Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
l0rdJ schreef:@leon, als je de WI uit cheveyo haar tekst bedoel is het Within Temtation die zanggroep ofzoiets haha dat begreep ik eruit
Foto's heb ik niet gemaakt, t is een beetje te nat en grauw eigenlijk.. mss als het weer eens droog is
Ben benieuwd hoe ze er op het moment uitziet! Ik zal pallieter vande week ook weer eens meten, is alweer een tijd geleden! 

Ben ook zo druk de laatste tijd
Dus dat houden we erin
Nog even lekker buiten uitgestapt en m weer de wei op geknikkerd.
Of ik kan er gewoon even niet opkomen
Maarja!
Sjo, wij zijn ook weer terug.

klinkt idd best vermoeiend Leon
maar middenmoot is best oké
weet je ook hoe veel er "door" mogen of?? We duimen voor je
Dat roze zadel
Chev hoop voor je dat het de minst erge oplossing zal zijn
(meestal met 4-en) 1 paard durft naast/ achter Sayla alles en met andere paarden of alleen is ie echt een watje
Say geeft ze zelfvertrouwen
lekker weer een keertje Alleen en beetje intervaltraining gedaan... ik vind dat we nog meer conditie mogen krijgen
wel vliegen en soms van die zweefdingen maar die pikken allemaal niet
...
grrr ze zijn er alweer dan wordt het snel weer minder leuk in het bos
--> maar ze hebben er dus nog geen last van op de wei en dieper in het bos viel het dus ook nog reuze mee vandaag 
Ze deed het erom, ik weet het zeker. Al die mensen keken dan ook, en ik hoorde "och jeetje, hoorde je dat paard? Ja, hij is ook wel érg dik he?"

Het is zo'n grappenmaker 
Later mocht ze bij me komen, en liep ze los achter me aan, de hele bak door. Afwenden, halt houden en zelfs achterwaarts, ze deed het allemaal, terwijl ze strak bij m'n schouder bleef. Machtig gevoel hoor
ik zie het al voor me dat gekreun als er mensen voorbijkomen --> dragende muts met gevoel voor humor
(wel met mama/ mijn zus erbij die goed vasthoudt, want anders was het toch nog wel spannend
en ze is ook nog wel erg klein
)
Ze vond het dan ook helemaal geweldig toen er op stal ook echt 1 hinnikte
hé ze maken ook echt zo'n geluid zoals ik van tante en mama geleerd heb
(is even snel met Tel genomen
)
Wat een aanstellert!