[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:50

hee HannekeS: dank voor je uitleg.... Het was de vorige keer ook fijn dat er soep ed was.... Hoop dat het dit keer minder koud wordt....

desillies

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:50

Pellie schreef:
wat zit er weinig in zo'n fles,
Citaat:
Voordeelfles detangler & shine.
Inhoud 354 ml.

25.00

1000? cool veel hoor... haha jij hebt niks gezegd diny!

ik zit bij te lezen en mijn oog valt hierop....
weten jullie het nog,helenieuwe fles is leeggelopen in mijn kast als ik dit nu lees denk ik weer %^%^$#$#

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:51

oh inderdaad Lien....dat was balen zeg!

Hoe is het nu met jou en je gezin en laten we Tommie niet vergeten....

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:57

HannekeS schreef:
[EN er is wederom een tribune aanwezig. Dus ik zou zeggen: alle eigenaren van voor de dekdienst van het NST goedgekeurde hengsten: TOON JULLIE HENGST(EN) AAN DE MERRIE EIGENAREN.

groetjes
Hanneke

na 14 januari hoop ik te kunnen zeggen: GRAAG

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:57

silas, ik vind het niet creepy, wel bijzonder dat het idd daar op de foto kwam waar ik het wilde zeg maar...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:58

Ermelo formaat komt misschien nog wel maar qua ledenbestand en interesse voor de eventuele toekomstige dekhengsten doen we het toch best goed volgens mij. Lijkt me juist alleen maar goed dat er interesse is voor de voorrondes. Vind het zelf erg interessant om te zien in ieder geval.

Nou Roos, duidelijk geval zou je zo zeggen

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:01

SuperRoos schreef:
silas, ik vind het niet creepy, wel bijzonder dat het idd daar op de foto kwam waar ik het wilde zeg maar...

eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er moet vinden Waarom bollen??

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:03

is die sarcastisch

energie vormt zich vaak in bollen
maar zoals je ziet zijn er bij mij niet alleen bollen
voor mn kastdeur links staat iets en bij de deur zeg maar waar ik buiten sta is duidelijk iets anders, met vormen, bij de schutting ook

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:05

#Roos: wij hebben hier thuis al wel een paar gekke dingen meegemaakt (lees: tv die midden in de nacht spontaan aan ging. stond niet op standby. Of een lamp die midden in de nacht aan ging en na uitdoen weer aan ging...)

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:06

ken het allemaal, hier ook die dingen ja, apart he

hetlarixbos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:12

Ik geloof er ook wel in. Weet niet precies wat meer er is wel meer. Misschien kunnen jullie die eerste foto's van Marieke nog herinderen?
Ik zag het programma ER IS ZOVEEL MEER en vond het zo apart. Voor de degenen die het ook gezien hebben kijk maar:
Afbeelding
Deze foto is ongeveer 50 meter van een begraafplaats af gemaakt.
Edit; ik heb hem zelf gemaakt met mijn eigen camera.

Hier staan nog meer foto's met rare licht strepen enzo. Leon maakte toen ook al een opmerking maar ik dacht er toen niet verder over na.

http://www.mijnalbum.nl/Album=LIYOOMQU

En Spetter gefeliciteerd met je eigen verjaardag en die van je zus.

Wie weet er welke hengsten er allemaal naar de keuring gaan? Heeft er iemand een lijstje?

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:17

Mamauba: die strepen zijn van het licht van de lampen van een auto.... Bijvoorbeeld de 4e foto van onderen is een auto die aan het keren is... wit licht is koplamp en rood is acherlicht....
die 2e van onderen is het schijnen van koplampen over het gras heen....Auto staat waarschijnlijk net buiten beeld....

die bollen kan ik niet verklaren...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:18

wow, op de laatste die bollen. Dan de een na laatste lijkt wel een auto die voorbij komt en op de 4 na laatste ook een voor- en achterlamp van auto. De rest van de vuurstrepen kan ik niet herleiden.

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:23

Cheveyo schreef:
wow, op de laatste die bollen. Dan de een na laatste lijkt wel een auto die voorbij komt en op de 4 na laatste ook een voor- en achterlamp van auto. De rest van de vuurstrepen kan ik niet herleiden.

Klopt op een paar staat onze auto maar de andere zijn genomen in een richting waar geen auto's kunnen zijn want dat is weiland en bos.

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:23

hehe,ik ben weer bij.
ppppffff het is maar goed dat ik in Friesland ook wat bijgelezen heb

alles goed hier,ik ben blij dat ik Tommie niet laat keuren voor de dekdienst,kan nooit of te nimmer op tegen al die prachtige hengsten.
enne esther....
toen ik zag dat the boss bij Jeanette ter dekking komt te staan heb ik gelijk de foto's opgeslagen en wilde je bellen
maar ik zag daarna dat je zelf ook al dacht wat ik dacht,BAIL DEKKEN!!!
word het een merrie veulen dan koop ik het!!

ik wil ook wel cowboy magic maar het kan momenteel echt niet ,wie weet binnenkort weer

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:31

Krijg de indruk dat men liever niet heeft dat er mensen naar de hengstenkeuring gaan om te kijken....

