Ben benieuwd naar fotos! haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leonoor schreef:Daisy, juist lekker het bos in gaan! Rechtuit rijden is het allerbeste als ze nog groen zijn.
Niene, wat een heftig schema voor een 3,5 jarige, om eerlijk te zijn!
Denk wel dat ik hoge punten gehaald heb met die opdrachten. Erg benieuwd nu.
hopelijk vinden jullie mij als indringer niet heel erg maar Ik weet dat nienke heel veel moeite doet om goed schema te maken en haar paard daarmee regelmaat te bieden. 
) krijgt geen eten meer als Cheyenne dat bepaalt. Ik wacht altijd tot het voer op is dus ze krijgt al haar brok binnen. Ik wil haar nog meer voeren alleen weet ik nu dus niet wat want ik kan ook niet ineens meer brok voeren als ze geen conditie heeft/gereden wordt momenteel. Wei is een grote modderpoel dus longeren lukt niet en ik ga geen mager paard rijden... Maar lepel heb je met de slobbermash wel goede ervaring dan? Dan kan ik dat misschien nog extra voeren
Maar sowieso vanavond gaat ze maar naar binnen. En dan blijft ze een tijdje binnen, stallen zijn toch heel ruim en ze vindt alleen staan niet zo heel erg. Ik vind het alleen zo raar dat een paard dat ik zo goed ken, wat nooit dun geweest is ineens zo mager is van een worminfectie... Misschien verwacht ik te snel resultaat ik ben haar gewoon niet zo gewend.
In het weekend probeer ik een buitenritje te maken. Al is het nu ook al 2 weken terug dat ik heb gereden. Of ik longeer haar een keer los.
Leuk!
Guess? Die is nu anderhalf. De veulens zijn van mei en augustus.
.