Vandaag toch maar Pride zijn sokken eraf gehaald! het was echt onmogelijk om erbij te komen.
Sandra1984
Geplaatst: 22-01-12 23:37
SIEMxFUNNY schreef:
Sandra: hoe doet hij het onder het zadel ? Strekt hij dan wel zijn hals / kan hij het dan wel los laten ?
In stap wel redelijk goed(hij kan als ie goed voorwaarts wil lopen ook nagevelijk lopen) maar in draf soms een paar stapjes, maar ook niet vaak.. hij vind het gewoon heel moeilijk los te laten in draf.
Ga je nabij het bos staan? Ik mis het bos enorm. Zeker nu jaron zulke vorderingen maakt, ben ik toch wel aan het uitkijken naar een andere stal. Vanmiddag after work even bellen.
Yup ik sta dadelijk naast een natuurgebied.. heb altijd bij t bos gestaan, dus nu midden in een dorp en polder is een b hele cultuurshock hahaha
Pff ik heb gisteren iets verkeerds gegeten.. resultaat:buikpijn en vannacht bijna overgeven.. kon t nog net binnen houden(ik durf niet over te geven..) Dus zo maar eens wat proberen te eten.. wou naar king...
TurboTinker
Geplaatst: 23-01-12 12:22
Oeh vervelend! Ik durf ook nooit te spugen,want dan kan ik niet meer stoppen. Beterschap. Frisse lucht doet vaak wel goed
Ik net als jij, de laatste 4 jaar aan het bos,en nu polder, blegh!
dat doet king niet.. alleen als we van gesloten naar open gaan, wil ie weleens lastig doen, want dat is eng.. maar das alleen als we zonder andere paarden zijn..
ben nu mn boterhammen aan het roosteren, alleen in een tostieijzer gaat dat niet zo snel.. das 1 voor 1 roosteren..
helaas nog geen foto's gemaakt door dat rotweer.Maar heb er wel twee gevonden (of liever gezegd ik kreeg de tip)op internet van toen roetje heel jong was.die zal ik vanavond proberen te plaatsen. gister was het weer rijden voor ruana.ging eigenlijk best netjes.Mevrouw struikelt nogal eens.meestal is dat goed op te vangen en zit de bijrijder dat makkelijk uit.alleen gister struikelde ze uit het niets zo diep dat de bijrijder er voorover af kukelde.zag er komisch uit,maar we moeten dit er wel uitkrijgen.ze stond daarna ook mooi droog te kijken,omdat ze echt zoiets had van,dit klopt niet.heeft iemand een idee hoe we t struikelen kunnen oplossen?? t zijn in ieder geval geen kwade bedoelingen want zodra je valt staat ze ook meteen stil en trapt niet na.
Nou meestal gooit ie mij ernaast en dan kan ik naar stal terug lopen met veel pijn of ik rij heel voorzichtig weer terug maar ik kom meestal niet verder dan het begin van het bos..
Sandra heb je misschien last van brandend maagzuur?
ja maar je zou dus bijvoeren.. een vriendin van mij staat op een stal en daar worden de paarden niet bijgevoerd, ja wat de eigenaren zelf voeren qua krachtvoer.. maar ze krijgen geen hooi naast het gras..
Ik wil Pride ook wel 24/7 buiten hebben maar hij is een beetje verwend en wil het zelf gewoon niet! hij wilt al bij een klein regendruppeltje of een briesje niet naar buiten echt vreemd..
heet iemand misschien ook nog tips voor het buiten rijden op een veilige manier?
Ik zou ook zeker bijvoeren, het gras wat er nu nog staat is bij lange na niet genoeg in voedingswaarden en als het nog een keer stevig gaat vriezen veranderd dat gras ook in snot.