[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:49

Heb site van boszicht gevonden Haha! hebben er ook blokhutten, boerderijtje of stacaravans te huur Knipoog lees wel niks over huren paarden, maar kan daar natuurlijk altijd naar vragen Knipoog

http://www.campingboszicht.nl/camping/index.html

o haha kan dit natuurlijk beter in het BMT topic plaatsen Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:51

Die paarden kan je huren op een manege in de buurt, zal het eens aan de buren hier vragen, zijn er dit voorjaar geweest met hun paarden.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:51

ja hups naar BMTtopic jullie Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:53

Haha! Ben al op en neer aan het hupsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:57

Ze staan wel mooi van grootte naar kleinte Haha! Leuke foto's Ja Ruige peerden weer.

Aah een meettopic, zo maar sjekken Lachen

Ben net terug van Sita en de meneer van de zadels Vork erg leuk om die zadels nou ook eens irl te zien en duidelijke uitleg gehad, en verder laat ik het maar aan Siet over Clown Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:15

Nagelbijten / Gniffelen Erg jammer dat er nu al een topic is geopend terwijl ik dat zelf zou doen naar aanleiding van mijn eigen idee..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:16

ow sorry... ik wist niet dat je hem wilde openen. Was niet echt duidelijk wie dat wilde doen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:19

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:19

Ik zie dat mijn post van vanmorgen niet is geplaatst.. Ik wou al zeggen, ik het toch gezegt.. Verward Vreemd..
Nou ja.. Nu is het topic er al dus dan schik ik me daar wel naar.. Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:30

Nou.. Om de hele discussie even af te sluiten ga ik dus mee met Berdien..

En om hem even op te laaien, de opmerking die gegeven word dat wij onze merries niet in controle zouden kunnen houden met een hengst, ongeacht welke, erbij schiet mij aardig verkeerd. Nu was hij wrs. wel sarcastisch bedoeld, maar ik kan er niet bepaald om lachen.
Ik heb er niet om gevraagd een 'hormoon-zieke' merrie te hebben, zij kan er totaal niks aan doen dat ze zo is. En dan zou een beetje begrip wel op zijn plaats zijn als ik mijn 'probleem' voorleg. Zij zal de hengsten niet bespringen, maar ze kan zich er wel behoorlijk klóte door voelen dat dus die hormoontjes aan de haal gaan, zondat dat zij het eigenlijk wil.
Met ruinen etc. is ze redelijk, maar met hengsten in de buurt dan gaat gewoon de boel aan gang. En daar kan ze niks aan doen.
Het is simpel, dan kan ik wel thuisblijven.. Maar dat vind ik niks, kan dr maar moeilijk op gaan sluiten en van het mannelijk geslacht weghouden. Even lieve vrienden, ik ben niet weg van een hengst in een groep, maar ik zou ze niet weren. Maar dan moet er wel op gelet worden dat ik een merrie heb met een probleem. Dat is het enige wat ik vraag.

Nou.. Dat was mijn bijdrage.. Clown

Vanavond zijn ze zadels wezen passen.. En.. Ik heb er eentje besteld.. Haha!
Tietse's Deluxe..

Zadel zat superlekker, gewoon als gegoten eigenlijk. Lag lekker op Shan, ondanks dat het een 18.5 inch was.. En ja, ik ben dr gewoon heel enthousiast over. Ook over de service, uitleg etc. Begin December word mijn zadel geleverd!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:38

Ach gut Sorry siet Vriendjes zijn? ik ben schuldig aan openen topic, omdat ik dus eigenlijk geen reactie kreeg en het hier wel wat erg onoverzichtelijk werd Bloos --> jammer dat je reactie niet geplaatst blijkt te zijn Ach gut en duidelijke uitleg Ja

Hyper! zadel besteld --> heb je de bates dan nu te koop of was die niet van jezelf ?! weet misschien wel iemand Knipoog (afhankelijk van maat en prijs enzo natuurlijk)

John is thuis dus ben weg Doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:39

Geeft niet hoor. Knipoog

Nee, Bates is van Martinique.. Tong uitsteken
Ik heb mijn westernzadel te koop staan nu.. Lachen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:43

Ja ik had hem zien staan sita, nog iets te vroeg voor ons. vind het een heel mooi zadel.

Snap het punt wel opzich, maar moet zeggen dat bepaalde hengsten zich natuurlijk al wel bewezen hebben in groepen, en denk dat annelot zich prima zal aanpassen.

