[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:35

Welkom terug Berdien!

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:55

hee nieuwe mensjes! Welkom!
Grrr mijn kater vindt het leuk om voor het beeldscherm te zitten, mijn handen te likken tijdens het typen en met zijn dikke kont de muis uit te broeden..... "zoekt de muis om op verzenden te klikken"

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:59

Ach Spetter jij kan tenminste nog typen. Die van mij gaat gewoon op mijn handen liggen als ik achter de pc zit. Zie dan nog maar eens te typen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:24

Heb net van de eigenaar van de boss toestemming gekregen om hem mee te nemen naar NST keuring in Januari

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:44

O dat is super Jean zou erg leuk zijn om zo`n mooie verschijning te aanschouwen,

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:44

KKOOOEEEELLLLL Jean, wilde die vraag nog stellen aan je of je hem niet mee kon nemen daarheen, Oh kwijl! Gaan nog stamboekveulens worden ook dan!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:33

Jean je heb je handen vol die dag zeg wahhaha hoeveel hengsten gaan er nu mee?????

en waar ligt heerde dames ik wil wel eens naar al dat geweld komen kijken .
maken we er een soort meething van hihihi

spetter gefeliciteerd.

voor de zieke van harte beterschap.

na 6 bladzijde lezen weet ik het ff niet meer whahah

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:39

Wauw,

Dat word een mooie dag in januari met al die mooie hengsten !
Fototoestel mee en de filmcamera en ons goede humeur en we zijn er klaar voor,nu nog gauw vrij vragen voordat ik onverwacht op een zaterdag moet werken !

Ik kijk net op zippyvideo heeft iemand uit amerika een berichtje achtergelaten op mijn video,erg leuk !

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:03

Is de NSvT keuring in januari in heerde? Is dat niet heel dicht bij Zwolle? Zo ja, dan zorg ik voor een auto (en bestuurder ) en dan ben ik erbij! Ben zelf dan nog wel ICS lid, maar dat maakt niet uit haha.

Oh ja, ik maak voor mijn studie een website over Jessie! Gerelateerde onderwerpen zijn natuurlijk de Tinker, western rijden en nog wat andere onderwerpen. Zodra hij af is en op het net staat, post ik hier ergens de link. En dan te bedenken dat die site eigenlijk over je oude basisschool moest gaan

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:09

Hallo!! Ik heb niet bijgelezen, meld me nu alleen even. Ik doe zo (hopelijk) een poging tot bijlezen...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:15

Jean, gaaf!!!!!!!!!!!!!!!! Nu gaan The Boss, Falcon, Drum, Raven, Smithwicks en Lia Fail dus naar de hengstenkeuring?

Chubby: je kent wel een waterman!! ME! Ik ben 31 januari jarig, dus een waterman...

Heb bijgelezen, maar is verder echt even teveel om op te reageren!

Wil nog wel even melden dat Snowdon de Spaanse Stap en de Polka weer wat verder oppakt En komende zondag oefenmarathon... in kerstsfeer! Waarschijnlijk geen foto's

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:32

Jeetje, overdags door de week is het wel heel druk nu, vooral op maandag, moet iedereen "bijkleppen" (vanuit het werk, haha).

Spetter, van harte! Op naar de 40

IJ, hopelijk krijg je geen nachtmerries van die kerstpakketten, volgend jaar maar tijdig aankaarten dat die dingen besteld moeten worden
Misschien moet ik Sox ook eens op bloedarmoede laten controleren, kan volgens mij nooit kwaad. Kan meteen als ze wordt geënt tegen influenza volgende week.

Jean, prachtige hengst, je had hem al eerder laten zien en op de foto is hij super. Komt hij op jouw naam te staan zodat je hem kunt meenemen naar Heerde?
Fijn dat het goed gaat met de boobies

Jellie, wat een leuk huis is dat zeg! Ik moest wel lachen toen ik de omschrijving van de makelaar zag, meestal betekent zo'n soort omschrijving dat het helemaal in ouwe staat is en er van alles aan gedaan moet worden. Dus geen c.v., slechte vloeren en prutdak. Heb je een makelaar meegenomen? Tuin ziet er ook prachtig uit!

