Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dekens... Denk dat ik zo'n beetje een halve manege kan voorzien.. Vooral zweetdekens, die win je nog al eens en dan komen er steeds meer bij..
Voor Benson heb ik een GoldenHorse winterdeken, vorig jaar met schimpie op concours gewonnen maar die zat hem niet fijn, bij Benson past hij mooi! En pas een ongevoerde regendeken gekocht bij de welkoop, daar ben ik ook wel tevreden over..
Als je er een paar vergeten bent, kan je ook nog even hier: http://i28.tinypic.com/5bd7bo.jpg Kijken

Au voet
Gelukkig is chanel weer beter

Basje foto's
Wauw, Puck, knappe Nigel
. Was allang blij met mijn snuivende tanker, volgens mij hoopt hij er zo onderuit te komen (* het is hier echt gevaarlijk, we kunnen beter terug gaan*).
). Alleen voor de laatste nacht. 

De verbouwing schiet op hey, wordt prachtig!!!
. Wat bij ons het best werkt, is een training wat er voor zorgt dat alle stof uit de vacht wordt gezweet (galoptraining?), dán wassen, aan de lucht goed laten drogen, en daarna een zweetdeken opdoen, of de regendeken met gevoerde binnenkant.
? Misschien kun je voordat je de ring in gaat even een sponsje langs zn hals halen, beter alleen nat dan nat én stoffig. 
Ik was m aan het kroelen op zn schoft en hij vindt dat zó lekker. Later ging ik toevallig met mn kont naar m toe staan en bleef daar doorkroelen. Toen dat koppie naar mijn billen toe en ik dacht:'uhoh, dalijk een hapje Puck minder', maar hem toch het vertrouwen gegeven, en hij gaat echt súper lief met zn tandjes aan mn been staan knagen, heeel voorzichtig. Wát een knappe lieve pony

Puchje schreef:Kom Marleen, doorlezen![]()
![]()
Waar zijn Ashley en veulen?
heb een beetje globaal bijgelezen, maar ga het verder niet doen, veeeeeeeel te veel!