slam, slaat voordeur dicht! ja hoor, bijna een hele pagina! tssssss (een pagina met nog meer smoesjes) jammer dat ik die foto dan weer niet eerder gezien heb! hahahahaha Loopbaanontwikkelingsgesprek! Ik zeg galgje! Succes zo! Denk toch niet dat ze het van 3 inschrijvingen laten afhangen? Komt vast goed! Ingrid gaat nu met Vince overleggen op stal, die heb ik uiteraard al een sms gestuurd, dus die zegt dat ie graag meedoet!
Ik kan mij `s ochtends vaak nog 3 keer omdraaien, voordat mijn blaas vindt dat ik toch echt eens naar de plee moet rennen... Leuk als vriendlief dán opeens persé een kus wilt
Ik ga maar eens even stoppen! Vriendlief komt zo thuis uit zn werk en we moeten nog even boodschappen doen.... Zit alleen nog met mn bril op en (bijna) ongekamde haren.....
Oeh, dat herken ik Ik moet even de stofzuiger door het huis trekken en even de was ophangen.. Huishouden roept! Straks lesgeven met Nigel, lesklantje gaat zijn zijgangen eens uitproberen, heb er zin in
Ik ben aan het multitasken hoor! Druk bezig met mijn planning voor volgende week, wasmachine draait, hond is het bed aan het afhalen? verbaasde mij ook hoor.... en dan ook nog een beetje bokken! verder doe ik het rustig aan hoor
Puchje
Geplaatst: 10-07-09 15:24
Ik heb het hele huis al opgeruimd (35 m2 ) en de was aangezet en nu bezig de andere op te hangen Nu de afwasmachine nog uithalen, inruimen, douchen, douche gelijk poetsen, en nog stofzuigen
Ik was me aan het inlezen voor iets, maar dwaal steeds af
Puchje
Geplaatst: 10-07-09 15:27
Ach Leon, ik heb gisteren ook een FeedbackScan gemaakt (allemaal lastige vragen over jouw functioneren in een klas en daarbuiten) met knoerthardeTechnomuziek van vriendjelief
Ik heb ondertussen wel research gedaan voor tijdelijk logeerpartij Sierra als ze wat ouder is, nu is het afwachten op reactie.... Locatie zou wel ideaal zijn.... shetlandfokkerij aan de menroute langs het bos waar ze staan
ellieellende
Geplaatst: 10-07-09 15:36
snowdon schreef:
Planning maken voor volgende week?
Ik was me aan het inlezen voor iets, maar dwaal steeds af
welke klanten ik volgende week allemaal ga lastigvallen! Eindhoven, Breda, Roosendaal, Culemborg moet het gaan worden! Weer geen Haaften Cecile.... (mocht die nog binnenvallen) week daarop dan! Jelle is alweer bijna afgespeent intussen.....
Waar ben je je voor aan het inlezen Leon?
guppekop
Geplaatst: 10-07-09 15:39
whooww ik heb ook weer bijgelezen wat een hoop hebben jullie gepraat zeg, sinds vanochtend..
oehh over tinkerdagen, leuk jammer dat we met murph nog niet zo veel mogen doen, niet meer dan 5 min galoperen linksom
Meedoen gaat hem voor mij echt niet worden, hahaha. Niet alleen de paarden zijn niet dressuurwaardig, ikzelf ook niet (heb geen laarzen, geen chaps, geen witte rijbroek, etc :p en over mijn dressuurkunsten maar te zwijgen)
Tinkerdagen zijn altijd te ver weg, zeker nu we in Groningen wonen. en Jes en ik doen niet aan dressuur
Pfff, ik wacht de hele dag al op droog weer Ben al vanaf maandag niet meer op stal geweest, ik moet drie kwartier fietsen en dat is met dit weer gewoon niet te doen, voor ik op stal ben, ben ik driedubbel doorweekt, regenkleding of niet. Typisch Nederlands, of het is 30 graden en dus te warm, of het plenst dagenlang