Ook leuk tinkertje die met dameszadel werd bereden 
Is altijd even wennen als er bij iemand een ava wijzigt, toch? Ik heb nooit zo lang dezelfde. Dit is ons logo van Snowville
Wij waren net met de auto nog wat afzetten bij het weiland, staat er een jager met geweer op wacht bij onze poort. En zie al een man bij Snowdon in de paddock staan met geweer en hond.
Nu ben ik a) al tegen jagen, maar dat terzijde... en b) lopen ze zonder toestemming op ons terrein en c) met hond en geweer tussen de paarden en langs onze konijnen 
HOE DURVEN ZE!
Ik was helemaal gepikeerd en Arjan was woest. Eerste man bij de poort wilde niet echt iets zeggen, die verwees ons door naar de man die bij de paarden stond. Ik was eerst eigenlijk bang dat er iets mis was gegaan, omdat die eerste niets wilde zeggen... Hart zat in de keel. Arjan klom al over het lage hekje heen, terwijl ik de poort van het slot deed.
Jagers hadden geen vergunning bij en zeiden dat ze op gemeente grond gewoon mochten lopen. Dat er geen verboden toegang stond en dat iedereen heel makkelijk over het lage hek kan klimmen. Dat hij daar zonder gene stond te kijken of hier nog veel wild zat. Zo kon hij ook het terrein van de natuurvereniging goed zien. Etc, what a crap!
Arjan had ondertussen al Politie Dongen aan de telefoon en toen de jager weg was belde ik direct de boer op (medehuurder). We huren het dus van gemeente Oosterhout en de jagersclub komt uit Dongen. Politie Dongen kon ons vertellen dat ze dus NIET op ons terrein mochten komen. En de boer vertelde dat hij ook nooit toestemming heeft verleend. Schijnbaar vonden de vorige medehuurders (voor ons) het juist fijn ivm konijnenoverlast en dat de paarden dan niets konden verrekken door de holen in het weiland. Tssk, ze hebben toch ook ogen en zien toch ook wel dat alles nu heel anders is en er toaal andere paarden staan 
Ik vertrouw ze echt voor geen cent, ze bleken ook totaal geen verstand van paarden te hebben. Toen we uitgebeld waren, is Arjan nog even naar ze toegelopen dat ze hier dus echt niets meer te zoeken hadden. Wild of geen wild.