Ik vind persoonlijk, bruin vind ik mooi.. Maar dan in westernuitvoering.. In de dressuur is het op het moment gewoon een hype, zeg eerlijk.. Iedereen statp ineens over op bruin tuig..
precies, dat is echt maar een heel klein gedeelte, over het algemeen zie ik hier rondom me heen voor 90 procent zwart, en dat ene bruin wat ik tegenkom is dan ook echt mooi op dat paard zeg maar.
Van die zit valt echt reuze mee, ik kan niet goed in een diepe zit zitten ivm holle rug en dat ik dan gelijk een pijnlijke knik in mijn rug heb. Maar dat valt met dit zadel echt mee, normaal voel ik het gelijk.. En nu had ik er geen last van..
Zwart is natuurlijk veel gangbaarder en gebruikelijker en ik denk daarom ook een groter aanbod.
Nah, voor een zadel heb ik ook gewoon zwart leer hoor, en blijf dat toch houden. Dat is toch makkelijker voor als je het eens wilt verhandelen ofzo. Wel droom ik van een supersjiek mentuig, en dat kan dan wel gewoon in bruin Toch?
Ik ben ook al heel lang op mp aan het zoeken naar een bruin tweespantuig voor onze ukkies! 't Moet natuurlijk wel betaalbaar zijn, en da's niet zo makkelijk te vinden....
Bruin tuig kan inderdaad heel chique zijn. Heb altijd zwart gehad, maar krijg dan nou toch een heus donkerbruin westernzadel Het bruine hoofdstel had ik al Samen geraapt zooitje tuig heb ik eigenlijk
Daarom ook hard op zoek.... hoewel ik me wel afvraag of het niet te druk wordt, zwartbont, vaag bruin/grijs kleurtje en een bruin tuig? Nouja, eerst maar eens rustig verder zoeken he?
Puchje, geweldig zoals hij in de tuin achter het tuinstel staat. Als een net opgevoedde jongen in zijn zondagse outfit. Voetjes naast elkaar en een blik van "sta ik zo braaf genoeg". En het hoofdstel is ook mooi. Te zien aan de deken ben jij van de kleur blauw?