voorstellen dat je op zo'n dag stikzenuwappig bent zeg Nu ga je dus gewoon zelf lekker kijken en genieten. Wat gaaf van dat kinderfeestje!!!!! Heerlijk zo'n braven knol

Chub, ik denk t ook wel wat betreft bod op huisje. Naja we wachten maar af! Jammer dat je geen warme mails krijgt vandaag… maar je vutter zal t vast wel goed maken

IL, wat klinkt dat goed van die Reikie. Dat zou ik ooit ook wel eens willen! Hihi, telefoonterreur van Brandon!

Annick, mest ze! Ik ben benieuwd of jullie sneeuw krijgen. Veel plezier met Damian in t tuig!

Verder niemand vergeten hoop ik

Vanmiddag vrij. Huis verder aan kant maken voor de makelaar komt om te taxeren. Gisterenaaf stond ik nog nieuwe plantjes in de tuin te planten Moet er ook wel een beetje gezellig uit zien

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:15

En natuurlijk gebruik ik een routeplanner..... Hoe moet ik anders Heerde vinden??????

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:17

Jellie, gelukkig vriest het niet, alle plantjes anders plat

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:36

Ga je verhuizen Vasthi?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:37

Goedemorgen,

Daarnet wist ik nog een hoop waar ik op wilde gaan reageren, maar werd afgeleid omdat ik wat moest halen en nu weet ik het niet meer

Gezien de tendens duidelijk is dat men niet naar de hengstenkeuring mag als zijnde loslopende bezoeker, ga ik dan ook maar niet. Weet alleen nog niet of ik dan wel naar de hengstenshow ga, dat is wel wat later in het jaar dus komt minder handig uit allemaal met het land. Enfin, doet er niet zoveel toe, ben er zelf ook nog steeds niet uit of ik Dewi ga laten insemineren of dekken komend voorjaar

Kerstkaarten zijn af, nu de rest nog tekenen en dan mag ik gaan vouwen en in enveloppen steken…

Vandaag is pa om de Manitou/verreiker gegaan, ben benieuwd met naar huis rijden hoe t eruit ga zien, of ik de ster idd vanaf Oostburg al kan zien Ben net een klein kind, verheug me er echt al helemaal op!

Enfin, ga nu maar weer verder met Paint, heb mijn ketenschema moeten aanpassen en die stomme pijltjes willen niet netjes in Word, dus teken ik ze maar handmatig met Paint