Weet 't verder niet meer maar kan ook niet op alles reageren want 5 pagina's zijn gewoon teveel. Ga nu aardappels opzetten, gehaktballetjes zijn al klaar en nog verse andijvie koken (met een roomsausje), eindelijk weer verse groente, jammie.

Mijn exen waren vaak watermannen (3 stuks). Ik kan me verder nog een stier herinneren en verder reikt mijn herinnering niet.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:54

IJ schreef:
"Uit het bloed kwam dat 'ie (behoorlijke) bloedarmoede had, dit kon wel verklaren dat 'ie aldoor zo duffig en sloom oogde. Heb daar nu een emmer poeder voor met oa erg veel vitaminen. Hij krijgt nu ze binnen staan ook weer dagelijks 2 kilo krachtvoer en dat zou ook weer helpen de pietamientjes weer wat in z'n lichaam te krijgen."
- Geef je hem toevallig altijd knoflook?

Flettie, ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je nu voelt! Helemaal vlieft zeker he?

Chubby, had je niet een afspraak met de VUTter voor gisteren staan dan?
Kijk uit als je straks wakker wordt, en onder je bureau vandaan wilt komen, dat je je hoofd niet stoot

Jean, heeft Ierland geen KI voor Irene? Is dat niet makkelijker?
Wanneer komt de Boss hierheen?
Doe mij maar 2 rietjes, 1 van Drum en 1 van the Boss. Ik vries ze zelf wel in.

Vashti, geweldig ventje, die Julian!

Wat een leuk huisje, Jellie, alleen jammer dat er zo weinig grond bij zit

Spetter heeft ook al zo'n leuk huisje!

Vanochtend was stalgenote op stal, we hebben lang gebabbeld en alle gevoelens en emoties eruit gegooid. Later kreeg ik een smsje van d'r
"pffffffffffff, Koot afgewezen....... soepkip dat je d'r bent!"

Vandaag andere halfbroer gebeld met de mededeling dat hij iets anders moet regelen voor zijn uitkering. Zijn uitkering wordt op mijn vader's rekening gestort, en die hebben we laten blokkeren omdat de andere halfbroer die leegplunderde. Resultaat, oudste halfbroer half over de rooie, al 2x bij mijn vader thuis geweest, waarvan de 2e keer met bedreigingen en slopen van kleine ronde raampje van voordeur.
Vader wil nu aangifte doen tegen hem, maar nog steeds niet tegen de jatmoos, die inmiddels heeft toegegeven drugs te gebruiken.
Los ik mijn vader's geldzorgen op, dan ben ik dus eigenlijk halfbroer zijn verslaving aan het betalen. Klopt dus geen r**t van.
Heb nu maar de rechercheur die zijn zaak behandelde gemaild met de vraag of ik IETS kan doen.
Nou, mijn vader nog maar even bellen, ik geloof dat ik nogal kortaf ben geweest tegen hem.

Weer een andere stalgenote (voor jullie onbekend) belde op dat ze Koot en Mira heeft gevoerd, maar nu blijkt dat ze het voer van morgenochtend heeft gegeven, nu moet ik dus terug naar stal om alsnog dat van morgenochtend klaar te zetten......... grmblllll Lief bedoelt hoor, maar ik had al wat geregeld. !#@$!#$!

Pijn aan mijn knie, ben vanochtend compleet op mijn platte bek gepleurd omdat ik struikelde over mijn eigen voeten.

Mira nog steeds heel open, mag wel uitkijken met die meid, ze snauwde vanochtend Golden Retriever Molly bij d'r hooi weg. B*tch

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:00

kom net van stal....even snel (was aan het bijlezen)...
Nee FK, hij heeft nog nooit knoflook gehad. Krijgen ze daar ook bloedarmoede van????

