[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:40

snowdon schreef:
wat is nu precies t voordeel van zo met z'n allen bestellen? alleen de verzendkosten? Die cowboy magic is toch ook wel in de winkels te krijgen?

yep de verzendkosten!
Wil je ze niet besparen dan kan je natuurlijk zelf apart bestellen en 12.00 euro verzendkosten betalen over je tubetje van 10.50 sniet mijn geld
Just Western is volgens mij de goedkoopste met CM op internet.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:44

voor wat ik gezocht heb is Just western inderdaad de goedkoopste..
Je kan ook vooruitbetalen, scheelt weer 6,50 of je moet haar even bellen voor kwantumkorting... wie weet, wie niet waagt

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:49

fjordkootje schreef:
Indezz schreef:
Ga nu eens kijken hoe lang het rijden is voor mij naar Heerde...

Maakt niet uit, je komt gewoon!

Tuurlijk kom ik..... al moet ik naar Friesland rijden...
Kom jij ook?

En nee Snowdon.... Helaas voor jouw : hij is geen homo!! En ik herken ze ondertussen ook wel een beetje Het is gewoon een leuke lekkere vent, maar niet voor mij.... Ik ben zo'n blijf van mijn lijf type.....

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:00

Volgens mij wordt het druk op de hengstenshow! Ik ga ook heen! Wordt echt een boktmeeting dan!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:01

silas schreef:
voor wat ik gezocht heb is Just western inderdaad de goedkoopste..
Je kan ook vooruitbetalen, scheelt weer 6,50 of je moet haar even bellen voor kwantumkorting... wie weet, wie niet waagt

wil graag onder rembours omdat ik niet op wil draaien voor alle kosten als het pakketje zoekraakt
Kwantumkorting kan inderdaad misschien ook nog wel eens gaan lukken moet ik alleen even weten hoeveel ik er ga bestellen voor de TP-ers

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:02

ja je hebt gelijk.....

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:03

nou ik ben wel aan het kijken om ook te komen hoor.
ik wil al die stoere kerels ook graag zien wahhaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:05

*Startend op page 355 *

Kga beetje lezen...

Bloddy Hell... 4 page's voor dat topic van Baggio op wedstrijd Wel lekkere foto's hoor!

Mamauba, apart die foto's met de mist... maar wel erg leuk zo!

Silas, zonnebloemolie over de brokken doen, is veilige energieleverancier. Ik deed zelf toen Dewi moest aandikken 2 eetlepels per voerbeurt.

Hihi Cheveyo, ik heb dat zeil-inpakken ook eens gedaan.. twee jaar terug inmiddels. Amanda vondt het allemaal best, zolang ze mij nog wel zag, dus samen onder het zeil was goed, maar zij alleen onder zeil was niet goed (dus zeil dan ook over hoofd). Lekker dat het zo goed ging!

Chubby, fijn dat die broek zo goed pastte, vreesde toch wel even dat ie te groot zou zijn, maar die maatgeving van die broeken klopt toch nooit Trouwens, nog wel mooie resultaten dan!

Spetter nog beterschap!

FK, op mij komt ze niet drachtig over... qua buik te zien, maarja ik moet zwijgen.. mijn Haf heeft een wannabe-tweeling buik...

Bonte een

Ooh! Pellie! Wat een foto...

Justwestern heb ik trouwens goede ervaringen mee met alles wat ik daar heb gehaald Zeker aanrader

Annick, gewoon hopen dat Damian gelijk als Amanda is, even prutsen met tuig, en dan kar erachter en wegrijden. Gewoon zelf echt relaxt blijven, niet teveel nadenken maar gewoon doen Zal machtig zicht zijn!

Cheveyo, mooi! Leuk idee ook

Flettie, heerlijk verslag om te lezen! Ben blij voor je

Jellie, erg mooi huisje!

Spetter van harte gefeliciteerd!

FK, zijn de paarden dan dubbel gevoerd vanavond? :S Zou ik idd ook niet mee kunnen lachen.. Succes trouwens met de situatie met je vader en halfbroers...

