Wel als ik kijk bij overhoef dan is de botgroei echt rondom de gewrichten en bij say is het juist midden op het bot en bij de gewrichten niks te zien ?!
Ach heb nu al ontdekt dat er heel veel verschillende dingen mogelijk zijn ... bot weg of juist extra botgroei op zeer veel verschillende plekken en diverse oorzaken ...
Heb alweer gegeten, en de paarden alweer gevoerd. Mijn moeder had laatst een zak appels en een zak peren gekregen. Nou die wisten wel wat ze weg gaven zeg, na 1 week zaten bijna in alle appels en peren rotte plekken. Nu hebben de paarden geluk.
Mijn kleine nichtje is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft een of ander raar virus.. Ze is matig uitgedroogd enzo. We mogen er ook nog niet bij.. Ben even helemaal van de kaart..
Succes met je gesprekken Grid! En inderdaad, het is Amy.. In een ver verleden..
Schoner Leon? Nee hoor, als ik nu in de bak rijd ziet ze er ook zo uit.. Tegen een blubberbak kan ik niks doen..
Verschillende baktroubles.. Sterkte!
Lunteren wilde ik eerst heen gaan, gewoon om te kijken, alleen ik heb een last minute fotoshoot.. En ja, werk gaat voor..
Wil wel proberen 8 Maart? naar Schijndel te gaan.. Maar dan is maar op goed geluk of ik vrij heb of niet. Ga er geen vrij voor vragen..
Bedankt voor de sterkte wenzen.. Mijn neefje blijft nu hier een paar dagen.. Mijn Schoonzus mag in het ziekenhuis blijven en mijn broer rijd heen en weer tussen thuis, werk en ziekenhuis..
Hai, nou ben er op afgestapt, maar de bakproblemen zijn nog niet geheel opgelost. Dus nu is het plan om misschien toch maar een eigen bak aan te leggen, ondanks dat dat dan weer flink geld kost. Maar gezeur met buren is erger, dus vanavond nog maar even een gesprek. Er waren opeens ook allemaal andere dingen ,die ik totaal niet snap. Dus zit er eerlijk gezegd nog erg over in!
marleen, wat ontzettend vervelend. En dan ook zo uit het niets. Maar jullie hebben de bak toch samen betaald, betaal hun dan een deel terug ofzo? Sorry hoor, wil niet te nieuwsgierig zijn.
Eventueel willen ze dat wel doen ja! Ze vinden dat we teveel paarden hier krijgen, maar ik heb zoiets van: Wat hebben jullie daar mee te maken. Twee pensionpaarden en twee pensionshetjes, ze hebben zelf nog altijd meer pony's/paarden. 't Is tenslotten m'n eigen weiland. Maar goed, we gaan straks weer praten, 't is geen ruzie hoor, maar bezorgt mij een heel naar gevoel.
Sterkte voor je nichtje Sita! Echt schrikken zeg...
Tweede examen ging wel Had de tijd wel echt nodig, net op tijd klaar. Ben nu aan het eten
P.s. Wie die moderator Leo? Was dat Leo_ke dan ofzo? Verwarrend als moddie's naam veranderen Moet ook nog wennen aan Eline, maar staat wel netter als Ellende
Black ging vandaag met rijden geweldig. Niet zo hard en gestresst. En ik had de binnenbak voor mijn uppie. Heerlijk. Ben helemaal blij nu. Voor heteerst weer eens blij na een paar rotdagen.
Mijn nichtje is 2 jaar Marleen. Wat een gezeur met die bak zeg.. Balen hoor!
Net even op stal geweest, of ja even, ik zie net dat t al 9 uur is.. Was de tijd dus even vergeten. Het is heerlijk buiten, heel zacht en windstil. Heb in het nieuwe bakje (mede dient als paddock, longeerkraal, grondwerkbakje) dat spelletjes van Janet gedaan. Met die tijger als plastic zak.. Totaal onverwachts gaf Shania er geen zak om.. Ze liep er wel achteraan, en vond het aanraken en gek doen met die zak allemaal wel best en stond er echt bij van 'Yeah right.. Is dit het ' . Amy daarentegen snurkte de hele buurt weer bij mekaar, paar gekke bokkesprongen. Maar na een tijdje was de Tijger niet eng meer en had ze ook zoiets van 'Pff.. Gaan we nog wat anders doen?'..
Wat een paarden heb ik ook.. Stelletje saaie mutsen.. Precies hun baasje..
timokyana