Hoi, Allemaal heel erg bedankt voor alle reacties. Ik pieker en twijfel gewoon nog even door. Ik neig nu meer naar het toch een kans geven. Gewoon doorzetten. De hele zomer is hij superbraaf geweest dus ik denk wel dat het weer goedkomt. Als het zondag goed weer is ga ik hem weer eens inspannen dan kan ik ook kijken hoe hij daarop reageert. Dat deed hij van de zomer ook super. Mijn man doet het mennen dus dan is hij er ook weer mee bezig en Jack kan daar goed zijn energie in kwijt. Zodra ik een nieuw zadel voor hem heb laat ik eerst mijn hulptroepen weer op hem rijden. En als dat goed gaat ga ik er weer zelf op.
En zo ga je een stapje de goede richting uit meis! ik wens je alle geluk,en ik hoop echt dat het helemaal goed komt!
Bommeltje, wel een leuk begin!
enne, even de www van hyves gekopierd : Vandaag vol goede moed. Klaar met werken, rij de straat uit, regen. even naar huis voor de lunch, zadel in de auto, onderweg,en op 2km afstand. hagel, en niet een beetje, bijna de bocht uit schuiven, zo glad. Teleurstelling, met dit weer kan ik onmogelijk in het land rijden, op stal werd ik begroet met een hinnik, Toch leuk, elke keer dat blije smoeltje als ik aankom (L) na een half uur geteut te hebben, omdat het weer regende toch maar opgezadeld. klaar voor de start,en we gaan naar buiten. Ditmaal een kilometer langs de weg,en weer terug, langs hele enge ganzen gekomen, maar een tikkie op zijn schouder en hij loopt al gauw door. Wat is hij toch braaf! op de terugweg aangemoedigd, we gingen in een mooi draf tempo, been eraan,en we hebben gegaloppeerd!!! wat heerlijk, zomaar 5 passen, maar wat een overwinning weer. de zenuwen waren nergens voor nodig, en ik ben alweer zo trots op mijn kanjer!
nou ma is weer thuis,eind van de maand moet ze terug en dan controle.Ik wacht t wel allemaal af.Maar ik ga er niet van uit dat ze heel snel alles weer mag..
Bommeltje:die foto's die je plaatste om 12.33 uur zijn mooi hoor.Die bovenste vindt ik echt goed! hoop dat ik er morgen een paar kan maken van ruana.moet er toch maar eens van komen..
Jayney
Geplaatst: 20-01-12 18:11
Ahh super dat je Galop hebt kunnen doen met Jaron! wat is het toch een braaf paardje
Ik zit aan mijn materiele dienstverlening en sociaal recht. SAAI
Becs
Geplaatst: 20-01-12 18:59
@Kailonne: klinkt gelukkig weer een stuk positiever!!
@Snackie: Zo jaloers op jou, ik kijk de centimeters eraan bij Cait, wil zo graag weer een keer galopperen. Ben echt heel blij voor je dat het lekker ging.
@ellie: Hou vol!! En ik wacht met smart op de ruana foto's
@Karlijn: Wat deed Diazje ??
@mallow: klinkt heel inspirerend
Ik heb trouwens mijn hoofdstel binnen, ga hem dus straks even passen (als Cait meewerkt). Als het lukt volgen er natuurlijk foto's
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 20-01-12 19:49
Leuk, nog een creatieveling voorbij zien komen
Mooie foto's van Erynn en Pride !
Jayney: lastig die studiekeuze. Vaak wordt je van die coaches ook niks duidelijker.
Andrea lekker gegalopeerd. Die tinkerdagen kan je best aan, als ik het zo hoor
Jolanda: nog lekker gereden ?
Karlijn: Wat heeft Diaz uitgespookt? Blijven zitten ?
Eva: klinkt heeel interessant
----
Volgende week laatste weekje stage. Woensdag eindbeoordeling, maar dat kwam helemaal goed zeiden ze. Ik hoef mij geen zorgen te maken. Ik dacht, laat ik stage gaan lopen in het ziekenhuis, dan zie ik verschillende doelgroepen en weet ik daarna welke kant ik op wil met mijn studie / laatste stage. Nou zelfs na een half jaar weet ik het nog niet zeker. Echter heb ik heel de week nagedacht en wil ik graag de kant van de revalidatie / screening op, het liefste met kinderen. Vooraf zei ik: ik wil alles, maar NIET met kinderen Nu merk ik dat ik kinderen érg intressant vind. Ga die ook echt missen van stage. Ookal zijn het niet altijd schatjes.
Vandaag Kayleigh anderhalf uur naast de fiets gehad. Ik kan ze lopend bijna niet bijhouden Echter heb ik haar het eerste half uur steeds moeten corrigeren, omdat ze draven veel leuker vond. Uiteindelijk lekker alleen maar flink doorgestapt.
Even over het diaz-dingetje : Ze was een stuiterbal, niet luisteren, flippen met longeren en vervolgens ontsnapt met het in de paddock doen, en me gewoon negeren en de loop met me nemen Ik heb niet gereden.. Kan ik niet tot ik een zadel heb..
Bleh ik baal
Becs
Geplaatst: 20-01-12 23:08
Cait met haar nieuwe hoofdstel, ben zo trots op mijn mooie meisje
Ah joh, die heeft het gewoon helemaal in dr bol. Niet van balen gaan, maar van je af laten glijden. Anders ga je morgen weer met een ander gevoel naar dr toe en dat zou zonde zijn haha. Ze heeft blijkbaar gewoon energie teveel... Ik weet niet hoeveel ze buiten komt en hoeveel voer je geeft?
Prachtig hoofdstel! die wil ik ook heel graag maar vind m wat te prijzig..
Karlijn
Poosje81
Geplaatst: 20-01-12 23:54
Karlijn, inderdaad van je af laten glijden! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Mooi hoofdstel inderdaad zeg!
Voor de liefhebbers die wel eens een rondje (on)officieel willen meedoen, bij de koudbloedwedstrijden van het NSvT te Amersfoort en Heeze zijn er nog startplekken vrij. Mocht je zelf niet willen, kunnen of wat dan ook, zegt het gerust voort aan vrienden/kennissen/stalgenoten met een koudbloed En komen kijken mag ook natuurlijk
Hij heet Diesel en is vanaf mei 2011 bij mij. Mijn eerste paardje. Het is een prima hulp (moet eerlijk zeggen dat ik nog niet met veel alternatieven heb gewerkt), maar meerdere mensen op stal vinden het een prettig hulpmiddel. En idd lekker simpel.