tja echt wel.Ik hoop dat het veulen t overleefd.T heeft natuurlijk veel gemist,kwa melk toen ze met mams in de kliniek stond.Daardoor toch wat zwakker.ieder uur mocht hij er even bij,maar mams kreeg natuurlijk door de medicijnen ook veel troep binnen en wie weet heeft dat het verergerd voor t veulen..
goh ja idd. al die troep heeft het veulen ook binnen gekregen.. niet slim van de DA/eigenaar want het kan hem/haar nooit veel goeds hebben gegeven. dan maar meer werk met flesvoeding maar had daar zelf voor gekozen
NathalietjeB
Geplaatst: 03-10-12 20:56
pff gaat lekker zo dan met merrie en veulen hopelijk red het veulen het ...denk je eerst je merrie te verliezen is nu je veulen aan de beurt wens de eigenaar maar alle sterkte toe
Slecht nieuws,ik lees net via fb dat t veulen vanmiddag is ingeslapen.Weet even niet hoe ik t heb en hoe ik me moet voelen.laat staan de eigenaar.hoe moet t zijn op stal en hoe moet je er daar mee om gaan.verschrikkelijk.sorry dames en heren,moest het even kwijt...
jeetje wat vreselijk zeg...arm veulen wat zonde zeg zijn ze zo hard bezig geweest om de merrie te redden is dr veulen overleden ellie en veel sterkte toegewenst aan de eigenaresse
Zo ben weer eventjes terug.. even gevlucht van het drukke leven..
hmm
k heb net voor het eerst weer gereden met roos.. nadat ze 2 weken kreupel is geweest door een verkeerd zadel. maar ze bokte echt heel veel.. *deed ze normaal echt nooit!* is dit dan een teken dat het nog steeds niet goed is?? en mijn paard is laatste dagen echt heel snel bezweet.. wat te doen ...
juul, is ze gevoelig op dr rug? alst zadel niet goed is, kan ook zijn dat er nu wat bekneld zit. Dierenarts bied dan uitkomst, en anders een fysio of chiro etc.
angel, vriendin van merc,, staat ook enorm te zweten.. merc heeft nog niet zoveel vacht aangemaakt als zij, dus die heeft t een stuk minder warm
ik lees nog trouw mee hoor!!
SiSi1984
Geplaatst: 04-10-12 05:59
Ellie : wat erg van het veulen, veel sterkte
Hoi meiden! Heb wel meegelezen maar heb het weer druk. Zo druk dat ik 's avonds geen behoefte heb gehad de laptop open te maken en te reageren. Wel heb ik alles bijgelezen via de telefoon maar reageren via daar vind ik niet echt goed gaan
Vorige week nog gebeld door mijn tweelingzusje om 22 uur 's avonds, ze dacht dat het zover was met de 2de kleine maar het was vals alarm, dus heb daar 's nachts op de bank geslapen.... Ook heb ik vorige week niet meer gereden aangezien ik nog echt superveel last had van mijn getrokken kies en daardoor iedere dag blij was dat ik mijn tijd op het werk vol kreeg. Daarbij zijn we thuis ook nog bezig en dat moet eigenlijk ook eens af. Gisteren heeft eindelijk de hechting losgelaten en vanmiddag om 16.25 moet ik weer naar de tandarts voor controle. Daarna even naar de paardenwinkel een lekker liksteen voor de paarden halen en bietenpulp om de tinker van mijn moeder wat aan te laten komen (die is erg mager op de rug). En hem dan maar even apart nemen aangezien Ferris nogal last heeft van jalozie de laatste tijd en zowiezo van voernijt Gisteren liep ik naar de wei en Ferris komt tegenwoordig mooi naar mij toe maar die van mijn moeder kwam ook en die werd toch even met de oren in de nek gezegd dat hij niet mocht komen. Ferris is bang dat hij zijn biksjes misloopt, al ben ik nu even gestopt daarmee aangezien hij gewoon verwachtte dat hij wat ging krijgen. Afgelopen zondag lekker een uurtje met hem gewandeld en zowaar door het dorp terug gelopen, hij was zo superbraaf! Gisteren weer geprobeerd maar dan andersom, dus eerst door het dorp, maar ben maar een klein rondje gegaan aangezien hij erg wakker was. Erg wakker was hij totdat hij weer gras stond te eten. En daarna gewoon niet meer mee willen en net zo'n ezel blijven staan... Hahahahahaha lekker ding is het ook, kan af en toe zo erg om hem lachen
Zal vanavond even proberen bij te lezen maar aangezien het erg druk gaat worden na het werk weet ik niet zeker of dit gaat lukken