Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whis_Serada schreef:Ik wilde wel naar schijndel, maar saskia heeft dan een wedstrijd in geplant staan.
Dus ja dan moet je wel mee als Groom hihi
A_Pallieter schreef:Bailey, spreek me maar aan, ik weet niet of ik je herken dan spreek ik jou wel aan![]()
Ik loop denk ik veel rond met camera om de nek heen fotos makend , en anders bij de vetarinair daar is me moeder geloof ik fotos maken
Lucy_1 schreef:Staat hier een heerlijk pannetje gluhwein op....
_Rhiannon_ schreef:Kom er aan Lies!
Lucy_1 schreef:Welkom Hilde! Wat een prachtig paard heb je. Heb je ook meerdere foto's?
Bijlezen is wel prettig als je tijd heb... Merk dat ik ook wel eens dingen mis hoorMaar zoals Denise ook zei : bokt is voor mij een stuk ontspanning... En soms haak ik ineens in en soms doe ik dat gewoon niet...
En het is niet dat ik geen belangstelling voor jullie heb, maar het ontbreekt me soms aan tijd en soms aan de energie om alles bij te houden![]()
We zijn geen huiskamertopic en dat is ook een hele bewuste keuze geweest.... Iedereen is welkom lijkt mij! En dat moet ook zo zijn!
Is dat niet meer zo dan moeten we gewoon verhuizen naar de huiskamer...
Zo paardjes zijn hier weer gevoerd... Kids liggen op bed... Effe relaxen... Peuk al op achter de computer met bijlezen