Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hi i'm adam :p

We kunnen niet weg.. De straat is afgezet met een betonmixer.. Pff.. En we hebben t nog druk.. Boodschappen doen, naar de kermis met de kids en daarna nog zo'n eind rijden.. Als t allemaal mee zou zitten zou t wat beter opschieten..
*
had gisteravond ineens last van rechteroog (heb lenzen) dus dacht vanmorgen maar ff langs opticien en heb dus bacterie in oog moest maar ff naar dokter voor antibiotica...
en ondertussen zijn we verhuisd maar had me nog niet aangemeld bij een dokter hier in het dorp
dus ik maar op bonnefooi naar een dokter vlakbij ons huis, maar nee konden me niet helpen want ik stond niet ingeschreven en dan moest ik eerst volgende week een keer een kennismakingsgesprek enzo
ik wil graag Vandaag antibiotica voor mijn oog (heb maar 1 paar ogen)...Nee kon niet...
dus was daar geen patiënt meer en moest dus in huidige dorp naar dokter
tja daar kom ik net vanaf die wilden me niet helpen ...
en JA daar kon ik me wel gewoon een afspraak maken voor vandaag ff inschrijfformuliertje invullen en klaar nu vanmiddag dus ff terug ...
en vervolgens snap ik niet dat een praktijk me niet wil helpen terwijl ze wel nog nieuwe mensen aannamen dat was het niet, maar moest 1st gesprek hebben en dat kon niet meer vandaag ???
)

Puchje schreef:Ohh grid dat herken ik zo!!
Ik werd op een ochtend (11u) wakker met heeel erge maagpijn, ik heb mijn huisarts gebeld.. op vakantie...
Voicemail afgeluisterd en aantal nummers opgeschreven van huisartsen in de buurt, en deze gebeld.
Uiteindelijk kon ik er bij één terecht, nadat ik op mn kop had gekregen van de assistente dat ik zo laat belde. . ja hehe, ik werd pas om 11u wakker !!!
Grmbl, tis wat dat betreft echt niet goed geregeld in NL
Je zou zeggen ik betaal verzekering en ben inwoner van NL heb verzekeringspasje (en ID) notabene altijd in mijn portemonee dus "What's the Problem"

Sita heerlijk genieten en vertrouwen in je jonkie ... en
Oostburgse straat in de prijzen
nu straat afgezet
Succes hopelijk valt het allemaal mee!
en verder kan uit dat onderzoek al e.e.a. blijken en kunnen ze gerichter foto's maken en evt echo/scan dan hoeven ze namelijk niet alles te fotograferen en bv niet naar been te kijken als het van schouder/ rug komt of zo
Gehele CT scan is iets van €1000 en moeten ze ook onder narcose...
nu goed stroom erop
en Lord nog steeds in lappenmand
Maya haren eraf, gespaard voor pruik toch ?! Zo lekker fris en fruitig voor de zomer
en krakend bolleke
. Leek me logisch dat ik er zelf ook nog wat over te zeggen had
, maarja had toch al geen hoge pet op van die praktijk
ennuh nu hebben ze ook geen geld voor mij ontvangen
(schijnt dat elke praktijk een bepaald bedrag per ingeschreven patiënt ontvangt zonder er iets voor te hoeven doen
)
en hier heb ik een beter gevoel bij dan dat ik OOIT bij de andere praktijk heb gehad dus ben eigenlijk wel blij nu
met buffet
Zondag gaat 1 van de meiden erop rijden en dan hoop ik binnenkort op een ingereden paard erbij