Nienke, Twente is me helaas wat te ver, maar wel leuk idee!
Chimello, hier ook op dit moment wat 'moeilijkheden' met Tinky. Zij toont ook niet ziek, noch mager (wel slanker dan de andere paarden).De laatste tijd mestte ze érg plat. Afgelopen week waren het gewoon echt koeienvlaaien geworden. Vandaag is de DA geweest voor o.a. de inentingen, maar hij heeft Tinky dan ook eens extra bekeken. Hij vermoedde een darminfectie, ivm haar voedsel niet goed verteerd is in haar mest. Mest Cheyenne gewoon goed? Tinky heeft spuitje antibiotica gekregen en moet poeder door haar voer krijgen. Als het niet beterd, moet de DA terug komen.. Dus Tinky heeft eventjes vakantie.
- Zie net dat ze wormeninfectie had. Tinky had vermoedelijk er ook een, maar is daardoor wel niet afgevallen. In de tijd dat Tinky zo mager stond gaven wij haar de Vit 18 van Pavo bij op aanraden van kliniek (Merelbeke) Gefeliciteerd overigens met je resultaten

Onze paarden krijgen hier Nature's Best van Pavo of Light Mix van de aveve, ook vooral voor de lekker. Daarnaast nog luzerne en hooi.
DaisyUkkie, leuk filmpje!
Tinkerdagen doe ik niet aan mee. Leusden is aan de verre kant (bijna 3u rijden). Overigens zijn Tinky en ik er làng niet klaar voor.
Ik ga wel naar de Sokkenwasrit. Kijk er naar uit om weer Bokkertjes te ontmoeten met hun knappe Tinkers! Was vorig jaar super gezellig. Ik hoop dit jaar evt een weekendje te gaan, aangezien ik de volgende dag paasvakantie heb

Bedacht me net dat ik dus ben vergeten in de kerstvakantie om het topic uit te spitten voor de volgende OP