Nope.... Bij Lies was het vroeger net als wat Mirjam nu heeft... Hoewel het hier nog wel hard werken is.... Maar anders dan toen wij nog in de koeien en spruiten zaten... Dus waar Mirjam in zit, herken ik zo ontzettend goed....
Snap er geen f*ck van. Ben vanuit de was twee sokken kwijt, waarvan een opvallende. Droger en wasmachine al tig keer bekeken, ervoor, erachter, ernaast, wasmand, mouwen en mutsen van de overige was gecheckt, onder kasten gekeken enz. Noppes, snap er niks van
hmm das vreem Grit? ook neit in een kledingstuk vastgerold oid?
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 23:22
Bij ons is het al zo veel jaar moeilijk. Ruzies, emigreren, bedrijfsovername alles werd ons onmogelijk gemaakt. Ik zal hier ook maar niet neerzetten wie ik graag tussen 6 planken zie. Onbegrip van naasten. Klap in je smoel van mensen waarvan je het nooit verwacht had waar we alles voor gedaan hebben zelfs in huis genomen. Bedrijfsovername is eindelijk zo ver gekomen en dan krijg je die kredietcrisis soms denk ik dat het ons niet gegund is. Ik kan het meestal langs me heen laten gaan ik ben in sommige dingen hard geworden te hard heel veel gevoel is weg, maar soms word het toch even te veel.
Ja, maar diep van binnen heb je dat gevoel natuurlijk nog wel, het is erg makkelijk van buiten te verharden, dingen naast je neer te zetten, maar op een gegeven moment komt er een druppel, en dat hoeft maar een opmerking of een dode koe + kalf te zijn, en kan alles even exploderen van binnen. Heel logisch als ik zo lees wat je allemaal meemaakt. Het leven kan kei en keihard zijn.
Ga met Eva mee, het is idd nu gewoon de druppel alles achter elkaar
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 23:28
Er zijn idd mensen die ook maar iets hoeven te zeggen en ik explodeer, ik ben niet geweldadig los het vaak op met praten maar er is vnl 1 iemand die mij het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen en ik heb al gewaarschuwd dat ik hem af maak als hij me aan raakt.
avelyn heeft stiekem meer stemmen als ik dacht dat ze zou hebben
Grit
Geplaatst: 01-11-09 23:32
Mirjam, is ook wel heel veel tegenslag en dan ook nog eens mensen in je leven die tegenwerken
Geen katten in huis. Sokken nog niet gevonden, niet dat ze belangrijk zijn, maar kan het niet uitstaan, ze moeten ergens zijn.
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 23:33
Hier komen sokken op de gekste plek voor de dag gisteren in de grasmaaier.
Grit
Geplaatst: 01-11-09 23:34
In de grasmaaier Het is dat we die niet hebben, anders ging ik meteen kijken.
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 23:34
Ik denk wel eens, hoe zou het nou geweest zijn als we toch die boerderij in Denemarken gekocht hadden. Familie problemen misschien voorbij, maar verder....
mnkortleve
Geplaatst: 01-11-09 23:35
Grasmaaier sloeg vast en viel uit bij nader onderzoek een sok toen inmiddels 2 halve sokken.
Grit
Geplaatst: 01-11-09 23:37
Weg van de familieproblemen zou al heel fijn zijn. Maar verder weet je het niet........
Wat ontzettend zonde van de sok, heb je hem nog genaaid