Ellie meet nu 1.14 geloof ik. Beetje lastig te meten omdat ze steeds bewoog. Daarna een eind mee gaan wandelen. Kostte nog flink wat gesputter, maar het was niet zo erg als eerst. Maar wat een verdomd sterk veulen kan ze zijn... Pfff... Foto's heb ik niet gemaakt, t is een beetje te nat en grauw eigenlijk.. mss als het weer eens droog is
@maya, het word wel weer tijd voor nieuwe foto's haha Ben benieuwd hoe ze er op het moment uitziet! Ik zal pallieter vande week ook weer eens meten, is alweer een tijd geleden!
Ellie word een groot veulie! Zag dr van de week en ze was zoooo gegroeit!
Net naar de paardjes geweest.. Eerst langs de manege.. Verslag wezen doen van LOZ en afspreken voor springproef, en de 3 ritten van de grote 4.. Volgende week puzzelrit. Ik rijd samen met Femke, Marsepein en Hotze op de fiets. Heb je ook intresse om mee te doen Maya? Heb me toch opgegeven voor de strandrit.. Ik zal wel zien waar het schip strand, letterlijk dus..
Daarna door naar stal, was al wat later dus het was heerlijk rustig.. Amy was al gedaan, dus heb ik Shania lekker gepoetst. Ze was stukken braver als Woensdag.. We hebben heerlijk gekroeld en wat gespeeld.. Ze ging zelfs opzij als ik het vroeg.. Superpony! Overdreven beloond steeds, hoopt dat ze het nu eindelijk gaat oppakken.. Morgen komt Hotze weer en ik heb besloten heb álles zelf te laten doen en zelf toe te kijken, want hij wil niet echt geloven dat het een flinke draak kan zijn! Dus dan mag hij dat zelf eens uitvogelen.
20 (!!!!) Pagina's gemist, shame on you Marije! Ppff, heb net alles bij zitten lezen , was ook wel nodig Ben ook zo druk de laatste tijd Jullie vinden het vast niet zo erg als ik niet ga reageren op alles en iedereen, want dan zit ik hier tot in de vroege uurtjes heb ik het idee
Vandaag nog even langs Hendrik geweest, meneer had er zin an want kwam loeihard op het hek afgestormd toen ik m riep! Rijden ging erg lekker, ik probeer hem de laatste tijd zo goed als mogelijk alleen op mijn zit te rijden en ik heb het idee dat Hendrik daar heel ontspannen door gaat lopen! Dus dat houden we erin Nog even lekker buiten uitgestapt en m weer de wei op geknikkerd.
Voor de rest heb ik raar maar waar niet zoveel bijzonders te melden ! Of ik kan er gewoon even niet opkomen Maarja!
Martinique, leuk dat je er ook 'bij' bent gekomen! Ben erg benieuwd hoe het met Collin gaat lopen de komende tijd!
Cheveyo: Wat naar voor je zeg, sowieso zal je het zwaar krijgen, of niet? In ieder geval veel sterkte!
Wat vreten die knollen van mij veel zeg! Overdag staan ze nu in de wei, 's avonds in de paddock, voor ik wegging heb ik er echt een berg hooi ingegooid, was nu al weer op, dus weer een berg hooi! En ze staan gelijk weer te eten alsof ze honger hebben.
Nou, wij gaan maar eens lekker op tijd naar bed, Mees moet morgen om 4 uur al weer werken. Maarre... dan draai ik me nog wel lekker een paar keer om.
chev: wat erg zeg, wordt een zware behandeling zeg. Weten ze de oorzaak van de vernauwing? sita: grootse plannen met al die ritten, leuk joh. En hotze krijgt de vuurdoop.
en zag wel een gaaf roze zadel langskomen maar niet iets voor mij.
klinkt idd best vermoeiend Leon maar middenmoot is best oké weet je ook hoe veel er "door" mogen of?? We duimen voor je
Dat roze zadel
Chev hoop voor je dat het de minst erge oplossing zal zijn
Buitenrijden hier vaste prik op zondag (meestal met 4-en) 1 paard durft naast/ achter Sayla alles en met andere paarden of alleen is ie echt een watje Say geeft ze zelfvertrouwen
Vandaag trouwens ook naar buiten geweest lekker weer een keertje Alleen en beetje intervaltraining gedaan... ik vind dat we nog meer conditie mogen krijgen Wonderbaarlijk genoeg GEEN dazen tegen gekomen wel vliegen en soms van die zweefdingen maar die pikken allemaal niet ... Van de week had ik ineens een daas op mijn broek toen ik langs het bos liep dus dacht toen grrr ze zijn er alweer dan wordt het snel weer minder leuk in het bos --> maar ze hebben er dus nog geen last van op de wei en dieper in het bos viel het dus ook nog reuze mee vandaag
Och och.. Jessie is nou wel heel erg drachtig hoor. De muts. Gingen een stukje rijden, en élke keer als er mensen langs kwamen kreunde ze heel erg hard Ze deed het erom, ik weet het zeker. Al die mensen keken dan ook, en ik hoorde "och jeetje, hoorde je dat paard? Ja, hij is ook wel érg dik he?" Ze had de grootste lol onder het rijden, briesen, met 'r hoofd schudden en de oortjes strak vooruit. Heeeeerlijk Ze werd wel helemaal opgefokt toen we langs een hengst kwamen, vanuit een sukkelstap knalde ze omhoog, nek erop en ging ze op standje dribbel. We waren er nog niet langs of hop, de knop ging weer om in de sukkelstand, en we konden onze weg weer rustig vervolgen Het is zo'n grappenmaker Met de Bels los gelongeerd, heerlijk bezig geweest. Ze keerd op een beweging van de zweep, en maakt overgangen puur op de stem. Gaaf hoor, zo'n enorm dier op zulke minieme hulpen rond te kunnen sturen Later mocht ze bij me komen, en liep ze los achter me aan, de hele bak door. Afwenden, halt houden en zelfs achterwaarts, ze deed het allemaal, terwijl ze strak bij m'n schouder bleef. Machtig gevoel hoor
ik zie het al voor me dat gekreun als er mensen voorbijkomen --> dragende muts met gevoel voor humor
en ook lekker genoten met Belsje
Pas heeft trouwens mijn Petekindje even op Sayla gezeten (wel met mama/ mijn zus erbij die goed vasthoudt, want anders was het toch nog wel spannend en ze is ook nog wel erg klein )
2 jr en nu al ontzettend paardengek en helemaal niet bang om te aaien enzo en ze kan ook heel schattig hinniken Ze vond het dan ook helemaal geweldig toen er op stal ook echt 1 hinnikte --> zij echt zo hé ze maken ook echt zo'n geluid zoals ik van tante en mama geleerd heb
Wel maar een klein stukje Say, want ze wilde niet meewerken met foto (is even snel met Tel genomen )
Hotze heeft zijn vuurdoop gehad.. Hij heeft hem goed doorstaan! Ik stond er van te kijken. Ik kan merken aan Shania dat ze is 'opgevoed' door een man, Meneer Jansen dus, want ze reageert echt haarfijn op Hotze.. Echt leuk om te zien! Hotze heeft haar gepoetst, gewassen en met dr gestapt. Ik ben helemaal trots op die 2!
Morgen ga ik vroeg naar stal.. Lekker een heerlijke buitenrit maken! Heb ik zomaar zin in!