Voor dat Cowboy Magic, Cornelie (justwestern) zit in Dronten, wanneer is die hengstenkeuring eigenlijk? Bovendien zijn de verzendkosten toch geen 12 euro maar gewoon 5,50? Niet dat ik het weet, heb het altijd opgehaald...

En nu mijzelf, druk maar leuk weekend gehad. Vandaag 250 kerstkaarten gesigneerd met mijn naam en die van 2 parttimers, morgen de andere helft. Ook vandaag alle enveloppen voor buiten Europa gestickerd... Wat een saai werk Heb me verder wel vermaakt met het paarden voeren

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:06

Ik dacht trouwens dat het niet echt de bedoeling was dat Jan en alleman naar de dekhengstenkeuring gaat kijken. Ze zijn daar ook niet ingericht op massa's mensen.

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:14

het is niet echt een accomodatie die gemaakt is voor veel publiek....
zal wel gekkenhuis worden

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:16

Ben dit jaar ook wezen kijken op de hengstenkeuring, was best veel publiek moet ik zeggen. Wordt alleen wel een beetje moeilijk kijken bij de binnenbak als de hengsten wat uitzwaaien aan de achterkant hihi

Maya, het komt onder rembours ga niet dokken voor een pakket met spullen voor de tpers dat kwijtraakt.
Pffff 250 stuks!!!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:18

Wat ik al eerder heb gemerkt is dat er veel mensen willen komen kijken, maar uiteindelijk niet komen, vanwege werk, ziekte, autopech etc etc.

Dus ik wacht het af wie er allemaal komen Ik ben toch niet zo aanspreekbaar

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:19

jean, haha nou fijn dat je kan 'genieten' van mn verhalen

vasthi, wat een lieve foto's van julian zeg!

jelliebellie, roos de zuipdoos, ben benieuwd wat voor meer namen je voor me gaat verzinnen hahaha
bod gedaan op t lieve huisje, spannend...
beetje voorspellende droompjes gehad hopelijk, duim met je mee hoor!

flettie, ze gaat bevallen op de 23ste hoor op mijn verjaardag, weet het zeker! haha

berdien, welkom hier!

jean, the boss mee naar de keuring in januari, ik huur gewoon een busje voor rolstoelen hahaha want nu moet ik komen!

leon, zondag oefenmarathon, leuk hoor!

FK, moeilijke situatie hoor met de rekeningen, en 1 halfbroer aan de drugs, andere agressief, t is wat, pas maar op...
ook nog een lieve, maar verkeerd uitgepakte actie met dat voeren, gelukkig mira nog lekker open, houden zo!

indezz, lekker wezen fitnessen, kijk gelijk of arnhem op de route ligt als je naar heerde gaat haha

maya, saai werk gedaan de hele dag

wordt druk op de hengstenkeuring, vind het raar dat er niet gedacht wordt aan veel mensen, daar loopt toch een beetje de toekomst zeg maar?
als er mensen zijn die via arnhem rijden hoor ik het graag, maar misschien ben ik dan net in of uit het ziekenhuis, dus aanhanger voor mn bed is een optie!
of als jullie toch in de buurt zijn, hele dag bezoek toegestaan

eindelijk eens bijgelezen, zal eens zien of ik wat met de foto's kan en dat de kwaliteit zo blijft

verder dus nieuw paardje op stal, prachtige haf van dik 1.50
3,5 jaar heel donker, eentje van meastro van de bosrand geloof ik
lekker met fig in de bak gehad al 2 dagen, heerlijk hoe ze samen spelen, dat heeft fig echt gemist een ander jong paard met dezelfde lichaamstaal echt, ook lekker douwen en kroelen, heerlijk om naar te kijken

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:20

Eigenlijk is de hengstenshow om de jonge hengsten te gaan bekijken en te kiezen. De hengstenkeuring is daar niet voor. Maar wel altijd een leuke happening

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:25

volgens mij wordt het een mega boktmeeting de 14e januari.....
ze weten in Heerde niet wat hen overkomt!

