Welkom Hilde! Wat een prachtig paard heb je. Heb je ook meerdere foto's?
Bijlezen is wel prettig als je tijd heb... Merk dat ik ook wel eens dingen mis hoor Maar zoals Denise ook zei : bokt is voor mij een stuk ontspanning... En soms haak ik ineens in en soms doe ik dat gewoon niet... En het is niet dat ik geen belangstelling voor jullie heb, maar het ontbreekt me soms aan tijd en soms aan de energie om alles bij te houden We zijn geen huiskamertopic en dat is ook een hele bewuste keuze geweest.... Iedereen is welkom lijkt mij! En dat moet ook zo zijn! Is dat niet meer zo dan moeten we gewoon verhuizen naar de huiskamer...
Zo paardjes zijn hier weer gevoerd... Kids liggen op bed... Effe relaxen... Peuk al op achter de computer met bijlezen
Dat kan ben vorig jaar naar Schijndel geweest.... Ohhh echt erg dat weet ik al niet meer..... Ik heb Peet daar gezien,Liesbeth,Leon,Lien en verder weet ik het eigenlijk niet meer.....
Lucy_1
Geplaatst: 26-01-10 21:11
Dat snap ik ook wel hoor van Ellen! Nog een knuffel voor je pijn
Klopt Marja... Wij hadden elkaar ontmoet op de hengstenkeuring vorig jaar...
Floor vind ik ook wel heel erg leuk, maar denk dat daar ook een prijskaartje aan hangt... En het is niet zo dat ik nu opzoek ben of zo hoor... Je moet het maar net tegen komen..