Nou.. Heb nog nieuws over Chloë.. Ze ligt op een contact geïsoleerde kamer.. Vanwege besmettingsgevaar.. Je moet je handen wassen met alcohol als je op en af dr kamertje gaat. Ze weten echt nog niet wat t is. Afwachten dus..
Verder heeft ze wel wat drinken binnen gehouden, maar toch ook weer overgegeven.. En ze heeft ook nog niet geplast ofzo, dus ze kunnen nog geen urine onderzoeken. Ze is gewoon leeg..
Er zit al iets verbetering in. Ze heeft wat gedronken en het is er in gebleven. Verder had ze nog niet geplast, dus ik ben benieuwd of ze vandaag het onderzoek kunnen starten.
Vervelend grr dat ze in een keer zo moeilijk doen, hopelijk is het snel opgelost.
Sita wat erg van je nichtje hopelijk weten ze gauw wat het is en dat ze snel weer opgeknapt en het zou idd mooi zijn als ze vandaag kunnen starten met het onderzoek want hoe eerder ze er achter kunnen komen wat het is hoe beter. veel sterkte.
Blackstar fijn dat het goed ging met rijden.
Leon wat goed dat het examen goed ging.
Ik moet nog een avondje werken en dan heb ik 8 dagen vrij, heerlijk
Sita fijn dat je nichtje iets vocht binnen gehouden heeft, maar toch nog zorgelijk
Hier is gisteren tot bijna 12 uur 's nachts gepraat over alles, in mijn ogen hebben hun zich geërgerd aan iets van ons (wat trouwens van ons uit volkomen terecht was) en zijn toen alles op gaan stapelen. En tja, als je veel samen doet is er altijd wel iets om je aan te ergeren. Ook wij hebben dat, maar wij zijn erg makkelijk. Het is dus wel redelijk uitgepraat, maar in mijn gevoel is het nog niet helemaal oke, omdat ik het gewoon niet met alles eens kan zijn. Maar goed, verder hou ik er maar over op!
sita: gelukkig gaat het al wat beter. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en het kunnen behandelen. grr fijn dat er gepraat is, alleen jammer dat van jou kant nog niet echt het idee is dat het allemaal opgelost is.
Siet: heel veel sterkte en beterschap voor je nichtje. Hopelijk zijn ze er snel uit wat het is en kunnen ze haar helpen.
Grrr: wat balen dat gedoe met de buren, hopelijk klaart de lucht wat meer.
kreeg vandaag de uitdraai van mijn vakantie uren 328 en dan nog eens 50 feestdagen compensatie. kan ze alleen niet op maken ivm personeelstekort hoewel ik juist wel wat meer tijd kan gebruiken
balen Tk dat je je uren niet op kan maken. Wilco had nog 6 weken aan over uren, hij is ze nu aan het opmaken. Hij heeft zoweiso nog 3 weken vrij, en dan ligt het eraan hoe druk het wordt. Hij had gevraagd hoeveel hij ervoor kreeg als hij ze in zou wisselen voor geld. Nou dat zou dan 4 euro per uiur worden. Nou dat gaat mooi niet door, ik werk zelfs niet voor 4 euro. Dus dan maar gewoon lekker vrij.
ja dat heb ik dus ook, wil ze ook niet uitbetaald hebben
Zo lekker op kyana gereden, wat knap je daarvan op. Niemand vandaag kon me opvrolijken behalve mijn eigen kanjers
Zag alleen dat mijn zweetbladen licht beschadigd zijn, waarschijnlijk door de laarzen van de verzorgster. (dus moet maar even vragen of ze die niet meer aan wil doen zijn van die rubberen waarmee ze in mijn zweetblad drukt, ze heeft korte beentjes en houd ze nog niet zo stilletjes )
Ik zou ook niet weten wat ik zonder Black zou moeten. Ik kan niet zonder haar en als ik er niet meer zou zijn en Black leeft nog, wat gebeurd er dan met haar? Wil er niet over nadenken.
haha denk het inderdaad wel. Het zal wel zo erg zijn dat ik het me niet voor kan stellen. Maar ik kan er ook geen 1 missen. Zelfs die domme kippen kan ik niet missen. En dan heb ik ook nog 7 katten, vissen, Sem en Ziggy en Dundee. pff heb eigelijk best veel... bedenk ik me nu...
haha en als het aan mij lag waren het er nog veel meer geworden. Gelukkig houden mijn vader en wilco mij tegen. Anders loopt het echt uit de hand. Ik wil stiekem nog wel: * Alpaca's * dwerg geitjes * brama's * ganzen * eenden * tinker merrie * welsh A * Quassant schaapjes