TK zou toch zeker aan 2 tot 3 hectare denken. Maar wat wil je, altijd buiten? Of in de winter s nachts op stal? Paddock er bij? of rijbak er evtueel nog bij maken?
Hoezo kan je dat niet meer, Joyce? Programma kaduuk? Ik zou niet weten hoe het uberhaupt moet overigens...
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-09 12:40
Bij Photoshop heb je zo'n animatieprogrammatje waar dat mee kan dan is het ontzettend simpel
TK lekker bij paardjes bezig geweest wel bijna langs Timo gehangen maar gelukkig stopte die op commando Ho en Kyana ook lekker fris Zou toch ook wel aan minimaal 2 HA denken kijk minder kan altijd als je paddock hebt en veel bijvoert enzo... Maar echt jaar rond op het land kunnen houden dan moet je eigenlijk aan 1/2 HA per paard (of 2 shetten) denken
Ah schattige foto van Ziggy en dundee en kippies nog inimini en lekker krullig hihi
Joyce Ik vind die vrolijke oortjes dan eigenlijk leuker of de 1ste
Laatst bijgewerkt door grid op 02-04-09 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor 8 paarden zou ik 2 tot 3 hectare ook al best laag geschat vinden. Je hebt per paard minimaal 2500 m² nodig. Dus dan kom je op 2 hectare. En dan heb ik het niet eens over 24/7 buiten. En als je meer land niet kan betalen... sja... dan kan het best zijn dat er een pittig besluit genomen moet worden. Dus op pension, op andere punten toegeven, of een paard(en) weg doen...
rommulus
Geplaatst: 02-04-09 13:01
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-09 13:17
Hé hoe is ie? en met Sil
rommulus
Geplaatst: 02-04-09 13:26
gaat hier redelijk
sil gaat super die heeft heerlijk het voorjaar in zijn bolletje (en intussen ook een slagboom gesloopt *zucht die vrouwtje dan weer mag gaan betalen takke knol* ) maar die vermaakt zich prima
hoe is het met jullie beesies ??
gaat intussen even vlug douchen moet zo naar werk
Grit
Geplaatst: 02-04-09 13:36
Prada; ik ga voor de 4e foto!
Wat een lieve foto Janet, mooi uitzicht heb jij
TK; ik heb zo niet voor het oog hoe groot een hectare is. Als je een grote zandpaddock hebt (of twee, ik weet niet hoe het als een groep gaat), waar ze zich 24/7 in kunnen vermaken met een schuilstal. Dan is al de weide die je nog mee kunt pikken mooi meegenomen. Maar je weet wat je nu hebt en dat dit voldoende is, dus dan weet je ook wat je bij een nieuw huis nodig hebt.
Ga zo eerst even met Spoek fietsen en dan lekker naar de paardjes!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-09 13:58
Oh molzuchtige Sil en redelijk nog niet helemaal naar wens dus
ff in een notendop: Hier alles goed Ga bijna 99% zeker Say laten dekken dit jaar Binnenkort nog met John IRL naar de hengst (RM) kijken en dan beslissen In mei weer kletsweekendje Dit keer bij Marleen thuis Veluwe en 7 juni organiseren we hier een koudbloedenwedstrijd Dus genoeg te doen
Grit lekker met Spoek fietsen en dan naar paardjes