Klinkt fijn daisy, heb je ook film materiaal van dr?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DaisyUkkie schreef:Leonoor: bedoel je eerst het bos in stappend en ernaast of rijdend met een redelijk braaf paard dat meerdere malen p/w in het bos gaat?
aldoende leren we wel en meer weten 1 dan meer.. ik heb hiervoor KWPN gehad en dat is ook wel verschil ik vind goed schema vinden heel moeilijk. weet ook wel dat 3x rijden wel genoeg is hoor en wil dr ook wel kans geven om te groeien... 
!
DaisyUkkie schreef:En hoe zit het met balkjes lopen, bijv in longeercirkel? Bij ons op stal zegt de een dat het goed is en de ander weer van niet? Wat is jullie ervaring als Tinker profs

is wel super leuk om te zien.
Eerst was het dronken slinger pony ze is nu stuk minder aan het slingeren
gelukkig eerder klaar van stage morgen, dan zal het wel moeten lukken denk ik
ze hadden allemaal een afkeer en vooroordeel voor de Tinker, maar toen zagen ze Joy en kwamen ze vertellen hoe ze zich hadden vergist
dacht misschien leuk ook als er meer staan... maar wel goed dat ze van hun vooroordeel af zijn!
. Heb er 2 gekocht per set 2 lichten en op de 2de set ga ik heel dun rood plakband/folie bevestigen dan is de schijn ook rood