Babysitten weer overleefd
nee hij is best lief hoor en over het algemeen ook erg vrolijk
, maar pff niks voor mij dat grut wat nog niet kan praten en dat huilen als moe wordt en niet gewoon gelijk slapen
al was deze keer in kinderwagen leggen om te gaan wandelen al genoeg toen sliep ie ineens als een blok
Verder zondag met Say nog heerlijk genoten van het mooie weer
voor 1ste keer naar de Munse hei (Maashorst) gereden ben je echt snel
Alleen was wel veel binnen hekjes=begrazingsdieren en Say deed net alsof ze nog nooit op rit was geweest omdat ze de omgeving niet kende en nogal jolig was
dus maar ff niet de gok gewaagd om in mijn uppie tussen de beesten te gaan rijden
Geweldig bijlezen zo maar ben daardoor de serieuzere dingen in het topic weer vergeten
Oh hobje nu half geschoren
Hé Puck volgens de laatste lijst sta je op zondag aan het einde vd dag op de lijst
Heb ff terug zitten zoeken omdat ik niet kon vinden waarom je dacht dat je op zaterdag stond, maar zie nu in topic idd dat dippie zegt dat ze je toen op zaterdag ingedeeld had, maar heeft je dus naar aanleiding van je vraag op zondag aan het einde vd dag gezet
ca 16.50 en 17.10u
Puchje schreef:@dippie25: is het mogelijk om mij zo laat mogelijk bij de Bstarters op zondag in te delen?
Is dat goed of ?? Lijsten staan al redelijk vast, maar nog niet 100% dus mocht t echt niet uitkomen kunnen we misschien (hopelijk) nog wel schuiven
maar zaterdag is dus wel alleen smiddags van 13 tot ca 16u en weet niet of dat handig is met je BBQ 's avonds ??
Nu weer aan t werk
vanavond verder bijlezen + reageren 
Laatst bijgewerkt door grid op 28-09-09 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt