Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan naar bed 

ben nou echt verkouden.
als die dan weer zwart zijn is het gewoon meteen al minder 

Gaaf Puchje idd toen ik die bij Amy zag dacht ik ook da's Gaaf
alleen bij vos staat zoiets volgens mij toch minder mooi
(of misschien groen
)
Zo'n "dual"kleurige zwart met bruin onderlegd
pff waarom vind ik daar nu geen goede foto van
bedoel niet dat lichte bruin maar meer dat "roodbruine"
http://www.horseshophorsepower.nl/publi ... lemaal.jpg
Berdien
Zie een hele leuke
en dan heb ik al een bijpassend dekje
maar heb eigenlijk geen nieuw hoofdstel nodig
had het dacht ik toch duidelijk uitgelegd in topic... Stalgenote rijdt echt op behoorlijk niveau WESTERNwedstrijden
en heeft al regelmatig onderlinge georganiseerd
en mochten er voldoende wedstrijdruiters willen komen dan wil ik idd officiele WESTERNjury aantrekken die het gewoon leuk lijkt om zo'n middag te jureren en natuurlijk betaald wordt van het proevengeld ... pff heb er zo steeds minder zin in 
Citaat:En dan wil je voor TWEE onderdeeltjes een westernjury inhuren? Of heb je een Engelse jury die dan het western 'er wel ff bij doet'?
idd da's waar
dus dan zijn zo'n reacties ineens zo'n "afknapper"
(of hoe noem je dat
)
--> moeten toch meer koudbloedrijdende westernruiters in de regio zijn heb ik het idee
maar die zitten dan misschien allemaal niet op bokt
Alleen als er dus niet voldoende animo is dan gaat western niet lukken
en wordt het behendigheid
dus moet nog even kijken hoe ik het dan omschrijf ?! Wil geen verwachtingen scheppen die ik dan later niet kan waarmaken ...
gaat maar weer iets doen

--> gelukkig ook leuke
daar niet van
, maar nog niet voldoende om het écht te kunnen gaan organiseren ... dus dat is dan weer jammer voor de degenen die wel enthousiast zijn 

Hé Arjan
ben er alweer beetje overheen --> ga het nu gewoon over andere boeg gooien en anders wordt het BEHENDIGHEID
Vooral in het zilver uitgevoerd 
)
. Gelukkig kun je met die digitale heel veel foto's schieten, dus af en toe zit er eentje bij van het 'voorhand-omhoog-moment', maar dat is dus meer geluk dan wijsheid
. Berdien schreef:Ik ga eens hard aan school, in een te warme en drukke kantine. Die warme trui leek zo'n goed idee vanochtend vroeg, maar nou.. pfoeh! warm!
en een keer droog! Hopen dat het even droog blijft, dan kan het land wat opdrogen.