grrr schreef:Nou, Banbay is met succes gecastreerd! Hij schijnt er nog wel een beetje suffig bij te staan, maar z'n ballen zijn eraf....
sterkte met het herstel van Banbay....geef hem maar een dikke knuffel
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grrr schreef:Nou, Banbay is met succes gecastreerd! Hij schijnt er nog wel een beetje suffig bij te staan, maar z'n ballen zijn eraf....
grid schreef:Is het raar om nu over fokken/ veulentje voor mezelf na te denken
snowdon schreef:Hmmz er wordt mij gevraagd of ik GGKhengst Robin wil gaan rijden, twijfel slaat toe!
snowdon schreef:ziggy_janet schreef:een wrakIk zit soms wel eens te denken hoe ik zou zijn zonder mijn beestjes. Ik kan me dat helemaal niet voorstellen.
Sita_ schreef:
Even een ego post..
Mijn kleine nichtje is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft een of ander raar virus..
Ze is matig uitgedroogd enzo. We mogen er ook nog niet bij.. Ben even helemaal van de kaart..
Ga dalijk wel bijlezen.. Moest t even kwijt..
Sita_ schreef:Wil wel proberen 8 Maart? naar Schijndel te gaan..
Maar dan is maar op goed geluk of ik vrij heb of niet. Ga er geen vrij voor vragen..
grrr schreef:Eventueel willen ze dat wel doen ja! Ze vinden dat we teveel paarden hier krijgen, maar ik heb zoiets van: Wat hebben jullie daar mee te maken. Twee pensionpaarden en twee pensionshetjes, ze hebben zelf nog altijd meer pony's/paarden. 't Is tenslotten m'n eigen weiland. Maar goed, we gaan straks weer praten, 't is geen ruzie hoor, maar bezorgt mij een heel naar gevoel.
Maya schreef:Angelique leest bij hoor
ziggy_janet schreef:* Quassant schaapjes
blackstar schreef:Gelukkig Sita dat het wat beter gaat met je nichtje. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is.
Grid, ik heb ook erover gedacht om nog een veulen te fokken uit Black voor mezelf. Maar ik wail Black het niet nog een keer aandoen. Ze is dan zo zwaar op het laatst en het lijkt me niet het beste voor haar benen. Of ben ik nu te voorzichtig met haar. Vind het nog heel moeilijk over hoe sommige dingen moeten of wat ze niet mag.