En ik heb een paardje voor het weekend mee, is echter geen tinker maar mocht pallieter niet kunnen dan word het die Hoef dus geen huurpaard.... rest komt in het topic!
Gaaf siet dat je een tietses choice heb!Mooie zadels vind ik dat!
En dan hebk ik ook nog een rode, roze en zwarte HAF pad voor onder t westernzadel.. Een zwart met rode pad en een bordeaux rode showblanket voor op wedstrijden (ooit )..
Amy was vanavond trouwens écht adorable.. Ik was dr kwijt, dus ik roep dr zo.. Amy, Amy waar beeeeen je.. Hoor ik achter het muurtje het aller aller aller liefste hinnikje wat ik ooit van dr gehoord heb.. Staat ze me daarna op te wachten met die oortjes zo lief en die oogjes echt zo lief.. Daarna loop ik weg, blijft ze eerst bij Maya staan.. Maar daarna komt ze toch achter mij aan voor een appeltje..
Ik heb gevraagd naar dat gekleurde randje, maar die man zei ook dat ie dat eigenlijk afraadde.. Hij had veel klanten die na een aantal maanden dat randje al spuugzat waren omdat je constand om moet letten watvoor dekje je dr onder legt en je raakt er gewoon op uitgekeken.
ik zou er om die reden denk ik ook niet voor kiezen, maar vind het zo op de foto's wel mooi. En een zadel kiezen is al moeilijk, stel je voor dat je dat nog eens suf moet piekeren over welke kleur biesje je wilt.
Inderdaad, ik twijfelde ook over de kleur.. Ik vind bruin leer bijv. heel mooi.. Maar die man zei ook, dat bruine tuig is nu echt een hype, over een paar jaar zit iedereen weer op zwart..