Tja overgens kan ik er beter niets over zeggen omdat ik toch niet meega, ten eerste omdat ik me niet tot de vaste groep hoor, en ten 2de omdat ik dan dus met biggels zou komen ipv met viane, want die is in een grote groep buiten erg moeilijk te houden. en dat kan mijn lijf niet aan.

wat voor zadel is het geworden sita.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:46

Het gaat me nu even in mijn uitleg niet om Annelot, ze heeft al gezegt dat ze zich wil aanpassen en dat vind ik prima.. Ja Dat vind ik heel erg netjes van dr.
Alleen, zo'n opmerking als 'jullie kunnen je merries niet houden met zo'n hengst dr bij' dat schoot heel even verkeerd ook al was het wrs. sarcastisch bedoeld.. Dat heeft verder niet, ben ook niet boos ofzo, maar ik wilde het graag even uitleggen.. Lachen

Het is een Tietse's Choice Deluxe geworden.. Lachen
Zal zo even plaatje zoeken..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:49

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:51

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:52

ja grid, was lastig.. ik kan er echt niet tegen hoor:P ik snap eigenlijk ook de bedoeling er niet echt van.. 25 is wel erg veel.. Tong uitsteken maarja, heb het nu gehad.. dus hoef er niet meer over na te denken Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:52

Duidelijk zo toch, Siet Ja
Iedereen heeft recht op z'n zegje Knipoog

Ik heb geen ruimte in mn financien ivm onze plannen de komende tijd en evt auto'tje voor mij... dus geen vakantie voor mij komend jaar Knipoog Daarom ga ik niet mee, misschien dat ik op visite kom dan.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:57

Hmm Leon, dat is misschien ook wel leuk.
Buiten het feit dat ik me nog niet tot de vaste groep reken (toch lief van je Grid Lachen ) weet ik namelijk helemaal niet hoe Nigel is met grote groepen paarden. Ik moet eerst eens met een vreemd paard een buitenrit maken om te kijken hoe hij reageert.

Ik vind dat je het duidelijk uitlegt hoor Siet! Ik snap het wel dat het vervelend is, een risico met een hengst en het hormoonprobleem van Shan. Lachen

Vandaag ook weer een super dagje gehad. Ik hoorde van twee dinnetjes van mij dat ze om 2u langs zouden komen met een nieuw hoofdstel dat ze voor me gekocht hadden. Ik had al twee dagen een flauw vermoeden dat er een verrassing aan zou komen, dus om 14u zat ik ook al behoorlijk op hete kolen, kan ik jullie vertellen Clown Kreeg ik een smsje van Rianne (_Rianne_) of ik het erg vond als ze nog iemand mee zouden nemen op de thee. Vermoeden rees... En ja hoor, even later was het *dingdong!*. Staat Nigel met zn mooie nieuwe hoofdstel knap te zijn in de straat met twee vriendinnetjes ernaast: VERRASSING!!!! Doei!
Hebben Nig in de tuin gegooid, hij het gras kortgewiekt, wij thee geleut en koekje gegeten. Toen op stalhalster teruggereden naar de wei, onder veel bekijks en gesmiespel (zou dat paard niet weglopen, zonder zadel en zonder hoofdstel!?!) , daar zijn nieuwe hoofdstel weer ingedaan en gereden. Hij liep weer zo lekker Lachen Zijn eerste eigenaresse/vriendin ( Clown ) had er ook nog even opgezeten, maar ze zei dat ik er echt andere knopjes op had gezet en dat ze kon merken dat ik nu echt alles op mijn zit en benen deed. Was stiekem best blij dat ze dat zei Haha! Bloos
Ik zal als ik de foto's heb, deze ook online zetten!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 06-10-08 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:58

Ik moet ook eerst maar weer eens naar buiten durven op Whis en dan maar eens kijken hoe of wat met alles.
Anders zeg ik gewoon : de volgende keer beter

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:59

Ik weet trouwens na vanavond ook dat ik gewoon heel stoer op Shania kan stappen als ze 4 dagen stilgestaan heeft.. ROFL

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:00

SUper hoor Siet

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:00

Sita_ schreef:
Nou.. Om de hele discussie even af te sluiten ga ik dus mee met Berdien..

En om hem even op te laaien, de opmerking die gegeven word dat wij onze merries niet in controle zouden kunnen houden met een hengst, ongeacht welke, erbij schiet mij aardig verkeerd. Nu was hij wrs. wel sarcastisch bedoeld, maar ik kan er niet bepaald om lachen.
Ik heb er niet om gevraagd een 'hormoon-zieke' merrie te hebben, zij kan er totaal niks aan doen dat ze zo is. En dan zou een beetje begrip wel op zijn plaats zijn als ik mijn 'probleem' voorleg. Zij zal de hengsten niet bespringen, maar ze kan zich er wel behoorlijk klóte door voelen dat dus die hormoontjes aan de haal gaan, zondat dat zij het eigenlijk wil.
Met ruinen etc. is ze redelijk, maar met hengsten in de buurt dan gaat gewoon de boel aan gang. En daar kan ze niks aan doen.
Het is simpel, dan kan ik wel thuisblijven.. Maar dat vind ik niks, kan dr maar moeilijk op gaan sluiten en van het mannelijk geslacht weghouden. Even lieve vrienden, ik ben niet weg van een hengst in een groep, maar ik zou ze niet weren. Maar dan moet er wel op gelet worden dat ik een merrie heb met een probleem. Dat is het enige wat ik vraag.

Vriendjes zijn? Sorry Sita.... Was niet sarcastisch bedoelt en ook niet onaardig of zo.... Was meer een grapje Verdrietig Maar bedoelde het niet rot naar jullie hoor...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:01

Geeft niet Lies.. Het is je vergeven.. Lachen
Heb je nog post gehad vandaag? Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:02

Ik nog niet Siet *LOL* Knipoog
Bij een nieuw hoofdstel hoort ook een nieuw bit! Haha!