Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:wat zit er weinig in zo'n fles,Citaat:Voordeelfles detangler & shine.
Inhoud 354 ml.
25.00
1000? cool veel hoor... haha jij hebt niks gezegd diny!
HannekeS schreef:[EN er is wederom een tribune aanwezig. Dus ik zou zeggen: alle eigenaren van voor de dekdienst van het NST goedgekeurde hengsten: TOON JULLIE HENGST(EN) AAN DE MERRIE EIGENAREN.
groetjes
Hanneke
SuperRoos schreef:silas, ik vind het niet creepy, wel bijzonder dat het idd daar op de foto kwam waar ik het wilde zeg maar...
Waarom bollen??
sarcastisch 
en bij de deur zeg maar waar ik buiten sta is duidelijk iets anders, met vormen, bij de schutting ook
Cheveyo schreef:wow, op de laatste die bollen. Dan de een na laatste lijkt wel een auto die voorbij komt en op de 4 na laatste ook een voor- en achterlamp van auto. De rest van de vuurstrepen kan ik niet herleiden.

coydog schreef:Krijg de indruk dat men liever niet heeft dat er mensen naar de hengstenkeuring gaan om te kijken....

Gaaf van Boss!
Balen dat je niet helemaal lekker bent, beterschap
Stoer dat jullie in de krant komen 

haha maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Zij hebben altijd wel van die gezellige teksten bij de advertenties
We hebben geen makelaar meegenomen, bij ons huidige huis ook niet. Hmmmm, je hebt wel weer jummie gegeten 
Wil ook nog naar mijn paardje kunnen. Jammer van die stalgenoot. Naja ze weet blijkbaar niet wat ze mist
Sterkte met familiesituatie 

leuk een jong vriendje voor Fig

coydog schreef:Jawel.....maar er worden toch genoeg opmerkingen geplaatst waar je uit op kan maken dat veel volk niet gewenst is.
Zou toch heel graag willen zien wat de vader van m'n veulen doet op die dag, ook omdat Leo een stalgenoot is.
Achja, ik zie tegen die tijd wel.
) en ik kan je vertellen dat het echt erg vol stond bij de keuring op het harde…
silas schreef:#Jellie: het heet hengstenkeuring en gebeurd op het terein van een kliniek... 8 april is er de hengstenSHOW in de Zilfia's hoeve
, ik vond t al zo maf omdat iedereen t over show had... naja ik zit er ook verders niet in....