Zo duik nu onder de douche...stink! (van de stal gewoon hoor!)

PS..jellie...leuk huis!!!!!! Ziet er gezellig uit!!!
duim duim voor jullie dat het wat wordt!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:03

Hee Stinkie IJ, ja, van langdurig knoflook eten KUNNEN ze bloedarmoede krijgen.
Stal stinkt niet, dat kan niet

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:07

Jean schreef:
Heb net van de eigenaar van de boss toestemming gekregen om hem mee te nemen naar NST keuring in Januari

Laat ik nou net besloten hebben Baileys deze zomer weer te laten dekken Dat kan haast geen toeval zijn.....

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:20

oh wow dat zou wel gaaf zijn als die palomino goedgekeurd wordt voor het NSVT....ben benieuwd of hij de kleur doorgeeft!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:27

dobbel schreef:
Tinkermuts schreef:
Cheveyo schreef:

Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
- 1 x Indezz
-
-

Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-

Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
- 1 x Indezz
Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-

De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen

Super tinkermuts ik ga ook naar de hengstenkeuring dus erg fijn,

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:30

wat is nu precies t voordeel van zo met z'n allen bestellen? alleen de verzendkosten? Die cowboy magic is toch ook wel in de winkels te krijgen?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:32

Wauw, wat een mooie hengst Jean.... Wat is zijn schofthoogte?

Fjordkootje : waardeloze situatie met je vader en halfbroers.....Maar wel genieten van je peerdjes.... Fijn....

Heb verder leuke huisjes voorbij zien komen. Alle verhalen weer bijgelezen, maar ook weer vergeten....

Heb vanmiddag lekker aan het fitnessen geweest met mijn collega... Deze doet dit al jaren en nu is het via ons bedrijf.... Meiden lagen allemaal in zwijmel vanwege zijn prachtige lichaam..... Tja.... moet zeggen ziet er goed uit, maar wordt er niet echt warm of koud van.... In ieder geval is sporten in de baas zijn tijd en op de baas zijn kosten heeeeerlijk..... Ben 3 kilo aangekomen deze maand, dus het wordt tijd dat er weer wat af gaat....

Ga nu eens kijken hoe lang het rijden is voor mij naar Heerde...

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:34

Misschien krijgen ze wel kwantumkorting zo, Leon.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:35

Indezz schreef:
Ga nu eens kijken hoe lang het rijden is voor mij naar Heerde...

Maakt niet uit, je komt gewoon!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:37

Bij mij in de buurt is het niet te krijgen snowdon dat heeft er voor gezorgt dat ik het nog nooit geprobeert hebt, dus dit is voor mij wel een goed idee,

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:38

Heb hem weer even in kleur gezet, dan kan ik hem makkelijker terugvinden voor het optellen

Cheveyo schreef:

Cowboy Magic Detangler & Shine 118 ml

Tube 10.50
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
-
-

Cowboy Magic Detangler & Shine 354 ml Fles 25.00
- 1 x Indezz
-
-

Cowboy Magic Super Body shine/Dust control 710 ml Fles 11.00
-
-
-

Cowboy Magic shampoo 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Green Spot Remover 710 ml Fles 11.00
- 1 x Cheveyo
- 1 x tinkermuts
- 1 x Vasthi
- 1 x Dobbel
- 1 x Indezz
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 473 ml Fles 7.50
-
-
-

Cowboy Magic Conditioner/Demineralizer 946 ml Fles 12.50
-
-
-

Bestellen tot vrijdag 16 december 2005 20.00 uur. De flessen en tubes zal ik dan op de hengstenkeuring overhandigen, graag ook gelijk contant en gepast betalen daar, ik zal natuurlijk zeggen op hoeveel de kosten komen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:38

Indezz schreef:
Meiden lagen allemaal in zwijmel vanwege zijn prachtige lichaam..... Tja.... moet zeggen ziet er goed uit, maar wordt er niet echt warm of koud van....

Waarschijnlijk is ie homo?