Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kailonne schreef:Jack is gewoon jong en moet nog veel leren. Ik ben niet zo'n held met rijden. Dat werd eerst opgevangen door mijn bijrijder die alles met hem deed. Zij heeft hem mee naar buiten genomen enz.
Jack kent nu alles, maar het moet nog bevestigd worden. Ik ben met rijden heel onzeker en vind alles al snel eng. Jack doet niet zoveel verkeerd, maar elke sprong opzij en zeker een paar keer achter elkaar is voor mij doodeng.
Dan kijk ik met jaloerse blikken naar een stalgenoot die niet kan rijden en die met haar kuikenmakke tinker lekker buiten gaat rijden. Ik met mijn meer dan 30 jaar rijervaring durf dan niet mee. En daar baal ik enorm van.
elliecuijk schreef:goedeavond allemaal(oe wat spreek ik netjes)
ben net terug van ruana.heb haar even geborsteld en even lekker gekroeld.Was wel ff lekker om bij haar te zijn.daarna nog even bij de rijbak gekeken waar de lessen bezig waren.
Rustig aan gedaan dus.Had het thuis met eten al gemakkelijk gemaakt.Ik dacht als we dan mam kunnen ophalen kunnen we ook meteen gaan.6 uur was er nog niet gebeld dus ben uiteindelijk naar de paarden gegaan.7 uur heeft pap even t ziekenhuis gebeld:mam komt vanavond nog niet thuis want ze heeft teveel pijn.meer pijnmedicatie nodig dus en omdat ze al medicijnen heeft voor haar maag moeten ze in de gaten houden of dat goed gaat.Ik neem aan dat ze morgenvroeg wel naar huis komt maar ik hoor zo meer.Pap is even met mijn broer en z'n vriendin naar t ziekenhuis.Straks hopenlijk dus nog een update.
T klinkt gek,maar juist nu heb ik echt de neiging op een paard te stappen en lekker te gaan rijden.Een beetje raar want dat is niks voor mij als angsthaas.Raar hoor.
hoop van t weekend weer met ruana te kunnen trainen,morgen maar even longeren.
Bommeltje_ schreef:--
Jolandaa_ schreef:Hij blijft leuk die vosbonte