#Maya: dank je voor de tip.... Ik voer al wat olie bij maar ga dat zeker iets meer geven.... Morgen moet ik ook de kerstkaarten gaan tekenen op mijn werk, vaak ook zo'n 300 a 400 stuks....pfffff...lammer hand krijg je ervan..

#Leonoor: inderdaad is de show de place om te kijken naar de nieuwe en reeds goedgekeurde hengsten....
Ik zal die dag ook niet echt aanspreekbaar zijn maar stijf staan van de zenuwen....

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:28

als er niemand komt wie moet dan de potentiele hengsten aanmoedigen??

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:29

Haaai!

Vanaaf niet gereden, lekker aan de hand een kwartiertje gestapt en geknuffeld en vlechtjes uitgehaald. Aansluitend kon Chubje nog lekker ff los door de bak. Morgen weer rij- dag.

Jeetje Maya, 250 kaarten, en da's pas de helft?! Ben blij dat mijn baas zei dat de bedrijven uit onze regio zelf de relaties maar moeten verwennen

Ik weet nog niet zeker of ik kom kijken hoor... Wil wel, maar leon is natuurlijk al in 't noorden en dan moet ik helemaal alleen komen rijden... Alhoewel het misschien wel makkelijk is voor Leon als 'ie mee terug kan rijden naar het zuiden?

Gaan we dan wel allemaal Maccen erna

Ow, ben jij waterman?! Dan ken ik wel een waterman

Gaaf Jeannette! Dat The Boss mee gaat naar Heerde! Ben heel benieuwd naar dat aparte kleurtje! Hoe groot is hij eigenlijk, vind ik altijd moeilijk schatten vanaf foto?

Maya, mijn rijbroeken zijn maat 44 Terwijl ik normaal damesmaat 40 heb...

Lekker Indezz, sporten in de tijd van je baas. Ik houd het helaas bij bokken. Bij de TPG hadden ze ook een fitnessruimte...

FK, ik had eigenlijk wel een date staan gisteren. Maar had 'm gezegd dat ik werkelijk na de wedstrijd geen puf meer had om ergens mijn best voor te doen

Jeetje wat een gedoe met je familie zeg! En nog een beetje agressief ook zo te lezen?

Roos, fijn dat Figje een nieuw vriendinnetje heeft! Wij kunnen wel met ze spelen, maar da's toch niet te vergelijken he... Zal eens opzoeken waar Arnhem ligt en waar Heerde... Hmmm... Routenet ligt er uit Remin me morgen ofzo ff als je wilt?

Zo... Nu is het bijna half 10, kan ik de hond uit gaan laten

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:29

Ja klopt dat het er eigelijk niet voor is, maar het is zo dicht in de buurt bij mij dat ik het echt niet kan laten schieten, Ik vind het ook leuk om de niet goedgekeurden een keer te bewonderen, En een beetje publiek is altijd wel leuk.

Verder ga ik dit jaar ook naar de hengstenshow als er geen gekke dingen gebeuren.

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:30

Cheveyo schreef:
als er niemand komt wie moet dan de potentiele hengsten aanmoedigen??

tsja....... ik weet niet of het echt zal helpen

silas schreef:
#Leonoor: inderdaad is de show de place om te kijken naar de nieuwe en reeds goedgekeurde hengsten....
Ik zal die dag ook niet echt aanspreekbaar zijn maar stijf staan van de zenuwen....

Na de 1e ronde is het dan over. Of ik ga op mijn bek en kan meteen naar huis (en dus genieten van de andere paarden) of ik mag door en dan ben ik net zo ver als vorige keer, dat is dan alvast wat!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:38

oh brrrrrrr.........krijg wel een beetje de zenuwen.....
Laten we hopen dat we aan het einde van de dag allemaal een vreugdeborrel kunnen drinken!!!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:42

Nou ik kom in ieder geval kijken, veel te leuk al dat mannelijk schoon

Baileys

Re:

silas schreef:
volgens mij wordt het een mega boktmeeting de 14e januari.....
ze weten in Heerde niet wat hen overkomt!

