http://www.campingboszicht.nl/camping/index.html
o haha kan dit natuurlijk beter in het BMT topic plaatsen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sita_ schreef:Nou.. Om de hele discussie even af te sluiten ga ik dus mee met Berdien..
En om hem even op te laaien, de opmerking die gegeven word dat wij onze merries niet in controle zouden kunnen houden met een hengst, ongeacht welke, erbij schiet mij aardig verkeerd. Nu was hij wrs. wel sarcastisch bedoeld, maar ik kan er niet bepaald om lachen.
Ik heb er niet om gevraagd een 'hormoon-zieke' merrie te hebben, zij kan er totaal niks aan doen dat ze zo is. En dan zou een beetje begrip wel op zijn plaats zijn als ik mijn 'probleem' voorleg. Zij zal de hengsten niet bespringen, maar ze kan zich er wel behoorlijk klóte door voelen dat dus die hormoontjes aan de haal gaan, zondat dat zij het eigenlijk wil.
Met ruinen etc. is ze redelijk, maar met hengsten in de buurt dan gaat gewoon de boel aan gang. En daar kan ze niks aan doen.
Het is simpel, dan kan ik wel thuisblijven.. Maar dat vind ik niks, kan dr maar moeilijk op gaan sluiten en van het mannelijk geslacht weghouden. Even lieve vrienden, ik ben niet weg van een hengst in een groep, maar ik zou ze niet weren. Maar dan moet er wel op gelet worden dat ik een merrie heb met een probleem. Dat is het enige wat ik vraag.