Dat soort bollen en strepen worden meestal veroorzaakt door het licht van de flitser dat net ergens op schijnt.
Meestal hè...
Heb verder ook al genoeg meegemaakt om er nuchter over te kunnen doen, hoe zweveriger je bent hoe gevaarlijker het wordt.
Dan krijg je het risico er behoorlijk ver in door te schieten en alle contact met de rest van de wereld te verliezen.
Het is een onderdeel van je leven dat er altijd is geweest en er altijd zal zijn.
De een is er alleen gevoeliger voor als de ander, en dan heb je nog degene die denkt er gevoelig voor te zijn.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:34

mamauba, bijzondere foto's ook zeg!
zit nu in het topic op AM over er is zoveel meer

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:39

coydog schreef:
Krijg de indruk dat men liever niet heeft dat er mensen naar de hengstenkeuring gaan om te kijken....

wie bedoel je dan met 'men' ?
ben dit jaar ook geweest zou niet weten waarom ik in januari niet zal gaan. Toch alleen maar mooi als we groeien qua belangstelling? Enne ik ga voor mezelf omdat ik het leuk vind om te zien

Des, het is toch dat de hengsten individueel beoordeeld worden. Dus als Tommie goed loopt, loopt ie goed? Loopt ie slecht en lopen alle paarden slecht dan gaat er geen 1 door neem ik aan.

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:41

Jawel.....maar er worden toch genoeg opmerkingen geplaatst waar je uit op kan maken dat veel volk niet gewenst is.
Zou toch heel graag willen zien wat de vader van m'n veulen doet op die dag, ook omdat Leo een stalgenoot is.
Achja, ik zie tegen die tijd wel.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:44

gewoon gaan cora!

ik ga nu naar bed

hele dag oppassen morgen dus weet niet wanneer ik hier weer bij
ciao

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:44

Jouw beslissing Coydog, mag je zelf weten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:51

Jean, heerlijk hoor dat je nu van die mooie borsten hebt! Veel plezier ermee Gaaf van Boss!

Haha, Sjietaah t is idd net een kerstkaarthuisje Balen dat je niet helemaal lekker bent, beterschap Stoer dat jullie in de krant komen

Hoi Berdien

Haha Cindy, jij hebt dus wel een flinke kater

Sox, in dit geval klopt de omschrijving (gelukkig) keurig haha maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Zij hebben altijd wel van die gezellige teksten bij de advertenties We hebben geen makelaar meegenomen, bij ons huidige huis ook niet. Hmmmm, je hebt wel weer jummie gegeten

FK, ik vind grond genoeg hoor… pfft moet er niet aan denken om nog meer erbij te hebben. Wil ook nog naar mijn paardje kunnen. Jammer van die stalgenoot. Naja ze weet blijkbaar niet wat ze mist Sterkte met familiesituatie

IJ, stinkerd

Hihi Maya, jij kunt gen kerstkaart meer zien na morgen

Roos, tja voorlopig hou ik t wel op zuipdoos leuk een jong vriendje voor Fig Ik heb ook wat van die foto’s met van die vlekken… bijzonder hoor.

Chub, lekker rustig tutaafje met je knollie

Wel apart dat zoiets hengstenshow heet terwijl er niet echt op publiek gerekend wordt. Bij show denk ik gelijk aan spektakel.

Mamauba, lekker die he die Marieke

Jan heeft vanaaf lekker op Flan gereden. Ze was braaf.

Blergh, helaas niets gehoord van de makelaar vandaag… Ik ben zo vreselijk benieuwd. Bedankt voor t duimen, niet stoppen hoor !:D

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:52

#Jellie: het heet hengstenkeuring en gebeurd op het terein van een kliniek... 8 april is er de hengstenSHOW in de Zilfia's hoeve

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:53

coydog schreef:
Jawel.....maar er worden toch genoeg opmerkingen geplaatst waar je uit op kan maken dat veel volk niet gewenst is.
Zou toch heel graag willen zien wat de vader van m'n veulen doet op die dag, ook omdat Leo een stalgenoot is.
Achja, ik zie tegen die tijd wel.

Tja ik kan me er wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd…..
Echt veel ruimte is er niet bij de kliniek,stel dat er 12 paarden komen en iedereen heeft 3 man bij zich,dat zijn al 36 mensen,dat kan natuurlijk prima maar als iedereen werkelijk komt die dat nu zegt dan worden het er heel wat meer.
Afgelopen Januari was ik er zelf ook,dit om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk ging omdat ik het volgende jaar zelf ook wilde gaan(en dat gaat nu dus ook gebeuren ) en ik kan je vertellen dat het echt erg vol stond bij de keuring op het harde…
ook in de bak later op de dag trouwens.....
Uiteraard is het leuk dat er zoveel belangstelling is,super zelfs maar laten we wel hopen dat de stallen verboden gebied zijn voor het publiek en ook hoop ik dat iedereen ruimte openlaat voor hetgeen waar het om gaat,de paarden dus! Zodat er als er gedraafd dient te worden er geen hordes mensen in de weg staan….
op de 'gewone' keuringen heb je afgezette ringen en helaas is er daar in Heerde geen ruimte voor.

waarschijnlijk zal het wel zo zijn dat er veel mensen die zeggen te komen er niet zullen zijn........

en oja Cindy,van harte
Laatst bijgewerkt door desillies op 12-12-05 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:55

silas schreef:
#Jellie: het heet hengstenkeuring en gebeurd op het terein van een kliniek... 8 april is er de hengstenSHOW in de Zilfia's hoeve

ah oke , ik vond t al zo maf omdat iedereen t over show had... naja ik zit er ook verders niet in....