Als de chaos maar groot genoeg is, is de volgende hengstenkeuring misschien wel helemaal niet meer toegankelijk voor publiek.....
Je kunt er koffie kopen en er is geloof ik 1 WC, that's it. Ze zijn er duidelijk niet op berekend en zoals al gezegd is de show in april de plaats om hengsten te bekijken.

SuperRoos

Re:

chubby, lekker dagje rustig aan gedaan met chub dus, ik herinner je morgen wel ff
fig heeft een nieuwe vriendje hoor haha

ok nu de foto's
mensen kennen het programma hopelijk, er is zoveel meer
de lichtbollen zijn energieen/entititeiten en soms zie je flarden van energie zeg maar,

ik heb bewust dingen gevraagd want je kan ermee communiceren, eerste foto, kwam niks op, was erg ongeconcentreerd, heb 25 foto's gemaakt en hier komen ze dus waar wat op staat, dus is geen viezigheid op lens of stof of iets, heb flink achter elkaar doorgeklikt

kwaliteit is achteruit gegaan door verkleinen en uploaden

http://www.mijnalbum.nl/Foto=XKJMW6EV
eerste foto, niks te zien dus

http://www.mijnalbum.nl/Foto=YFGG68RF
rechts naast de tv, dat was mijn vraag ook, hij was heel duidelijk maar door verkleinen erg wazig en lijkt gewoon een vlek

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ROBYTLTX
de spititueelste persoon in huis , ik vroeg serieus veel bollen om mn vader heen... en wat zie ik, schrok een beetje
helaas zijn ze nog erg wazig en niet heel duidelijk, die robert zelf heeft soms gewoon die bollen in zn hand enzo
tel er bij paps toch minimaal 6

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RSQYWAXQ
intuitie, ga naar de tuin, foto gemaakt en weer... ney dit zijn geen sterren, mogelijkheid van stofdeeltjes is er nog maar ze zijn erg verschillend, kwaliteit is gewoon te slecht

http://www.mijnalbum.nl/Foto=O8TZ4XIP
vlak bij de deur, niet geconcentreerd genoeg, niks te zien

http://www.mijnalbum.nl/Foto=8JPBO8M7
iets verder naar links was mn gevoel, heb gevraagd naar meer op de foto
ik rook niet, en sta in de tuin, zeg t maar... voelde op dat moment ook veel

http://www.mijnalbum.nl/Foto=G7WD6IJP
remember this one? vorig jaar gemaakt op mn kamer toen de radio aan en uit ging, de lampen aan vlogen en er iets viel in de badkamer

...
zal flink gaan oefenen binnekort... ben benieuwd

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:47

oh superroos: creepy hoor......brrrr.....

GCofOz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:47

silas schreef:
het is niet echt een accomodatie die gemaakt is voor veel publiek....
zal wel gekkenhuis worden

@ Silas: klopt. heb je gelijk in. Maar we doen heel erg ons best om het ook voor het publiek zo aangenaam mogelijk te maken. Warme soep, broodjes, noem maar op voor de inwendige mens. Maar ja, het gaat cq draait om de hengsten en hun goedkeuring voor de 'Dekdienst'. Een Hengstenkeuring in Ermelo is (helaas) echt nog verweggiestan voor het NST.

Maar gelukkig hebben we nog de Hengstenshow in Houten: Dit jaar op zaterdag 8 april bij de Zilfia's Hoeve in Houten.

EN er is wederom een tribune aanwezig. Dus ik zou zeggen: alle eigenaren van voor de dekdienst van het NST goedgekeurde hengsten: TOON JULLIE HENGST(EN) AAN DE MERRIE EIGENAREN.

En voor alle merrie eigenaren: KOM NAAR HOUTEN OP 8 APRIL OM EEN HENGST UIT TE ZOEKEN VOOR JULLIE MERRIE(S)

Enne, we zoeken nog vrijwiligers om te helpen met diverse zaken/taken .... Dus wie meldt zich aan?????????

Kan bij mij maar ook via de site van het Stamboek.

groetjes
Hanneke