Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cheveyo schreef:In de stallen heb ik niks te zoeken, ik kom voor het lopen en staan en kijken en weet ik wat.
Je gaat dus wel met Tommie??
coydog schreef:Maar het lijkt me ook niks als mensen helemaal geen interesse zouden hebben in het gebeuren.
En ik wil ook wel eens weten hoe het er aan toe gaat op de keuring, misschien ga ik ook wel over een jaar of 3
En de rest van de mannen natuurlijk

Leonoor schreef:Lien, zou je nou niet ontzettend balen als Tom een waanzinnig goede beoordeling krijgt?

SuperRoos schreef:silas, ik vind het niet creepy, wel bijzonder dat het idd daar op de foto kwam waar ik het wilde zeg maar...
mamauba schreef:Ik geloof er ook wel in. Weet niet precies wat meer er is wel meer. Misschien kunnen jullie die eerste foto's van Marieke nog herinderen?
Ik zag het programma ER IS ZOVEEL MEER en vond het zo apart. Voor de degenen die het ook gezien hebben kijk maar:
coydog schreef:Krijg de indruk dat men liever niet heeft dat er mensen naar de hengstenkeuring gaan om te kijken....
Soxje schreef:FK, wil de stalgenote nog een nieuw paardje kopen? Zo niet, dan komt ze waarschijnlijk ook niet meer bij de boer want dan heeft ze er niks meer te zoeken toch? Het zou mij persoonlijk meer verdriet doen mijn ouwe stalletje te zien zonder mijn paard dan het paardje van een stalgenote te verzorgen. Maar ieder mens is anders.
Jellie schreef:FK, ik vind grond genoeg hoor… pfft moet er niet aan denken om nog meer erbij te hebben.Wil ook nog naar mijn paardje kunnen. Jammer van die stalgenoot.
Maya schreef:FK, op mij komt ze niet drachtig over... qua buik te zien, maarja ik moet zwijgen.. mijn Haf heeft een wannabe-tweeling buik...![]()

hahaha!

Cheveyo schreef:bij ons heb je wel equiral hoor FK, kan ik een zak voor je in de auto gooien als ik naar de hengstenkeuring ga?