ja inderdaad. Boerderijtje kopen (naja misschien ook niet want we gaan toch op de boerderij van mijn ouders wonen), toyota Aygo kopen (mocht het geld op zijn, toch een super zuinige auto ) Wilco koop een dikke bak waarschijnlijk een Audi A6, of Q7. En een zondagse auto voor mij (een ford Mustang). En natuurlijk een parchtige tinker merrie uit Engeland halen
Heb al is 1000 euro geboden, en daar ging die niet voor weg
ellieellende
Geplaatst: 29-12-09 20:04
ik ga samenwonen met Arjan en Leon
_janet_
Geplaatst: 29-12-09 20:04
snowdon schreef:
boerderij? landgoed!
Nee te veel onderhoud. Boerderij (wil je hem netjes houden) vergt al heel veel onderhoud. Plus alles op en rondom het erf. Ik weet erg goed wat er allemaal bij komt kijken.
Dan bieden we wat meer Eerst de trekking maar even afwachten
ellieellende
Geplaatst: 29-12-09 20:05
_janet_ schreef:
snowdon schreef:
boerderij? landgoed!
Nee te veel onderhoud. Boerderij (wil je hem netjes houden) vergt al heel veel onderhoud. Plus alles op en rondom het erf. Ik weet erg goed wat er allemaal bij komt kijken.
voor 27,5 miljoen koop je er ook een paar handige mannetjes bij
grrr
Geplaatst: 29-12-09 20:05
Oh jongens... ik kan ook zo zwijmelen over als we eens zoveel miljoen zouden winnen... (en we hebben niet eens een lot gekocht... hihi ) Ik kocht een schattig klein boerderijtje aan de rand van het bos met megaveel land!!!!!!!!! Lekker nog 1 of 2 daagjes voor de klas, en verder fulltime boerderijen...
Ik kan ook wel delegeren. Maar doe het toch liever zelf
Mijn vader had de afrastering van de paardenwei gemaakt. Wilco en ik zijn het een half uur later helemaal overnieuw gaan doen. Want wij wilde natuurlijk dat de draden allemaal recht liepen, en niet hier en daar een kronkel